Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan er Linux for folding når man folder med to ulike kort? Har i dag 3 PCer oppe å går, men tenker å flytte GPU fra en PC til en annen så jeg kan koble opp PS4 igjen på skjermen min. 

 

Jeg vet at Win 10 funker fint med dette, så det kan være jeg holder meg til Win 10, men hadde vært veldig greit å ha noe som bare går og går. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle på win 1604 update nå 7 st. Håper det går bra, jepp må installerer nvidia på nytt, hehe.

PS: Dere som liker ppd, ligger nå på 9.2. vil bli mere med 2 kort mere. :hmm:

Ja ut med 2x 980. inn med 1080 når jeg tar meg råd til det, hehe.

 

Edit: Maskinen som jeg har/hadde problemer med har nå kjørt i 2 uker og 15 timer. Så må være ett program som kranglet, håper 1604 ikke blir verre. :)

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Jepp, skal kose meg med 1604 oppdateringene. Lei av å lese alle som kjefter på microsoft, derfor jeg sier amatører, igjen. Kanskje jeg er stor i kjeften denne gangen også, heehe.

Vi nok tape wu nå, men men 9.2 her.

 

Nå er den første igang, spent som som ett barn som for søtsaker, hehe.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket ga mitt 980Ti på 1450 640K og 1080 2139mhz 960K. 

 

Skal sjekke igjen. :)

 

981K på 1080 og 592K på 980Ti.

Der ligger jeg normalt... Har vært oppe i 820K på 980Ti. 

 

 

Pokker heller da. Hatt flere oppgaver på 980Ti som gir meg en ppd på 420K-ish. 9210 blant annet.

 

Samme her. 

 

Noe godt å høre at man ikke er alene =/ 

Lenke til kommentar

Da jeg bestemte meg for linux testet jeg mange ubuntu,kubuntu,simly mepis, opensuse osv. Likte best fedora og har kjørt det siden(snart 10år om jeg husker rett.

Nei, de er like lette å sette opp, men får du problemer er linux vanskeligere å fikse. Men har du internet og nok tid så er det lett. Fikset her via terminal, nvidia og google Chrome var problemet.

Kjører nå vi cpu og google Chrome installert på nytt.

Lenke til kommentar

Da jeg bestemte meg for linux testet jeg mange ubuntu,kubuntu,simly mepis, opensuse osv. Likte best fedora og har kjørt det siden(snart 10år om jeg husker rett.

Nei, de er like lette å sette opp, men får du problemer er linux vanskeligere å fikse. Men har du internet og nok tid så er det lett. Fikset her via terminal, nvidia og google Chrome var problemet.

Kjører nå vi cpu og google Chrome installert på nytt.

 

Jeg burde kanskje formulert meg annerledes. Jeg har har brukt Linux lenge jeg, men har holdt meg til Ubuntu/Mint land for det meste. Satte opp en minimal Debian install en gang der jeg måtte legge inn alt fra xorg, drivere og alt jeg ville ha. Men orker ikke slikt mer. Dessuten glemme man ting når det er lenge siden man har gjort det. Men ja man finner ut det meste på nettet. Ble litt OT dette visst :p

Lenke til kommentar

Folding på Linux fungerer helt fint. Jeg har installert på openSUSE Leap 42.1 og installasjon av nvidia drivere er så enkelt som å legge til en pakkebrønn.

Jeg fikk først store problemer med å få folding til å virke med GPU. Så jeg endte til slutt opp med å skrive et systemd service-script som fungerer veldig godt i stedet for det installerte init-script.

https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=89&t=28751&start=60#p285219

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

At ikke windows greier gi ut en simpel oppdatering uten å sørge for at man ikke selv må legge inn skjermkortdriveren på nytt, og ikke greier lagre brukerdefinerte innstillinger slik at de ikke resettes etter at oppdateringen er gjort, er amatørmessig. Ingen grunn til å bruke et annet begrep der. Dog er det storm i et vannglass for de som ikke er helt amatører, eller har mange maskiner oppe på en gang. Jeg er glad til at jeg har win 7 pirat på de øvrige maskinene mine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...