Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Dritt du har gjort på skolen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Hold dere til topic da folkens, tråden her er for å fortelle "Dritt du har gjort på skolen" og ikke diskutere om lærere er gode nok til å forstå at en elev utsmartet dem med å lure bort 4-5k fra kassa og om de kunne vært smarte nok osv.

 

 

On Topic:

 

Har gjort mye rart iløpet av mine grunnskole år, blandt annet det L4R5 nevnte tidligere å levere ut tannlege kort for penger.

 

Husker spesielt en episode der læreren vår kom med ett rasistisk utsagn og hele klassen kjeftet henne så brutalt ned at hun begynte å gråte.

 

Har også solgt snus fra skapet på skolen, fikk en venn av meg til å kjøpe 3 pølser med snus og solgte dem for en pris høyere enn det mang fikk over grensa.

 

Fikk ingen anmerkninger det siste året i 10. pga at jeg klarte og smiske med lærerinna vår, det samme med karakterene, gikk ut med 4,6 i snitt.

 

Det verste jeg har gjort på skolen må være at slo hjernerystelse på en gutt som mobbet meg brutalt, og jeg tok hard straff igjen. og jeg syns han fortjente det etter det han gjor mot meg. Sa at han mobbet meg lenge og jeg tok igjen..fysisk.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Husker mye dritt jeg har gjort på ungdomsskolen. Jeg var en av de i klassen som alltid fikk best karakterer, derfor trodde aldri lærerne at jeg gjorde noe :D

I 8. klasse var jeg veldig snill

I 9. klasse ble jeg litt verre. Jeg og noen kamerater kjeda oss veldig i mattetimen der lærern alltid gikk rundt og hjalp de andre. Hun var veldig uopperksom. Jeg som satt ved vinduet åpnet alltid opp dette, mens noen venner av meg kastet ting ut av vinduet. Det var alt fra lysestaker til bøker til blomsterpotter til melkekartonger og søppel osv. Det var ingen som la merke til noe av dette før enn da våren kom. For da så man selfølgelig alt som lå utenfor vinduet. Men det var umulig å vite hvem som hadde gjort det, for det var ganske mange etasjer på ungdomsskolen. Kjempefestlig å kaste ned ting fra øverste etasje! :D

En annen ting vi gjorde var å åpne melkekartonger rett før en ferien (tror det var juleferien) og gjemme de bakom ovnene i klasserommet. Da vi kom tilbake på skola etter ferien var det en helt horribel stank!!

 

Da vi hadde elevbeedrift var vi 4 stk. i min bedrift. Vi tjente ikke mye, kanskje 3000, og det var sånn at jo mer vi tjente jo mer "skatt" skulle vi betale til klassekassa. Men vi endra hele regnskapet sånn at vi kunn hadde tjent 128 kr og måtte betale 19 kr i skatt ;D

 

I 10. ble det verst. Der ble jeg anklagd for å ødelegge hele datasystemet, noe jeg faktisk ikke haddde gjort. Selv om jeg hadde drevet med ting jeg ikke skulle. Noe veldig gøy vi gjorde var å ta bilen til han ene lærern og snu den 90 grader, sånn at han ikke kom seg ut. Det var en veldig liten bil, så det var ikke så vanskelig å løfte når man var mange :p Lærern ble helt fra seg, og kjempesinna. Vi syns det var ganske gøy, for han lærern har alltid blitt "mobba" av elevene. I hvertfall i følge seg selv. Jeg fikk anmerking for lærermobbing fordi jeg kalte han Nalle. Alle kalte han for det. (og gjør det fortsatt tror jeg :) )

 

Uansett gikk jeg gjennom ungdommskolen med det beste man kan få i orden og oppførsel :)

Lenke til kommentar
Husker mye dritt jeg har gjort på ungdomsskolen. Jeg var en av de i klassen som alltid fikk best karakterer, derfor trodde aldri lærerne at jeg gjorde noe :D

I 8. klasse var jeg veldig snill

I 9. klasse ble jeg litt verre. Jeg og noen kamerater kjeda oss veldig i mattetimen der lærern alltid gikk rundt og hjalp de andre. Hun var veldig uopperksom. Jeg som satt ved vinduet åpnet alltid opp dette, mens noen venner av meg kastet ting ut av vinduet. Det var alt fra lysestaker til bøker til blomsterpotter til melkekartonger og søppel osv. Det var ingen som la merke til noe av dette før enn da våren kom. For da så man selfølgelig alt som lå utenfor vinduet. Men det var umulig å vite hvem som hadde gjort det, for det var ganske mange etasjer på ungdomsskolen. Kjempefestlig å kaste ned ting fra øverste etasje! :D

En annen ting vi gjorde var å åpne melkekartonger rett før en ferien (tror det var juleferien) og gjemme de bakom ovnene i klasserommet. Da vi kom tilbake på skola etter ferien var det en helt horribel stank!!

