Gå til innhold

Recruit a friend vinner :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, så jeg kan foreksempel invite meg selv fra hovedkontoen min(Konto 1 som har 3 level 70..) så lager jeg en konto trail konto fra invitasjonen (Konto 2) så når jeg kjøper 2 måneder på den kontoen så blir konto 1 og 2 linket sammen(Eller er d 3x xp fra første stund?) Så får jeg en kamerat til og booste meg?

 

Edit: Må det være TBC og TBC konto eller kan det være preBC og TBC kontoer?

Endret av Raytee
Lenke til kommentar
Har fått begynt såvidt nå :)

 

Fungerer jo bra, bortsett fra det at den som follower "lagger" litt

 

Gikk fra level 10 til nesten 13 på ett kjapt dm run, så kan forestille meg at sm farming er tingen når man kommer inn der (=

 

Hvilken level kommer man inn i stockades btw?

 

15, anbefale å gå der med en gang du har sjans, tar under 5 min å cleare hele greien med mage, gikk fra 15 til 25 der, går sykt fort

Endret av pydi
Lenke til kommentar

Dualboxe rogues er vel ikke like enkelt som casters med tanke på delay osv.. Main characteren kommer til moben og ''follow'' characteren står litt lengere bak og er to far away. Men det kan sikkert gå vist du øver litt :D.

 

Edit: Prøv med Trail accounts.

Endret av Raytee
Lenke til kommentar

Jeg prøver dette også. Men jeg har ett problem

 

Har 3 kontoer. ble invita av en venn, men så invita jeg konto nr 3 fra konto nr 2 (som ble invita av en annen). Når jeg booster lowbiene via konto nr 1 som er 70 (som garantert ikke er linket med noen av de andre).

får konto nr 2 bonusXP, mens konto nr 3 ikke får... Er konto nr 2 og 3 uten nr 1, får begge bonus XP.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Har noen venner i klassen som gjorde dette også. Skal vist være DIGG!, men de gjøre det da på den måten at begge startet i lvl 1. Så de lvl sammen fra starten av. Dette er jo en mulighet også da. Virker litt kjekkere å spille når en kan spille sammen med en kompis? ^^

 

Jeg tror ikke jeg orker å starte på nytt bare for å få 3x XP, men det frister litt da.

Satser på å powerlvl alene som jeg har gjort fram til nå (=

 

Skal uansett følge med på hva folk sier om Raf framover ^^

 

GL!

Lenke til kommentar
Jeg prøver dette også. Men jeg har ett problem

 

Har 3 kontoer. ble invita av en venn, men så invita jeg konto nr 3 fra konto nr 2 (som ble invita av en annen). Når jeg booster lowbiene via konto nr 1 som er 70 (som garantert ikke er linket med noen av de andre).

får konto nr 2 bonusXP, mens konto nr 3 ikke får... Er konto nr 2 og 3 uten nr 1, får begge bonus XP.

Den som booster kan ikke være linket med noen av de to rekrutterte accountene.

Dette har blitt nevnt flere ganger bakover i tråden.

Lenke til kommentar
Så med andre ord:

 

Jeg = 70

RAF meg= 1

 

jeg er i gruppe med megselv og drar low levelen gjennom en instance. Da får low levelen ALL xpx3 ikke sant? ikke noe penalty eller må jeg ha en player til på samme level for at dette skal fungere?

 

Characterene må vera lik level.

 

Så ;

 

Jeg = 70

RAF meg = 1

= vanlig Xp

 

Jeg = 1

RAf meg = 1

= 3*XP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...