Gå til innhold

Recruit a friend vinner :)


Anbefalte innlegg

Så med andre ord:

 

Jeg = 70

RAF meg= 1

 

jeg er i gruppe med megselv og drar low levelen gjennom en instance. Da får low levelen ALL xpx3 ikke sant? ikke noe penalty eller må jeg ha en player til på samme level for at dette skal fungere?

 

 

Så med andre ord:

 

Jeg = 70

RAF meg= 1

 

jeg er i gruppe med megselv og drar low levelen gjennom en instance. Da får low levelen ALL xpx3 ikke sant? ikke noe penalty eller må jeg ha en player til på samme level for at dette skal fungere?

 

Characterene må vera lik level.

 

Så ;

 

Jeg = 70

RAF meg = 1

= vanlig Xp

 

Jeg = 1

RAf meg = 1

= 3*XP

 

Feil

Hvis du har en konto med en lvl 70 (konto A) lage en ny konto (konto B) og bruke RAF fra den til enda en ny konto (konto C)

Konto B og Konto C er da linket og vil få 3*XP når det er i samme gruppe.

Da kan du ta med konto A for å booste de to igjennom instances.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å si det enkelt. Du må ha tilgang til 2 kontoer (Konto A og Konto B) + en Reqruit A Friend (Konto C) konto. Om du har to egne kontoer til A og B eller om en venn av deg er konto B spiller ingen trille. Konto C har du uansett tilgang til for den er linket til din egen main konto (Konto A). Når Konto A og Konto C er linket og på ca lik level vil begge kontoene får 3*experience. Konto B er en lvl 70 character og vil ikke motta xp.

 

Konto B høvler igjennom alt som måtte finnes av instancer, og Konto A og Konto C får 3*xp der de henger på.

 

Det er kjekt å enten ha:

1) To pc'er slik at du kan kjøre 3 wow-vinduer oppe samtidig. PC nr1 for lvl 70 char'n som skal drepe alt. PC nr2 for begge kontoene som skal være på slep og få xp.

2) En kraftig nok pc til å kjøre 3 wow-vinduer oppe samtidig.

3) En venn som bistår med sin lvl 70 char mens du har 2 wow-vinduer oppe samtidig på din egen pc.

 

Håper alle forstår dette nå.

 

NB! Dette gjelder selfølgelig boosting i instancer.

NB2! Reqruit A Friend - kontoen din må være oppgradert for å gå over lvl 20!

 

PS. Du kan queste vanlig uten Konto B og da motta 3*xp for vanlig levling og questing. Men det er ikke like effektivt som instance boosting.

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle invitere en kompis til å linke kontoene våre så vi fikk prøvd dette men jeg får ikke sendt sånn request? :S Står bare at jeg har "0 refferals left og 0 friends linked to this account" Hvordan får man sånne referrals tilgengelige? har aldri brukt noen før :p

 

Det var forresten fra main accounten min jeg prøvde å sende sånn request å ikke en trial

 

Never mind. løste det selv :) Tok bare å lukka firefox. kjørte ccleaner å logget inn igjen å da hadde jeg plutselig 5 referrals tilgjengelige :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Feil

Hvis du har en konto med en lvl 70 (konto A) lage en ny konto (konto B) og bruke RAF fra den til enda en ny konto (konto C)

Konto B og Konto C er da linket og vil få 3*XP når det er i samme gruppe.

Da kan du ta med konto A for å booste de to igjennom instances.

 

 

Var jo det eg nettopp skreiv....

 

Bortsett fra eg ikkje skreiv noko om at du trengte ein ekstra konto med ein 70 for å booste dei i instance.

 

Poenget mitt var bare at du måtte ha 2 nye chars på lik level for å få trippel Xp.

Ein fra Recruiter kontoen, og ein fra den som blei rekruttert.

Lenke til kommentar

Er det noen som har noe erfaring angående character transfer med tanke på RaF systemet.

 

Er det mulig for meg å recruite meg selv + en venn, booste meg selv og vennen opp med main account, for så å transferre meg selv til main account igjen?

 

kort fortalt så må jeg bruke ca. 300-350kr på å kjøpe WOW + character transfer, men jeg vil kun gjøre det her hvis jeg har mulighet til å overføre fra RaF-kontoen til main-kontoen.

 

:)

Lenke til kommentar

HAI GAIS,

 

Jeg kjeder meg en del på wow atm, så har da tenkt og gå for det her RAF lvling systemet.

Jeg har da en lvl 70 Warlock, den har jeg da tenkt og booste 2 kontoer,

Konto2 og konto3, så jeg tar dermed og Lager en Trial 10 dagers konto(Konto2), forså sende en invite fra Konto2 til meg selv og dermed lager jeg konto3 rait?, så er Konto2 og konto3 Linka i hop, så bare booster jeg meg til 70 forså gå hardcore Threeboxing på 70?

 

OG BTW LOL: Hva slags slikt taste program trneger jeg?, sånn at knapp1 knapper på tast 1 på alle 3 skjermene? omfg takk kkthxyas

Lenke til kommentar

Slik du skrev er korrekt måte når det gjelder invitene osv, men konto2 må ikke få trial. Den kjøper du bare vanlig, ellers får du linka konto1 og 2.

 

Jeg bruker Keyclone. Funker fint. Du skriver bare inn de tastene som du ikke vil ha på "setup".

 

Slik du skrev er korrekt måte når det gjelder invitene osv, men konto2 må ikke få trial. Den kjøper du bare vanlig, ellers får du linka konto1 og 2.

 

Jeg bruker Keyclone. Funker fint. Du skriver bare inn de tastene som du ikke vil ha på "setup".

Lenke til kommentar
Meg og en kompis har startet med dette nå. Vi er 2 troll. Har en annen 70 warrior til boost.

 

Noen generele tips vi burde ta med oss når vi ska levle ?

 

Er bare å lete i denne tråden så får du nok mange "hvordan komme til lvl 60 fort - guides". Men gjør bare instancer og plukk opp div instancequests, for det gir absurde mengder med xp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...