Gå til innhold

Feature: Slik blir spill i år 2020


Anbefalte innlegg

Kan du si meg hvor mange vanlige personer klarer denne oppgaven? Akkurat ja.

 

Det kan de fleste klare, så lenge man er bestemt for å klare det, og følger en guide.

 

Tro det eller ei, men det finnes faktisk spill som av og til lagger på konsoller. Ikke nok med det, men en PC kan oppgraderes, slik den kan spille de nyeste og kuleste spillene, om du absolutt måtte. Men jeg er enig i at det har blitt for mye fokus på å presse systemkravene til det absolutt maksimale, slik som Crysis.

 

Det vet jeg, og har selv opplevd det. Men jeg vil tro at dette ikke er ett stor problem i forhold til svake PCer som de fleste har. Ikke alle som har gaming-pcer til 20.000kr.

 

Ikke nok med det, men en PC kan oppgraderes, slik den kan spille de nyeste og kuleste spillene, om du absolutt måtte.

 

Altså man må bruke tid og penger på å følge med i markedet, og tilpasse PCen for det neste som kommer? Er dette positivt? En konsoll vil alltid takle spill som kommer til den. Nettopp fordi at spillene er laget for nettopp den konsollen.

 

 

litt innsikt inn i den digitale alderen er ikke så mye å spørre om. Og jeg kjenner ikke en sjel som kjøper PCen sin på Elkjip.

 

Hmm.. Er det kanskje pga du er en gamer? Nettopp. Mannen i gaten sitter nok ikke med en gamer-PC til titusener av kroner for å lese VG.no ,sende en mail og spille Sims. Nei, de gjør det nok enda enklere, og kjøper dermed en grei PC til hjemmebruk på Elkjøp. Nå i forrige innlegg fokuserte jeg på "folk flest", og ikke gamere.

 

 

 

Men, jeg ser uten problem hvorfor konsoller er så populære. Jeg syns også det er trist, for det fokuserer de gode spillprodusentene bort ifra PCen, og gir oss med PC mindre å rutte med. At vi nå har fire sterke plattformer å spille spill på, er rett og slett bare forvirrende for kunder. Om vi hadde samlet alt på en enkel plattform, hadde det blitt mye bedre, for alle og enhver.

 

Monopol mener du? Monopol er aldri en fin ting. Og det vil aldri kun finnes én aktør innen spillindustrien. Det ligger utrolig mye penger her, og en god del mennesker vil ha en bit av kaken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
– Grafikkjaget er dødt.

 

Jeg lever i håpet. Når 3D kortet kom så drepte det mye. Eller slo det i dvale. Det ble så mye form over innhold og fint lite tenkende spill, fordi man satset på sansende spill. Jeg er fortsatt bitter på Sierra og Lucasarts sin død (i praksis, selv om selskapene levde videre med andre typer spill).

 

Form over innhold er gøy i ny og ne, men ikke når det er trenden. :)

Lenke til kommentar
Det vet jeg, og har selv opplevd det. Men jeg vil tro at dette ikke er ett stor problem i forhold til svake PCer som de fleste har. Ikke alle som har gaming-pcer til 20.000kr.

 

...

 

Hmm.. Er det kanskje pga du er en gamer? Nettopp. Mannen i gaten sitter nok ikke med en gamer-PC til titusener av kroner for å lese VG.no ,sende en mail og spille Sims. Nei, de gjør det nok enda enklere, og kjøper dermed en grei PC til hjemmebruk på Elkjøp. Nå i forrige innlegg fokuserte jeg på "folk flest", og ikke gamere.

 

Hvorfor skal du alltid bla opp at en gaming PC koster titusner/20.000? I dag får man fint en PC til 5-6 tusen som drar omtrent alt på max

Lenke til kommentar
Noe som få her også setter lys på er alle de familiene som kjøper Wii, de vil ikke kjøpe en pc som et år etter på ikke kan spille de nyeste spillene og som kanskje stopper av og til uten en grunn.

 

Dette er de som driver det markedet, ikke vi som sitter inne på forumet og diskuterer rundt forskjellige ting. Disse vil ha det enkelt og kan ikke bytte skjermkort eller har tid. Se på konsollene, et Xbox 360 spill som ble solgt i 2005 vil alltid fungere på Xbox 360 et Xbox 360 spill som kommer i 2010/2011 vil også fungere på en Xbox 360 som ble solgt i 2005, sånn er ikke en PC.

