Gå til innhold

OL-gull! Håndballjentene klarte det! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det sykeste jeg har opplevd siden 25/05/05! Beste opplevelse siden da. For en maktdemonstrasjon! Jeg skjønner ikke at der er mulig. Snakk om å lage kaviar av russerne! Dette burde ikke gå ann i en OL-finale, men jammen meg så går ikke jentene ut og leder 14-4 (!) i 1. omgang, og vi ledet jo med 11 på det meste i 2.omgang. Jeg er rørt!

 

Og med Nina Solheim og Andreas Torkildsen igjen som gullhåp senere i dag, samt Hødd-Start og Liverpool-Middlesbrough klokka 16, ligger dette an til å bli en perfekt dag!

 

Grattis!

Lenke til kommentar

Jeg ble bare litt nysgjerrig på hva utenlandske medier skriver, spesielt russiske, men jeg har faktisk ikke funnet noen som har skrevet om seieren, verken svenske, engelske eller russiske (de som blir skrevet på engelsk). Russiske medier virker minst like resignert. :wee:

 

Men for en seier! Dette er Norge, dette er drømmelaget, dette er gullvinnerne! :fun: Som å si det som Bård Tufte Johansen(?) under NRK's sommerleker: "Vi viser verden fingern!" :p

Lenke til kommentar

«Gratulerer til de norske håndballjentene med en strålende prestasjon i dag! Vi er stolte av de norske jentene og det har vært fantastisk spennende og gøy å følge jentene og Marit Breivik fram til olympisk gull», gratulerer statsminister Jens Stoltenberg og kulturminister Trond Giske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...