Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Har en lengre periode nå spilt kun bot lane, i hvert fall i ranked. Tidligere spilte jeg i hovedsak adc, kanskje en 80/20 % fordeling mellom adc og support, Har gått mer over mot support, og i det siste har jeg ikke spilt annet enn det.

 

Er jo helt klart den morsomste rollen, spesielt i laning phase. Skjønner ikke hvorfor den er så lite populær. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg føler bare jeg har gjort mange gode games som support, men alikevel blir vi eid fordi mid er ubrukelig og vi har for lite dmg i teamfights, kanskje det bare er tilfeldig, men blir man fed som mid kan man ofte roame og snu andre lanes også..

Lenke til kommentar

Har en lengre periode nå spilt kun bot lane, i hvert fall i ranked. Tidligere spilte jeg i hovedsak adc, kanskje en 80/20 % fordeling mellom adc og support, Har gått mer over mot support, og i det siste har jeg ikke spilt annet enn det.

 

Er jo helt klart den morsomste rollen, spesielt i laning phase. Skjønner ikke hvorfor den er så lite populær. 

 

Jeg er helt enig med deg. Når jeg spiller ranked er det stort sett support det går i, eller jungel. 

Ta Leona for eksempel, om du er litt over gjennomsnittlig god kan du fint carrye et middelmådig lag. 

Har også fått litt sansen for Soraka etter remaken. I tidlig laning phase var det veldig kjekt å kunne gi adc omtrent uendelig mana, men silence/root er konge i teamfights.

 

Edit: Skulle ønske Riot gjorde URF til en permanent mod som f.eks Aram, herregud så morsomt det var! :)

Endret av thyes
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

hvordan går jeg nå frem om jeg vil spille URF, private servere?

Tror ikke det er ei greie, og i så tilfellet ville jeg holdt meg unna, da det er mest sannsynlig phishing .

 

Jeg syns forøvrig URF ble fort kjedelig, 6-7 champions var akkurat de samme fra game til game.

Etter nesten 2 uker, skulle enn trodd at folk hadde fått nok av det som var OP, til fordel for å prøve noe annet. 

Lenke til kommentar

Jeg føler bare jeg har gjort mange gode games som support, men alikevel blir vi eid fordi mid er ubrukelig og vi har for lite dmg i teamfights, kanskje det bare er tilfeldig, men blir man fed som mid kan man ofte roame og snu andre lanes også..

 

Dette opplever jeg også. Ofte må man gå damage selv og være god for å ha en sjans, spesielt i ranked, desverre. Support er gøy, men når de på laget ikke er gode nok i teamfights eller surrer rundt, så får man ikke gjort stort.. 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Synes utrolig nok det har blitt mye bedre å spille ranked etter det nye tribunal systemet kom. Virker som folk er mer reserverte fra å trolle eller oppføre seg som en liten dritt.

 

For en som er i nedre sjiktet av Plat, og får alle ragebarna som vil gå fra gold til Plat har dette vært som natt og dag for meg. Selv er jeg nok en del over gjennomsnittsalderen for Lol spillere, så jeg klarer fint å se vekk fra de verste, men de legger uansett en kraftig demper på lagfølelsen.

 

Nå er det bare å håpe på at det vedvarer.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

hvorfor er matchmaking system så latterlig dårlig?

jeg spiller LoL rimelig lite, lite tidsfordriv hvis jeg skulle kjede meg en dag.

likefullt blir jeg match med gold/platinum og får dask hver gang. sigh :(

 

Spiller du ranked eller normals? Ranked og normals har separat MMR så du kan teoretisk sett være bronze 5 og bli matchet med challenger i normals. Og hvis du tenker på ranked så er kan det være mulig hvis du har høy MMR for din divisjon og motstanderen har lav MMR i forhold til sin divisjon.

Lenke til kommentar

 

hvorfor er matchmaking system så latterlig dårlig?

jeg spiller LoL rimelig lite, lite tidsfordriv hvis jeg skulle kjede meg en dag.

likefullt blir jeg match med gold/platinum og får dask hver gang. sigh :(

 

Spiller du ranked eller normals? Ranked og normals har separat MMR så du kan teoretisk sett være bronze 5 og bli matchet med challenger i normals. Og hvis du tenker på ranked så er kan det være mulig hvis du har høy MMR for din divisjon og motstanderen har lav MMR i forhold til sin divisjon.