 

At man må kjøpe PC en gang i rået for å kjøre spill er en myte, den ene PCen min hadde et middelmådig (i beste fall) skjermkort år jeg kjøpte den, over 3 år senere kn man fortsatt kjøre alle spill (dog slevsagt ikke med maksimale innstillinger).

 

AtW

Lenke til kommentar
Reklamefinansiering kan bli reellt til en viss grad. Folk spyr av å få veltet reklamebudskap over seg. Jeg spår dermed bare begrenset plage av denne sorten.

Støtter at reklame er noe herk, dette skulle det gått an å reservere seg mot. Dersom spill skulle bli fulle av reklame (som forbrukerne i realiteten finansierer) ville nok jeg meldt meg mer eller mindre ut. Misliker at det er reklameannonser i CS 1,6 :thumbdown: Jeg ser mye mindre på TV enn hva jeg hadde gjordt om det hadde vært reklamefritt, slik ville det blitt med spill også.

Lenke til kommentar
Om du kaller det en PC eller en konsoll får nå så være, så lenge jeg sitter på rommet mitt og spiller med en kontroll, på stor TV med surroundmuligheter så er det (nesten) det samme.

 

Har alltid vært mer stas å game på konsoll for min del.

Tekken på PC, I dont think so!

 

Du burde prøve, høyere oppløsning og digital utgang, i tilegg til større valgmuligheter innen kontroller, bruker selv x360-kontrolleren.

 

AtW

 

Why? Ikke store forskjellen på min dataskjerm (1920*1200) kontra TV'en som kjører 1920*1080. Hvis det var det du tenkte på? Jeg har digital utgang på dataen og har selv X360-kontrollere, men foretrekker det ikke, så derfor gidder jeg ikke.

 

For meg er det noe det med å sette seg ned i sofaen og spille på en konsoll, enn det å game på en data. Jada, FPS er konge på data, men hva med bilspill? Klart, du kan kjøpe ratt/pedal og koble dét til dataen, men det blir fortsatt ikke det samme som å spille det på konsoll.

 

For alt jeg vet kan man laste ned noe ala Singstar til dataen, men det er ikke noe jeg har hørt om hvertfall.

Visse ting passer på dataen, andre ting passer på konsoll. De vil nok leve side om side en stund fremover slik jeg ser det.

 

Hvem spådde vel ikke LP'en sin død da CD'en kom? LP er på ingen måte dø =]

Lenke til kommentar
Og ang. sitte i sofaen og spille. Det gjør jeg hver en dag. Ligger og spiller alle mulige slags spill. Det er ingen problem å skaffe seg en kontroller til spillene sine. Jeg koser meg med Super Nintendo-spill for tiden, med en super nintendo-kontroller. På PCen. Null prob.

Haha. Ligger du i sofaen med en super nintendo-kontroller og spiller på PC-en? Må ha sofaen ganske nærme hvis du skal klare å se noe...

det var en "bom-post"..

Hm?

 

Stor nok skjerm, og to meters avstand. Holder i massevis.

Javel. Funker sikkert for noen...

Lenke til kommentar

Hvis PC'en blir rimeligereå drifte til nye spill, ikke lager så innihelvetes mye viftelyd (men fremdeles ha den råeste grafikken), en garanti på å fungere 98% av tiden, kunne kobles til min flat-TV i stua, ikke være en stygg boks, ikke være nødvendig å oppgradere hele tiden og får en mer elegant kontroll-løsning slik at jeg kan ligge i sofaen å spille - Ja, da skal jeg tro på Microsoft-mannen. Det er med andre ord langt igjen.

 

Nedlastbart innhold, derimot, har jeg tro på. Men det trenger ikke bety konsollens død. World of Warcrafts suksess må heller ikke tas som et tegn på at alle vil spille online.

 

Det eneste som er sikkert er at fremtiden er usikker, og at det er vanskelig å ta slike spåmenn seriøst.

Lenke til kommentar

Vi har nå en pc til hele familien, det er en vanlig kontorpc som funker fint til eldre spill. MEN den har ikke kjangs når man kommer til SimCity 4, Flatout, Gta San Andreas osv. osv..

Jeg har ikke råd til pc enda, så før sommeren bestemte jeg meg for å kjøpe konsoll.

