Gå til innhold

Recruit a friend vinner :)


Anbefalte innlegg

Berre sjå om eg har forstått det her heilt korrekt no, sidan eg tenkte at eg og en kompis skulle teste det her. La meg først sei at eg har faktisk lest igjennom heile tråden her, og skal egentlig berre få stadfesta etpar ting i tillegg til enkelte spørsmål.

 

Min main konto(1), recruiter konto (a) spelt av meg, som igjen recruiter konto (b) spelt av en kompis av meg. A og B blir automatisk (?) linka og kan levle opp ilag (innafor 3 level av kvarandre) og få 3x xp når dei er i party ilag. Alt dette kan transferast til main account(s) forutsatt at account info(navn) på A og B tilsvarer det samme som main accounts til min og kompisen min sine kontoer.

 

Spørsmål:

1.Granting av level. Konto A kan kun grante til konto 1? og såleis konto b kan kun grante til konto a? Dette kan også gå crossrealms, så lenge det er innafor samme konto?

 

2.Kor mykje koster dette her om en berre skal køyre denne stilen her, få chars fort som mulig til "60" for så og overføre det til main account?

 

3.Er det også noken som kan anbefale en hordeserver? (Dvs ikkje mindre horder enn ally (PvP)). God progresjon PvE, Battlegroup, ventetider i bg og etc gir eg litt meir faen i.

 

Har tenkt å levle opp min første hordechar og kan i så måte ikkje hjelpe til med spenn og bags til min horde. Noken som kunne tenke seg å "donere" bags då? (må vere på samme server ja). Kan hjelpe til på samme måte motsatt men tviler på noken vil starte alliance på laughing skull. Dette kan forsåvidt også gjelde boosting gjennom instance, men isåfall berre bonus. =)

 

Vil berre vere heilt 100% sikker før vi starter på dette prosjektet. Lite sugen på feil og kluss med en gang, og problem med å få det transfera til slutt. Alt av kommentarar til oppklaring hjelper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Dette kan ikke gå crossrealms, da man må være innlogget på den charactern som har levlene for å kunne grante. Dette skjer fysisk in-game, ved at man trykker på ''Grant a Level'' via den menyen man får opp når man høyreklikker på en unitframe som ikke er ens egen.

 

2. Dere trenger begge retail WoW konto, det vil si at det ikke er noe behov for TBC såfremt characterne skal levles kun til 60. Dere starter med den ''gratis'' måneden, så alt dere trenger gjøre er legge inn Visa payment, for så å kansellere rett etterpå. Deretter kommer kostnaden for å overføre characters.

 

3. Det er tilnærmet 50% av hver faksjon der jeg spiller. (PVE progresjon kan jeg ikke si så mye om, men ingen på Hordesiden har tatt Kil'Jaeden ennå, battlegroupkvaliteten er så som så, og man kommer vel så og si instant inn i de fleste BGer, såfremt man ikke spiller til sære tider). Serveren heter forøvrig Sylvanas.

 

Kan sikkert bidra med bags eller diverse om det skulle trengs, har dog desverre ingen ''boosteklasse'' selv.

Lenke til kommentar

Crap. Dvs at det blir umulig for meg å grante level til noke som helst. Alle planer om hordechar til 70 i dass =|

 

Veit for øvrig om at det er endel hordespelarar på Sylvanas. Kan høyre om det er den serveren vi går får om det blir hordechar i det heile tatt.

 

No blei eg berre sur. Mest sugen på hordechar i rasande fart, med mulighet til å innfri grant level =|

Lenke til kommentar
Om du får kompissen til å booste så kan du linke med din main acc så du kan grante levels.

 

Come again? Vi har jo chars på akkurat samme server, og har ingen horde 70 til å booste oss. Korleis skal det gå seg til. Om vi skal få opp noken horder så blir jo det på en ny server, og en der vi ikkje har noke mulighet til å grante en dritt. Tvinger oss egentlig til å fortsette med "another ally".

Lenke til kommentar
Om du får kompissen til å booste så kan du linke med din main acc så du kan grante levels.

 

Come again? Vi har jo chars på akkurat samme server, og har ingen horde 70 til å booste oss. Korleis skal det gå seg til. Om vi skal få opp noken horder så blir jo det på en ny server, og en der vi ikkje har noke mulighet til å grante en dritt. Tvinger oss egentlig til å fortsette med "another ally".

 

Ingen som tvinger deg til noko.

Er du som hadde ein ally fra før. Du får jo uansett 3 ganger så mykje XP når du levler dei 2 nye charso dine. Og du kan jo grante ekstra levels til endo ein ny horde char som du lager. Så då kan dåke/du få 2 classes kvar.

Lenke til kommentar

Nei, altså, main konto som har rekruttert konto A som har rekruttert konto b har jo sjølsagt tilgang til AH, litt meir penger enn dei nye charsa, og bagger. Men er jo ikkje mulig å trade enda, noke som gjer det håpløst. Legger jo igjen ei gullgruve rundtomkring i diverse instancer, når kvar lowbie kun går rundt med 1 bag.

 

Rquesten er fremdeles pending...gah.

Lenke til kommentar

Hei:)

EG drive på å lvl opp 2 stk Rogue dei er nå snart lvl 40:) Eg vet man miste tripel xp fra lvl 60:)

 

Men det eg lure på om viss eg lvl dei mer en lvl 59-60 mister eg da trippel xp på dei andre eg har ellre kan eg lvl opp til lvl 70:) drive også på å lvl opp shaman vil ikke miste trippel xp:)

 

MVH

themen

Endret av themen
Lenke til kommentar

Jeg og en kompis har levla et par toons til 60 nå, og tenkte å starte opp et nytt par. Fungere det sånn at hvis vi levler to nye til 30, så kan de bli granta opp til 60 de og? Eller fungerer dett bare for den ene kontoen? Og har det noe å si om de som skal grante levlene(altså de på 60?) har gått forbi 60? Kan de fremdeles grante til en lavere level om de har f.eks levla til level 62?

Lenke til kommentar

For å si det slik, jeg har en hovedkonto og denne har RAF'et 4 nye kontoer. Når disse kontoene når lvl 60 (eller 59) vil disse ha 28 eller 29 levler hver som disse kan grante til hovedkontoen. Dermed kan jeg lage to level 1 chars på min hovedkonto og begge kan instant-dinges så å si til nivå 60.

 

Men, jeg kommer sikkert til å levle de første 15,99 levlene manuelt siden disse går så fort likevel, og så dinge dem "automatisk" derifra.

Lenke til kommentar
Jeg sier bare:

 

Funker det der slik at du må reqruite 2 kontoer og få dem opp på lvl 60. bruke en av de til å reqruite enda en konto, og med disse to første kontoene så kan du grante levels?

 

For du kan grante 1 lvl per 2 lvls en linka account har lvl'a, så 2 lvl 60's = 120 levels tilsammen. 120 delt på 2 = 60. Så det blir 30 levels fra 2 accounts som tilsammen gir 60 lvl's!

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...