Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merker man kan bli litt frustrert av og til. Jeg hadde et ranked game i går hvor jeg hadde en Renekton på laget. Hadde som vanlig lolnexus oppe, hvor jeg så runepagen hans bestående av 1 Magic pen og 3 AP runes. Jupp, that's it. Ikke overraskende nok endte han opp med å bli knust i top og whinet om at jungleren ikke hjalp til. Jeg stilte spørsmål angående runepagen hans, og da svarte han noe sånt "Omg did u check my account on the internet. really?" "Runes are not important, why you care about my runes?" I don't care about runes, i only play this game for fun" 

 

Forklarte at det fins noe som heter normal games og ikke bare var han selv det gikk utover, men også alle andre på laget siden man mest sannsynlig vil tape lanen og feede med de type runene, noe han også gjorde. Men da klikket han og begynte å skrike i all chat med at jeg var toxic, og at jeg burde bli reported. Synes ikke folk at det burde være et minstekrav når det gjelder runes i ranked? I det minste en full AD og AP page. 

 

Dette var i silver btw, forståelig nok.

Lenke til kommentar

Eg forstår jo at han ikkje har orka å sette seg inn i systemet og bare vil spela spelet. Sjølv syns eg det burde vore meir innbyrdes i spelet som hjalp ein spelar med å sette opp standard pages, då det er ein liten terskel å søke opp denne informasjonen (som ein ser i frå ditt game). 

Lenke til kommentar

Hadde han spilt mye? Var han ranked eller spilte han placement matcher?

Jeg syns runes er alt for dyrt. Syns det egentlig burde vært gratis slik at alle kunne eksperimentert så mye de ønsket.

Så kunne de helle tjent penger på å selge en haug med runepages for det hadde de trengt om runes var gratis.

 

Orker rett og slett ikke å sjekke de jeg spiller med. Blir bare et irritasjonsmoment.

Lenke til kommentar

Jeg kan summere opp sånn kort.

 

LPL:

LGD er 1st seed.

EDG, QG, IG og Snake skal spille om 2nd seed og 3rd seed til Worlds.

 

 

LCK:

SKT T1 er automatisk kvalifisert, men ingen seeds er foreløpig avgjort.

SKT T1, KOO Tigers, KT Rolster, CJ Entus, Jin Air og Najin er alle med i konkurransen om 3 spots til Worlds.

 

LMS:

AHQ og Flash Wolves skal til Worlds. Litt usikker på hvem som har 1st og 2nd seed.

 

EU LCS:

Fnatic er 1st seed.

H2K er 2nd seed.

UOL, Origen, Roccat og Gambit skal spille gauntlet for 3rd seed.

 

 

NA LCS:

CLG er 1st seed.

TSM er 2nd seed.

TL, TIP, Gravity og C9 skal spille gauntlet for 3rd seed.

 

Wildcard #1:

Pain Gaming, KLG og Hard Random spiller om det første wildcard spotet.

 

Wildcard #2:

Bangkok Titans, Chiefs, DetFM og Dark Passage spiller om det siste wildcard spotet.

Endret av Cappo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har kommet noen nye greier på siden av aram-mapet. Noen som har lyst til å forklare hva det er?

Lite spesifikt spørsmål i grunn, men det kan være at du har vært i et game med Skarner (siden han er free2play nå). Etter rework har Skarner fått noen krystaller som står rundt i jungelen på summoners rift, og det er etpar av dem på ARAM brettet også. Kan være disse du har sett?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Lurer på om noen kan følge med på min twitch og se om det lagger og kvalitet. vil gjerne ha mange tilbake meldinger om hva kan gjøres bedre osv.  http://www.twitch.tv/dz1994/, follow meg gjerne  :), er live!! Del med alle vennene dine!

 

Hvilket nivå spiller du på? 

 

Unødvendig med mikrofon hvis du ikke bruker den.

 

Er i Diamond 2 atm, men spiller mest normals nå for å teste twitch om det er noe lag og om kvalitet er bra før jeg begynner på ranked.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...