Jeg hadde mest lyst på PS3, men dat ble for dyrt, da fikk jeg ideen om å spleise på PS3 med begge brødrene mine. Etter mye diskusjon, fant vi ut at vi ikke kom til å få råd til spill hvis vi kjøpte PS3, så da ble det Xbox360. Vi betalte 3500 for maskin og 4 spill, noe som jeg syntes er mye for pengene.

 

Seff, jeg vet at PC er BEDRE, men det er ikke tiljengelig for alle.

Hadde heller kjøpt PC for penga, men da måtte jeg ha punga ut alt selv.

 

Spill til konsoll er dyrere??

Javel, men familier som har "vanlig" PC har ikke pc god nok til alle spill, bygger ikke spillpc for å kunne få den samme opplevelsen som en konsoll gir.

 

Er selv 13 år og kommer til å vente noen år med å kjøpe pc, dermed er konsoll et utmerket alternativ, vi har ikke 60" flatskjerm, tvert imot vi har en 26" Svær gammal TV nede i vår koselige kjellerstue.

 

 

Takk og farvel.

 

Mvh.

Bennythen00b

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker både konsoll og PC, jeg. Men jeg liker ikke helt at man må betale får å spille spille. Har nå ett spill der jeg må betale får å spille, det hålder i masse vis, pga, økonomien min. Jeg kommer aldrig mer til å kjøpe ett nyt spill som krever betaling for å spille spille.

 

Man må jo også tenke på okonomien til folk for he..... også. Enten det er spille eller pc'en som koster 5000,- hva var nå summen var på igjen. Og pluss ekstra oppgraderings utstyret til pc'en. Uansett hvor ofte man trenger å oppgradere pc'en. Nå vet jeg ikke helt ca. hva prisen er på for å oppgradere pc'en. Kan tenke meg ca. runt 2000,- til 5000,- kansje mer alt jeg vet, bare på et år. Det er fult mulig at jeg tar litt feil av prisen da.

 

Så da er det ikke så rart at de fleste foretrekker konsoll isteden for pc.

Endret av Hell_Frode
Lenke til kommentar

Jeg ser for meg og vil håpe at det heller blir en side/program som har rettigheter til å selge nesten alle spill. Denne siden/programmet koster feks 200kr i måneden å være medlem av, og via denne siden kan man laste ned alle spill som siden har rettigheter til (som forhåpentligvis er nesten alle store spill).

 

Spillprodusentene vil få betalt etter hvor mange timer spillene deres blir spilt. Det beste var om denne tjenesten var offentlig, slik at man slapp noen ledd som skulle tjene penger på det.

 

Vist prisen var på et overkommelig nivå, tjenesten rask og smart uten problemer, hadde nok de fleste valgt dette fordi det er mye lettere og også lovelig. Det føles faktisk litt bedre å spille et spill man betaler for.

Lenke til kommentar
Man må jo også tenke på okonomien til folk for he..... også. Enten det er spille eller pc'en som koster 5000,- hva var nå summen var på igjen. Og pluss ekstra oppgraderings utstyret til pc'en. Uansett hvor ofte man trenger å oppgradere pc'en. Nå vet jeg ikke helt ca. hva prisen er på for å oppgradere pc'en. Kan tenke meg ca. runt 2000,- til 5000,- kansje mer alt jeg vet, bare på et år. Det er fult mulig at jeg tar litt feil av prisen da.

 

Du tar nok litt feil ja. Helt unødvendig og oppgradere for så mye i året, den oppgraderingen trenger du ikke før 2-3 år minst.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Det vet jeg, og har selv opplevd det. Men jeg vil tro at dette ikke er ett stor problem i forhold til svake PCer som de fleste har. Ikke alle som har gaming-pcer til 20.000kr.

 

 

Og her ligger problemet, du lever på de gamle mytene du?

 

 

En ny Gamer-PC idag koster IKKE 20'000kroner, det er det jo evigheter siden det har gjort! Idag får du deg en gamer som drar stort sett alt på MAKS til 5'000-6'000kroner.

 

 

Blir like latterlig som om jeg skal si at en konsoll er dårlig på grunn av at den ikke kan spille på nett..

Lenke til kommentar
Jeg foretrekker både konsoll og PC, jeg. Men jeg liker ikke helt at man må betale får å spille spille. Har nå ett spill der jeg må betale får å spille, det hålder i masse vis, pga, økonomien min. Jeg kommer aldrig mer til å kjøpe ett nyt spill som krever betaling for å spille spille.

