Gå til innhold

[Løst] infocare krever betalt


Anbefalte innlegg

Hadde min bærbare pc inn for reparasjon for ca 2 mnd siden pga at ladekontakten var dårlig, og maskina skrudde seg i dvale når man bøyde på skjermen. Fikk den reparert på garantien.

1,5 mnd senere var begge problemene tilbake. Jeg leverte inn på nytt, men denne gangen ble den ikke tatt på garantien pga skader på maskina. Men det har ikke kommet noen flere skader på maskina (eller malingsflekk) siden sist den var levert inn til reparasjon... Kan heller ikke skjønne at de sprekkene han snakker om , eller malingsflekken, skulle ha noe å si for de problemene jeg opplever ( de har vært der i årevis uten at dataen har hatt problemer pga det)  Hva kan jeg gjøre?

Virker nesten som om det kommer litt ann på hvilken person som mottatt reparasjonen som avgjør om man får den reparert på garanti eller ikke... 

 

Meldinga fra infocare:

 

PO på bottomcase + adapter. Det er jo flere skader på denne, sprekker i både bottomcase, topcover og backcover, maling/lakk på bezel. Sender bare på bc + adp, da det er dette kunde klager på. Lidtest vil avsløre evt dvalesymptom.

"

 

total kostnad: 1827.50,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten å ha sett hvordan maskina og skadene ser ut, så virker det for meg som om du var heldig første gangen, og at det ikke burde sluppet gjennom som garantireparasjon da heller.

Med såpass mange skader som beskrives i meldingen fra Infocare, så er det ikke rart i det hele tatt at du har problemer med både det ene og det andre.

Lenke til kommentar

Uten å ha sett hvordan maskina og skadene ser ut, så virker det for meg som om du var heldig første gangen, og at det ikke burde sluppet gjennom som garantireparasjon da heller.

Med såpass mange skader som beskrives i meldingen fra Infocare, så er det ikke rart i det hele tatt at du har problemer med både det ene og det andre.

 

maling er da ikke en skade. det er kun visuell skade. sprekkene det er snakk om , er også minimale og har ikke noe å si for problemene. så det er bare tull. 

 

edit: fikk svar når jeg spurte om mer detaljert informasjon og fikk da info om at lader var ødelagt pga uoriginal lader, og den kan jeg se.  og at det var sprekker i den så det andre gikk heller ikke på garanti.  Sa da at den ble reparert sist for dvaleproblemet, og ønsker da nå at den blir reparert for kun det og sendt tilbake, og da var det greit. Hvis de finner dvaleproblemet da.. Det er ikke så ofte det kommer, så kjipt om de ikke skulle finne det og så si at det ikke er noe problem..

Endret av Balrog11
Lenke til kommentar

Jeg klagde på at den ikke ble reparert for dvale-feilen, som ble forsøkt reparert sist, og at de ikke behøvde reparere strøm-feilen, siden jeg forstår at en uoriginal lader kunne ha forårsaket feilen. Den blir nå da rettet for dette på garantien. Pluss i boka til infocare for at de retter den feilen og sender tilbake, men syns de kunne ha nevnt dette første gang at de kunne reparere dvale-feilen , men ikke strømfeilen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...