Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Godt å se at dere samler dere på ett sted. Da vet jeg hvilken server jeg skal ungå. :wee:

Og det var et forsøk på å virke spydig? ;)

Tolk det hvordan du vil, men det hjelper meg faktisk. Jeg kan ikke fordra å spille sammen med andre norske i MMOer. De har en tendens til å oppføre seg som noen idioter. Både WoW og AoC var katastrofe. :)

Skrevet

Da regner du deg selv som en katastrofe da, når du tydeligvis slår alle nordmenn under en og samme kam?

Beklager om jeg virker litt frekk, men kan ikke fordra folk som kommer med spydige fordommer, og attpåtil poster de på et forum tydeligvis kun for å irritere.

Skrevet

Tenkte å rulle min på Eight Peaks, men så så jeg at det var en +250 que på destruction siden... så... nei takk :) Litt synd så klart.

Skrevet

Skal godt gjøres å unngå køer de første ukene, antagelig vil det være (forhåpentligvis ikke så alt for store da) køer på samtlige servere, med unntak av RP-servere, men det vet jeg ikke om finnes engang?

Skrevet

Hvordan er server kapasiteten til GOA egentlig?

Siden dere alt nå rapporterer som slike lange køer, og det til nå kun er folk med CE Pre-order kode som faktisk får spilt så blir jeg faktisk en smule skeptisk?

Kan da ikke være så fryktelig mange som spiller nå?

Hvor mange CE er det egentlig solgt i Europa? Er vell ikke mer enn toppen fire til seks tusen?

Og ikke alle av disse har i det hele tatt fått med seg en pre-order kode så de kan ha startet alt nå, ei er det sikkert alle som har muligheten til å spille noe, andre har sikkert ikke fått ned klienten ennå engang?

Nå vet ikke jeg hvor mange servere det er, men hvis ikke mindre samtlige har hoppet på nøyaktig samme server (noe som er ytterst tvilsomt, spesielt siden det blir en stor splittelse mellom folk som går for Open-RvR og Core blant annet) så virker det som kapasiteten er noe begrenset? Om det alt nå er slike køer, bare tenk hvordan det blir på mandag da det sikkert kommer på tre - fire ganger så mange, om ikke enda flere? For ikke å snakke om torsdag?

Er jo ikke bra med for lav cap på hvor mange antall spillere som kan være aktive på en mmo-server heller, jo flere jo bedre sier nå jeg! Selvsagt må jo serveren takle det, men ærlig talt såpass få som faktisk har en CE Pre-Order key, og nå har sikkert ikke 5-10% av disse engang muligheten til å starte alt nå av diverse årsaker også, og alikvell er det såpass lange køer?

Veldig urovekkende..

Skrevet

Synes det er kjempe bra jeg at Karak eight peaks er full! Masse spillere overalt..selvf kjipt å vente på å kunne spille men det er ting som jevner seg ut etterhvert.

Skrevet (endret)
Synes det er kjempe bra jeg at Karak eight peaks er full! Masse spillere overalt..selvf kjipt å vente på å kunne spille men det er ting som jevner seg ut etterhvert.

Enn i morgen når flere tusen nye spillere kommer, og 15 september når enda flere tusen kommer. Da blir det morro og vente. Jeg vil si at det er negativt at de allerede er full :)

Endret av zoby
Skrevet

Enn i morgen når flere tusen nye spillere kommer, og 15 september når enda flere tusen kommer. Da blir det morro og vente. Jeg vil si at det er negativt at de allerede er full :)

Dem stenger nok for mulighet til å lage nye chars om det blir helt fult skulle en tro. Vi finner jo ut av åssn det utvikler seg i dagene som kommer nå.

Skrevet

Dem stenger nok for mulighet til å lage nye chars om det blir helt fult skulle en tro. Vi finner jo ut av åssn det utvikler seg i dagene som kommer nå.

Det tviler jeg sterkt på. Det er mange guilds som ikke har fått inn alle medlemme enda, og da er det veldig lite kuriant å stenge registeringa.

Skrevet

Er jo ikke det faktum at det kommer flere spillere som uroer meg, det er mer det faktum at de allerede er full.

Det er vell rundt toppen 5'000 aktive spillere nå, om du tenker på at det er vell solgt rundt toppen 6'000 CE, og ikke alle har det fulgt med pre-order keys, og sikkert endel som ikke har muligheten til å spille nå av diverse årsaker.

5'000 spillere fordelt på tre servere, betyr da rundt 1500 spillere på hver server og det burde de vell takle?

Nå er det vell slik at nesten samtlige faktisk er aktive de første dagene, så derfor er det vell sikkert over tusen folk aktive, som sikkert er en belastning for serverne, men jeg syntes nå de ærlig talt burde klare det.

Om du tenker på rushet som kommer i morgen og ved den offisielle utgivelsen så blir det glatt over tusen aktive spillere på samtlige servere, om de ikke legger ut en hel haug av servere (noe de ikke burde, for da er sikkert et par helt øde etter noen uker)

Er også imot det å stenge servere fordi det er mange på de, tenk på alle de som da har startet, også skal folk ved release faktisk ikke få kommet seg på serverne de ønsker, hvor kanskje både guild og venner spiller bare fordi de ikke fikk fatt på CE headstart. De som ønsker å belage seg ut på en full server, og stå i kø opptil flere timer burde få lov til å velge det om de ønsker.

Skrevet
er warhammer noe og satse på for en som like pve mere enn pvp?

enkelt spørsmål :)

Warhammer Online fokuserer helt klart mest på PvP, om du liker PvE iform av Raids osv så kan du nok se lenge etter det er jeg redd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...