 

Man må jo også tenke på okonomien til folk for he..... også. Enten det er spille eller pc'en som koster 5000,- hva var nå summen var på igjen. Og pluss ekstra oppgraderings utstyret til pc'en. Uansett hvor ofte man trenger å oppgradere pc'en. Nå vet jeg ikke helt ca. hva prisen er på for å oppgradere pc'en. Kan tenke meg ca. runt 2000,- til 5000,- kansje mer alt jeg vet, bare på et år. Det er fult mulig at jeg tar litt feil av prisen da.

 

Så da er det ikke så rart at de fleste foretrekker konsoll isteden for pc.

 

 

 

Hvilken verden lever dere egentlig i?

 

Hvorfor skal du oppgradere en PC årlig?

Min forrige maskin hadde jeg i 4.5år, og alt jeg betalte for var 512MB ekstra minne som ikke kostet meg stort? Og i alle de årene dro den så godt som samtlige spill på maks?

 

Den dag idag er jo situasjonen enda bedre, kjøp en maskin til 6'000kroner idag og det burde ikke være nødvendig å bytte ut noe som helst i den på MINST 3år, om du ikke på død og liv stiller helt urimelige høye krav til grafikken på PC i forhold til konsoll og skal spille alt på maks med full aa/af hele veien.

 

 

Tenk at de nyeste PC-spillene idag har en grafikk som tilsvarer konsollene sin grafikk bare på medium innstillinger, et GeForce7 kort fra 2005 kan jo klare den biffen ganske greit, da snakker vi 3år uten at du hadde hatt behov for å bytte ut noe som helst?

Lenke til kommentar
Jeg ser for meg og vil håpe at det heller blir en side/program som har rettigheter til å selge nesten alle spill. Denne siden/programmet koster feks 200kr i måneden å være medlem av, og via denne siden kan man laste ned alle spill som siden har rettigheter til (som forhåpentligvis er nesten alle store spill).

 

Spillprodusentene vil få betalt etter hvor mange timer spillene deres blir spilt. Det beste var om denne tjenesten var offentlig, slik at man slapp noen ledd som skulle tjene penger på det.

 

Vist prisen var på et overkommelig nivå, tjenesten rask og smart uten problemer, hadde nok de fleste valgt dette fordi det er mye lettere og også lovelig. Det føles faktisk litt bedre å spille et spill man betaler for.

 

Er du gærn, 200 i månden. Da hadde ikke jeg brukt den siden/programmet, aldrig. det hadde blitt altfor dyrt for meg. Det er greit at produsentene vil tjene peng. Etter min mening så har de ikke lov å trekke ned økonomien til folk. Uansett vilken produsenter det er.

Lenke til kommentar

 

Jeg foretrekker både konsoll og PC, jeg. Men jeg liker ikke helt at man må betale får å spille spille. Har nå ett spill der jeg må betale får å spille, det hålder i masse vis, pga, økonomien min. Jeg kommer aldrig mer til å kjøpe ett nyt spill som krever betaling for å spille spille.

 

Man må jo også tenke på okonomien til folk for he..... også. Enten det er spille eller pc'en som koster 5000,- hva var nå summen var på igjen. Og pluss ekstra oppgraderings utstyret til pc'en. Uansett hvor ofte man trenger å oppgradere pc'en. Nå vet jeg ikke helt ca. hva prisen er på for å oppgradere pc'en. Kan tenke meg ca. runt 2000,- til 5000,- kansje mer alt jeg vet, bare på et år. Det er fult mulig at jeg tar litt feil av prisen da.

 

Så da er det ikke så rart at de fleste foretrekker konsoll isteden for pc.

 

 

 

Hvilken verden lever dere egentlig i?

 

Hvorfor skal du oppgradere en PC årlig?

Min forrige maskin hadde jeg i 4.5år, og alt jeg betalte for var 512MB ekstra minne som ikke kostet meg stort? Og i alle de årene dro den så godt som samtlige spill på maks?

 

Den dag idag er jo situasjonen enda bedre, kjøp en maskin til 6'000kroner idag og det burde ikke være nødvendig å bytte ut noe som helst i den på MINST 3år, om du ikke på død og liv stiller helt urimelige høye krav til grafikken på PC i forhold til konsoll og skal spille alt på maks med full aa/af hele veien.