 

normal

Lenke til kommentar

 

 

hvorfor er matchmaking system så latterlig dårlig?

jeg spiller LoL rimelig lite, lite tidsfordriv hvis jeg skulle kjede meg en dag.

likefullt blir jeg match med gold/platinum og får dask hver gang. sigh :(

 

Spiller du ranked eller normals? Ranked og normals har separat MMR så du kan teoretisk sett være bronze 5 og bli matchet med challenger i normals. Og hvis du tenker på ranked så er kan det være mulig hvis du har høy MMR for din divisjon og motstanderen har lav MMR i forhold til sin divisjon.

 

normal

 

 

Sikkert det at MMRen deres er mye lavere i normals enn i ranked da tenker jeg. Hadde for eksempel enn venn som etter en periode kun spilte ranked og klatret fra silver til diamond. Da han skulle spille normals igjen møtte han nesten kun på silver/gold spillere.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hey peeps.. Startet å spille lol igår, hehe. Hadde en røff start til og med mot bottene, men etter 2 matcher lå jeg på den øvre delen av 20-tallet mtp kills og jeg tok en hel lane alene to ganger. Så kom jeg opp i lvl 3 og skulle spille pvp, det gikk.... ikke så bra! døde vel nesten 20 ganger og ble drept av samme duden hver gang (som drepte alle på laget); master yi. Jeg spilte som Ashe som så og si er den eneste jeg har brukt.. Sliter no helt for grævlig og lurer bare på om noen har en god karakter å starte med? har 400 av de kjøpepoengene og 1400 av de man får fra å spille..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ashe er marksman / adc . Det er kanskje en av de vanskeligste klassene å spille bra, og ikke noe jeg ville ha starta med.

En veldig grei champion å starte med er Garen(tank / bruiser / fighter), han (+skin) kan du få gratis med å følge League Of Legends på Twitter:

http://woobox.com/scrx56

(så han er grei å plukke opp uansett). 

 

Ellers vil jeg anbefale deg å lese litt av:
http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/lol-essentials-league-of-legends-new-player-beginner-guide-371292

Lenke til kommentar

Ashe er marksman / adc . Det er kanskje en av de vanskeligste klassene å spille bra, og ikke noe jeg ville ha starta med.

En veldig grei champion å starte med er Garen(tank / bruiser / fighter), han (+skin) kan du få gratis med å følge League Of Legends på Twitter:

http://woobox.com/scrx56

(så han er grei å plukke opp uansett). 

 

Ellers vil jeg anbefale deg å lese litt av:

http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/lol-essentials-league-of-legends-new-player-beginner-guide-371292

det står at min redemption code ikke er valid. kjennskap til hvorfor det ikke fungerer?

Lenke til kommentar

Ashe er marksman / adc . Det er kanskje en av de vanskeligste klassene å spille bra, og ikke noe jeg ville ha starta med.

En veldig grei champion å starte med er Garen(tank / bruiser / fighter), han (+skin) kan du få gratis med å følge League Of Legends på Twitter:

http://woobox.com/scrx56

(så han er grei å plukke opp uansett). 

 

Ellers vil jeg anbefale deg å lese litt av:

http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/lol-essentials-league-of-legends-new-player-beginner-guide-371292

thx bud

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Ashe er marksman / adc . Det er kanskje en av de vanskeligste klassene å spille bra, og ikke noe jeg ville ha starta med.

En veldig grei champion å starte med er Garen(tank / bruiser / fighter), han (+skin) kan du få gratis med å følge League Of Legends på Twitter:

http://woobox.com/scrx56

(så han er grei å plukke opp uansett). 

 

Ellers vil jeg anbefale deg å lese litt av:

http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/lol-essentials-league-of-legends-new-player-beginner-guide-371292

det står at min redemption code ikke er valid. kjennskap til hvorfor det ikke fungerer?

 

Nope, du får google det  :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...