Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde Damiao vært klar synes jeg det er rart han ikke har blitt annonsert allerede.Verste er jo at Damiao har imponert mer enn Hulk i dette mesterskapet.

 

Det kan godt være han er klar for en klubb men at de lar være å gjøre det offentlig før etter mesterskapet av respekt for ham og eventuelt troppen. Når Tottenham kjøpte Modric, var ikke det samme greia da? Eller ble det annonsert før mesterskapet?

Lenke til kommentar

Om Gallas ikke drar slik at vi har bra med cover på stopperplass kan jo Kaboul spille der. Rose virket ok backup i fjor, men det jeg så av ham i vår var dårlig. Mer redd for venstrebackposisjon enn høyreback.

 

Men kanskje de skal bruke Verthongen som backup der. Han spiller jo venstreback på landslaget.

Lenke til kommentar

Stusselig resultat ja. Midtbanen funket heller dårlig, men har vel ikke så mye valg nå, pga skader, OL og Modric som ikke er lysten.

 

Spisser kunne jeg tenkt meg Adebayor(liker fyren) og Leandro Damiao som storspiller i OL. Men ifølge rykter slippes ikke Leandro for mindre enn 47mill£(buyoutklausul). Og det begynner nok å snø i helvete før Mr.Levy åpner lommeboken på så vidt gap. Noe som kanskje er like greit egentlig.

Lenke til kommentar

To andre faktorer som spiller inn er jo at Internacional vet hvor desperate vi er etter en spiss som Damiao, samt at Manchester City nå har kastet seg inn i kampen.

 

Hjelper jo selvfølgelig heller ikke at Damiao har storspilt i OL.

 

Merker optimismen fra starten av vinduet er borte, tror dette kan bli et middelmådig år..

Lenke til kommentar

Chelsea - Tottenham blir magisk!

 

Faktisk ikke mange Spurs fans som tror det blir like bra som i fjor.

Ny trener, ny spillestil og mye å rydde opp i gjør at dette nok blir en midt-på-treet sesong (for ikke å glemme at dette året ikke ender med tallet 1).

Blir gøy likevel dog.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...