Gå til innhold

Recruit a friend vinner :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er 200xp mye når man blir boosta gjennom cath?... jeg er lvl 25 nå (priest og warrior) booster med en paladin som ikke er min, så er ikke helt stø på classen for å si det sånn. Men har 12 timer played nå, og ser folk som er lvl 40 på den tida, er det bare jeg som er treig, eller gjør jeg noe feil? :p

Bruker btw ikke multibox eller keyclone da jeg fant dette litt for kronglete i første omgang, en av grunnene er at jeg måtte kjøpe keyclone for å kunne bruke det...

Endret av Andum
Lenke til kommentar

Skulle akkurat til å poste om jeg òg var sein til å levle.

Merk; jeg quester isteden for å bli boostet.

Men jeg har level 24(Mage/Priest) og har 11 timer played. Føler jeg skulle ha vært level 35 til nå. Men, har jo sittet afk i sikkert en time og da.

+ Er jo mye raskere enn min main og alt, tho. Men prøver å ta igjen noen som levler 2 stk isteden for å duelbokser - noe som er et slit!

Endret av decophly
Lenke til kommentar

Hmm jeg har litt lyst på en sånn Sebra-mount og så har jeg noen level 70 alts jeg ikke bruker så da kan jeg kanskje recruite meg selv og lage en konto og betale for den første måneden og få sebra mount på mainen min samt at jeg kan flytte over alt'ene jeg ikke bruker lengre til den nye accounten.

 

Trenger man å kjøpe TBC expansion på den nye accounten for å få Sebraen?

Lenke til kommentar
Noen som vet om du kan gi levler fra 2 RAF chars på samme konto til 1 alt på den kotoen som invita?

 

i.e. levler opp 2 chars til 60 på invitee kontoen og gir 60 lvls tilsammen til inviter?

Det er fullt mulig. Har gjort det selv.

 

 

Hmm jeg har litt lyst på en sånn Sebra-mount og så har jeg noen level 70 alts jeg ikke bruker så da kan jeg kanskje recruite meg selv og lage en konto og betale for den første måneden og få sebra mount på mainen min samt at jeg kan flytte over alt'ene jeg ikke bruker lengre til den nye accounten.

 

Trenger man å kjøpe TBC expansion på den nye accounten for å få Sebraen?

Nei, du trenger ikke kjøpe TBC. Alt som kreves for at main-accounten skal få en sebra (du får bare én mount, ikke en per character) er at den rekrutterte accounten betaler for to måneder til sammen, ikke inkludert gratismåneden man får av å oppgradere til vanilla.

Lenke til kommentar

Lvl 46 her etter 7 timer played. Men jeg har bare en mage til å booste med, så etter lvl 40 går det ikke så raskt :(

Men bare 4 levler igjen nå så blir det questing frem til 60.

 

Frostmage er genialt for low lvl instance boosting btw, ice barrier oppe hele tiden og pull hele instancen :D

Har man en protpala så er jo dette riktig nok et klart førstevalg, så jeg skal lvl'e en paladin som neste char.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...