Gå til innhold

Laptop til studier


Anbefalte innlegg

Hei

 

I sammenheng med studier har jeg sett litt rundt etter laptoper, og hadde så godt som blitt enig med med selv om at jeg skulle hoste opp 11 000 for en dell xps 13 tommer uten touch. Når jeg nå ser på nettsiden til Dell finner jeg kun den dyre med infinity skjerm til 15 000, noe jeg synes blir for mye. I tillegg så har den billigere varianten bedre batteritid og matt skjerm. Noen som vet om den billigere varianten er borte for alltid eller om den bare er utsolgt for øyeblikket?

 

Siden jeg ikke finner noen andre jeg liker til den prisen har jeg gått litt ned i pris, og funnet denne. Hva tenker dere om den? Kravene er 1080p, relativt lett og portabel (ca 13"), fin design (altså ikke hardplast) og i5. Hadde satt stor pris på innspill :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg har LN versjonen av Asusen du linker til. (Litt kraftigere prosessor og 840m skjermkort)

 

For min egen del er jeg veldig fornøyd. Den er lett, pen og har god skjerm. Batteritid er ok, men dårligere enn Dell XPS. Jeg har hatt min i ca 1 mnd.

 

Noe jeg savner er litt høyere volum. Det fungerer greit når "nattmodus" er på og man er i et stille rom, men kan bli problemer om det er litt bakgrunnstøy og lyden på kilden er lav.

 

Det kommer til å sitte 3 klistremerker til venstre for touchpad men alle untatt intel sin er lett og ta av. Skrubb forsiktig med papirtørkle dyppet i sprit hvis det sitter igjen lim.

post-131222-0-27811700-1440679635_thumb.jpg

post-131222-0-27449700-1440679644_thumb.jpg

Endret av Locrin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...