 

 

Tenk at de nyeste PC-spillene idag har en grafikk som tilsvarer konsollene sin grafikk bare på medium innstillinger, et GeForce7 kort fra 2005 kan jo klare den biffen ganske greit, da snakker vi 3år uten at du hadde hatt behov for å bytte ut noe som helst?

 

 

Er ikke alle som vet forskjell på Mb og Gb engang og enda mindre vet hvordan man skifter skjermkort osv. osv..

Alle som liker å spille er med andre ord ikke 1337 gamere...

Lenke til kommentar

Alt dette tullet med at PC er så dyrt, du MÅ oppgradere helt tiden er bare sprøyt.

Da kan jeg si at en konsoll er kjedelig å spille på fordi jeg ikke kan spille med andre over nettet, samme greia..

 

 

Vil faktisk tro at en PC kan være billigere i det lengre løp, for ALLE har jo en PC i huset.

PC-spill koster stort sett MINST 100kroner mindre, om ikke enda mer. Til en konsoll må du gjerne kjøpe diverse ekstra utstyr med tiden, med Xbox må du betale for Xbox Live for å spille over nett osv..? Skal ikke lange tiden til, ikke så mange spill du må kjøpe før du har brukt noen tusenlapper og har fult igjen spriket mellom PC-en og konsollen.

 

 

Og det som er ekstra fint med PC-en er jo at den byr på nyere og bedre grafikk hele tiden, og du kan selv bestemme om du vil ha finest mulig, men da muligens litt hakkete, eller litt styggere men fin flyt. På konsoll må du leve med du før, enkelte spill hakker jo faktisk, og du kan ikke gjøre noe som helst med det?

 

Ytelsen på en PC kan bli bedre uten at du gjør noe som helst iform av nye drivere, skjer noe slikt med en konsoll?

 

 

Alt nå ser vi jo at grafikken til konsollen begynner å henge litt etter PC, om 2år (om det da ikke har kommet en ny konsoll) så vil vell ting på konsoll så en god del dårligere ut på konsoll enn PC, har du da en PC kan du gjøre et valg å bruke en tusenlapp på nytt skjermkort for å kunne nyte den nye grafikken som har kommet med årene, med en konsoll kan du ikke gjøre noe som helst. Eneste valget måtte vell være å investere i en helt ny konsoll som er dyrere enn tusenlappen det kostet for et nytt skjermkort ;)

 

 

 

 

 

 

 

Jeg kan være med på at noen foretrekker det ene, og andre det andre.

Vi har alle forskjellig smak, og det burde vi respektere. Men at folk skal komme med renspekket løgn å påstå at en GamerPC koster 20'000kroner, og at du må bruke flere tusen på oppgraderinger i året er ren løgn! Prøv nå å ha en saklig diskusjon isteden for å slege tur dere sånne sinssvake og idiotiske kommentarer!

 

 

Og om du så liker konsoll, eller om du liker PC så er det jo bare i innse at alle hjem har minst en PC, en PC kan stort sett alt det en konsoll kan osv.. Du kan gjerne foretrekke konsollen for det, det er helt opptil deg selv, men det å nekte for det faktum at en PC er mer avansert og teknologisk overlegen en konsoll er bare tull.

 

 

 

 

Og det er nok dessverre ikke opp til oss som forbrukere å bestemme hvordan fremtiden blir, dere kan bare glemme en fremtid uten PC som spillplattform for det vil ikke noen av de store selskapene godta. Det ville føre til en full stopp i utviklingen, AMD/ATI, nVIDIA, Intel og alle disse leverandørene ville tape så enromt mye penger, Microsoft ville mistet så store markedsandeler at det vil de ALDRI tillate at skjer uansett hvor mye dere måtte like konsoll fremfor PC til spilling.

Lenke til kommentar
Jeg foretrekker både konsoll og PC, jeg. Men jeg liker ikke helt at man må betale får å spille spille. Har nå ett spill der jeg må betale får å spille, det hålder i masse vis, pga, økonomien min. Jeg kommer aldrig mer til å kjøpe ett nyt spill som krever betaling for å spille spille.

 

Man må jo også tenke på okonomien til folk for he..... også. Enten det er spille eller pc'en som koster 5000,- hva var nå summen var på igjen. Og pluss ekstra oppgraderings utstyret til pc'en. Uansett hvor ofte man trenger å oppgradere pc'en. Nå vet jeg ikke helt ca. hva prisen er på for å oppgradere pc'en. Kan tenke meg ca. runt 2000,- til 5000,- kansje mer alt jeg vet, bare på et år. Det er fult mulig at jeg tar litt feil av prisen da.

