Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det en spesiell server folk her spiller på? Litt kjekt med nordmenn å knerte :whistle:

 

Jeg blir vel medlem av Order, og Shadow Warrior.

 

Tror det er en del fra forumet på Karak Eight Peaks. Er selv Engineer der! Kanskje vi kan leke sammen der også?

 

 

Ja, det må vi få til! Må bare få laget meg en character etter jobb :thumbup:

 

Btw... Noen som får følgende beskjed fra EA (pr. e-post) når CD-keys er registrert?

'Certain components could not be activated because 0they are incompatible with your account. We would like to advise you that those keys can be used to activate products on another account.'

 

Another account!? Holder med en konto for min sin del... Regner med at det er pre-order items det er snakk om.

Lenke til kommentar
Er det en spesiell server folk her spiller på? Litt kjekt med nordmenn å knerte :whistle:

 

Jeg blir vel medlem av Order, og Shadow Warrior.

 

Tror det er en del fra forumet på Karak Eight Peaks. Er selv Engineer der! Kanskje vi kan leke sammen der også?

 

 

Ja, det må vi få til! Må bare få laget meg en character etter jobb :thumbup:

 

Btw... Noen som får følgende beskjed fra EA (pr. e-post) når CD-keys er registrert?

'Certain components could not be activated because 0they are incompatible with your account. We would like to advise you that those keys can be used to activate products on another account.'

 

Another account!? Holder med en konto for min sin del... Regner med at det er pre-order items det er snakk om.

 

 

hva med en guild på Karak Eight Peaks som order da. Blir vel Bright Wizard på meg.

Lenke til kommentar
Jeg er inne endelig :new_woot:

 

Nå når jeg trykker på play så kommer det opp at jeg mangler noe er dette en patch jeg mangler?

 

Det står Kan ikke starte fordi d3dx9_34.dll ikke fines

 

 

Last ned nyeste versjon av DX 9

 

Får prøve kan jeg få en link til en side der jeg kan laste den ned

 

 

 

http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en

 

POKKER! Jeg får den feilmeldingen etter å ha lastet ned patchen, og trykker 'play'. Jeg har nå lastet ned den fila som var på den linken der, men jeg får fortsatt feilmeldinga! Noen her MÅ hjelpe meeeeeeeg! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Hvordan er gameplayet? Morro, eller fort kjedelig?

 

Vil spillet gå på en pc med 2.6gHz single core og 2gb ram? Helt okay skjermkort.

 

Jeg vet det møter minimum - men blir det bra? Noen som kjører med tilsvarende?

Lenke til kommentar
Hvordan er gameplayet? Morro, eller fort kjedelig?

 

Vil spillet gå på en pc med 2.6gHz single core og 2gb ram? Helt okay skjermkort.

 

Jeg vet det møter minimum - men blir det bra? Noen som kjører med tilsvarende?

 

Vel, hva heter skjermkortet? Jeg kjører med QuadCore 2,4, 4 gig ram og Geforce 260 GTX. Var faktisk skuffet over FPS'n... Ligger på alt mellom 15 til 70 FPS. Den er ofte nede i litt over 15 FPS (kaos i RvR). Kjører det på max, men syns ikke det ser så veeeeldig pent ut egentlig. Grafikken på distansen ser rett og slett jalla ut. Eller der er vel egentlig ikke noe grafikk :hmm: Bare tåke. Mulig det er prosessoren som gjør at jeg ramler så langt ned.

 

Bare en liten pekepinne altså...

Lenke til kommentar
NÅ er det for sent.

 

Altså, bestillte på eastore den 12. - stod ingenting om at headstart var utsolgt. fikk så bekreftelse på betalingen etc. på epost.

 

På ordrehistorikksiden står det link til nedlasting av spillet, og en serial.

 

Er det da denne koden som er headstart eller er dette den vanlige hovedserialen ?

 

 

Ifølge her: http://eastore.ea.com/store/eaemea/no_NO/D...uctID.106719600

Så er headstart og items utsolgt, når står det ikke noe om, men bare nevner det.

Due to the overwhelming demand for Warhammer, Live Head Start and In Game bonus items have now sold out.
Lenke til kommentar
tror det skal komme som egen kode på mail, men har ikke fått denne heller enda jeg da ;s

 

Har heller ikke fått head-start keyen, så tok kontakt med EA på telefon.

Etter en halvtimes venting fikk jeg tak i en type som ikke kunne fortelle meg noe som helst, fikk klar beskjed om at EA hadde INGEN ting med head-start keyen å gjøre. Det var GOA's ansvar å sende ut disse, EA bare videresendte dem til kjøperne.

 

Fikk beskjed om å kontakte GOA.

 

Var såvidt jeg gidda å bruke energi på mailen til GOA, har hatt med dem å gjøre før og veit at jeg kommer til å bli forbanna av det autogenererte svaret med at jeg må kontakte EA.

 

Har aldri vært borti et selskap som er mindre serviceinnstillt en GOA, dette er fra tida jeg spillte DAoC. Trur de har som policy å gjøre spillere forbanna.

 

Kan sette penger på at de som ikke har fått cd-key til ikke kommer til å få i det hele tatt. Får jeg den før torsdag tar jeg det som en positiv overraskelse.

 

EA hadde forresten en hel drøss med henvendelser angående dette problemet.

Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt å være Goblin Shaman, Men er usikker på hvordan di fungerer, men lurer på om di også kan være range dps ?

 

Sånn som i WoW så kan du være: Elemental(Range dps) - Enhancment(Melee dps) & Resto(Healer).

Er det sånn Goblin Shaman er i WarHammer Online ?

 

 

På di forskjellige folka står det "Healer" "Tank" "RangeDPS", Betyr det at di BARE er Healer, tank & rangeDPS, eller kan du velge in-game hva du vil være ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...