Gå til innhold

Recruit a friend vinner :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke fulgt med på denne recruit-tingen. Dere som booster. Opprettet dere en ny konto og lagde en char for så å sendte invite til en tredje eller var utgangspunktet deres opprinnelige konto ?

Når dere har nådd målet, flytter dere da karakterene tilbake til main konto ?

Lenke til kommentar
Har ikke fulgt med på denne recruit-tingen. Dere som booster. Opprettet dere en ny konto og lagde en char for så å sendte invite til en tredje eller var utgangspunktet deres opprinnelige konto ?

Når dere har nådd målet, flytter dere da karakterene tilbake til main konto ?

1.5 bars igjenn, og du kaller det 59.99? :p

 

Bandreas, jepp, trials kan ikke expe over lvl 20

Lenke til kommentar
Har ikke fulgt med på denne recruit-tingen. Dere som booster. Opprettet dere en ny konto og lagde en char for så å sendte invite til en tredje eller var utgangspunktet deres opprinnelige konto ?

Når dere har nådd målet, flytter dere da karakterene tilbake til main konto ?

 

Lurer og på hvordan dere har gjort det med recruit greiene sikkert ikke rakettforskning men :p

Lenke til kommentar
Har ikke fulgt med på denne recruit-tingen. Dere som booster. Opprettet dere en ny konto og lagde en char for så å sendte invite til en tredje eller var utgangspunktet deres opprinnelige konto ?

Når dere har nådd målet, flytter dere da karakterene tilbake til main konto ?

1.5 bars igjenn, og du kaller det 59.99? :p

 

Bandreas, jepp, trials kan ikke expe over lvl 20

 

Care da, lvlet av å levere start questet til hfp =p

Lenke til kommentar

Okei har tenkt å prøve ut dette her jeg også nå, det er altså slik at det eneste jeg trenger å gjøre er å kjøpe en standard wow til, recruit a friend, registrere den kontoen, for så å multiboxe opp til level 60?

Men da får jeg ikke den grant a level bonusen?

 

Hadde vært VELDIG fint om noen hadde giddi å lagd en guide til hvordan man skal gjøre det i førsteposten eller evt en ny topic :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...