 

Så da er det ikke så rart at de fleste foretrekker konsoll isteden for pc.

 

 

 

Hvilken verden lever dere egentlig i?

 

Hvorfor skal du oppgradere en PC årlig?

Min forrige maskin hadde jeg i 4.5år, og alt jeg betalte for var 512MB ekstra minne som ikke kostet meg stort? Og i alle de årene dro den så godt som samtlige spill på maks?

 

Den dag idag er jo situasjonen enda bedre, kjøp en maskin til 6'000kroner idag og det burde ikke være nødvendig å bytte ut noe som helst i den på MINST 3år, om du ikke på død og liv stiller helt urimelige høye krav til grafikken på PC i forhold til konsoll og skal spille alt på maks med full aa/af hele veien.

 

 

Tenk at de nyeste PC-spillene idag har en grafikk som tilsvarer konsollene sin grafikk bare på medium innstillinger, et GeForce7 kort fra 2005 kan jo klare den biffen ganske greit, da snakker vi 3år uten at du hadde hatt behov for å bytte ut noe som helst?

 

Ikke meningen å lage en dårlig steming da. Kan du ikke LESE. Jeg nevnte jo "Nå vet jeg ikke helt ca. hva prisen er på for å oppgradere pc'en på et år." Jeg er da vel ikke en Datanerd, vis det er det du trodde. Liker ikke folk som ikke tenker før de leser.

Endret av Hell_Frode
Lenke til kommentar

Jeg har en visjon. Alle spill vil bli online-baserte, slik at man ikke lenger trenger å oppgradere hardware jevnlig. Alle leverandører er forpliktet til å legge ut en lengre demo av spillet sitt på et felles nettverk, helt gratis. Hvis du føler for å kjøpe spillet, må du forhåndsbetale 100 kroner. Fortsatt spilling vil koste 25 kr måneden i et helt år (totalt 400 kr). Etter denne perioden er spillet ferdig betalt, og du kan spille det så lenge du vil. Dersom du avinstallerer før et år er gått, betaler du kun for de månedene du har hatt programmet innstallert.

 

:yes:

Lenke til kommentar
Om du kaller det en PC eller en konsoll får nå så være, så lenge jeg sitter på rommet mitt og spiller med en kontroll, på stor TV med surroundmuligheter så er det (nesten) det samme.

 

Har alltid vært mer stas å game på konsoll for min del.

Tekken på PC, I dont think so!

 

Du burde prøve, høyere oppløsning og digital utgang, i tilegg til større valgmuligheter innen kontroller, bruker selv x360-kontrolleren.

 

AtW

 

Why? Ikke store forskjellen på min dataskjerm (1920*1200) kontra TV'en som kjører 1920*1080. Hvis det var det du tenkte på? Jeg har digital utgang på dataen og har selv X360-kontrollere, men foretrekker det ikke, så derfor gidder jeg ikke.

 

For meg er det noe det med å sette seg ned i sofaen og spille på en konsoll, enn det å game på en data. Jada, FPS er konge på data, men hva med bilspill? Klart, du kan kjøpe ratt/pedal og koble dét til dataen, men det blir fortsatt ikke det samme som å spille det på konsoll.

 

For alt jeg vet kan man laste ned noe ala Singstar til dataen, men det er ikke noe jeg har hørt om hvertfall.

Visse ting passer på dataen, andre ting passer på konsoll. De vil nok leve side om side en stund fremover slik jeg ser det.

 

Hvem spådde vel ikke LP'en sin død da CD'en kom? LP er på ingen måte dø =]

 

Jeg snakker om at emulatoren skalerer opp spillet, mao høyere oppløsning ut, kombinert med digital utgang gir det bedre bilde og mindre latency. Om du ikek foretrekker bedre grafikk og x30-kontrollere kan du fint la grafikken være dårlig, og spille med andre kontrollere. Å sitte i sofaen kan du gjøre okke som. Hva med å fokusere på resultatet, istedet for hvordan boksen som produserer resultatet er bygd opp? Er det så grusomt å vite at signalene kommer fr aen PC når du sitter i sofaen og koser deg med tekken?

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...