 

Da vi hadde elevbeedrift var vi 4 stk. i min bedrift. Vi tjente ikke mye, kanskje 3000, og det var sånn at jo mer vi tjente jo mer "skatt" skulle vi betale til klassekassa. Men vi endra hele regnskapet sånn at vi kunn hadde tjent 128 kr og måtte betale 19 kr i skatt ;D

 

I 10. ble det verst. Der ble jeg anklagd for å ødelegge hele datasystemet, noe jeg faktisk ikke haddde gjort. Selv om jeg hadde drevet med ting jeg ikke skulle. Noe veldig gøy vi gjorde var å ta bilen til han ene lærern og snu den 90 grader, sånn at han ikke kom seg ut. Det var en veldig liten bil, så det var ikke så vanskelig å løfte når man var mange :p Lærern ble helt fra seg, og kjempesinna. Vi syns det var ganske gøy, for han lærern har alltid blitt "mobba" av elevene. I hvertfall i følge seg selv. Jeg fikk anmerking for lærermobbing fordi jeg kalte han Nalle. Alle kalte han for det. (og gjør det fortsatt tror jeg :) )

 

Uansett gikk jeg gjennom ungdommskolen med det beste man kan få i orden og oppførsel :)

Ulv i fåreklær!

Benyttet også det med at jeg hadde gode karakterer, slik at lærerne aldri trodde noe dumt om meg.

Lenke til kommentar

Den eneste anmerkningen jeg fikk på ungdomskolen var i 8. klasse:

Vi hadde noen pcer i klasse rommet også skulle noen elever få jobbe med prosjekt på disse i midttimen (fikk ikke bruke pcene til vanlig i midttimen). Så læreren hadde skrevet på tavlen: PCene kan bruker til prosjekt i midttimen AS. Da læreren gikk tok jeg og skrev på tavlen "og msn" og gikk ut i skolegården. Noen elever gikk så klart inn på msn og læreren så dette som førte til anmerkning på meg og hele klassen måtte være ute hvert friminutt i en uke fremover (på vinteren).

Lenke til kommentar

Jeg gjorde en del dritt på skolen tilbake til den tiden da jeg var mitt umodne jeg. :p

 

Jeg og noen andre hadde prosjekt hvor vi skulle lage trommer ut av malingsspann. Vi brukte hammeren på det ene bordet. Resultatet var et bord med hull og hammerslag på seg. Når lærerne spurte om hvem som hadde gjort det foran HELE klassen, sa jeg og de andre FRIVILLIG hvem som hadde gjort det (de ville finne ut hvem det var uansett) Ble likevel straffet hardt. Fikk nedsatt i oppførsel og jeg måtte betale for bordet (de andre fikk faktisk ikke regning, de nektet å betale, rettferdig hva?). Uansett så tar jeg det ikke seriøst lenger. :p Skulket også skolen. I denne perioden fikk vi tilgang til metallsløyden (da vi laget trommer), der slo vi skruer med hammere på ambolten så de føk veggemellom. Vi kødda med redskapene og maskinene der inne (vi 'jobbet' på rommet). Fant ut at etter nyttår skulle jeg IKKE kødde mer. Jeg banka likevel opp en i klassen som slengte dritt til meg. Det ble heldigvis ikke noe sak ut av det fordi ingen sladra. Uansett ville nok han også tapt på det fordi han hadde slengt VELDIG mye dritt til meg.

 

I 9. gjorde jeg ikke noe som kan kalles hærverk, men skulket norsktimen i siste time på onsdag noen ganger (lærerne merket ikke noe fordi de ikke tar fravær i denne timen, skal egentlig gjøre det men). Var ganske kreativt.

 

Har fått G i orden og oppførsel hver gang utenom første termin i 8.

 

I 10. har jeg ennå ikke gjort noe kødd. Har ikke tenkt til det heller, men hvis folk legger opp til det blir det sikkert ett eller annet som kommer opp.

Lenke til kommentar
På slutten ble jeg så lei av dritten og sparket ned en kis bakfra og gikk i dusjen.

Sånn skal det være :new_woot:

Nei sånn skal det ikke være! Morsomt :whistle: , men ikke snilt. Du burde oppmuntran i stede

Haha, jeg er litt sånn jeg også. Suger balle i fotball, så jeg tar sklitaklinger med livet som innsats. Funker fett. Har blitt utvist fra noen gymtimer for dette, tho, men det har vært verdt det!

 

Da vi hadde elevbeedrift var vi 4 stk. i min bedrift. Vi tjente ikke mye, kanskje 3000, og det var sånn at jo mer vi tjente jo mer "skatt" skulle vi betale til klassekassa. Men vi endra hele regnskapet sånn at vi kunn hadde tjent 128 kr og måtte betale 19 kr i skatt ;D

Til alle de som har snakka dritt om Smith94 som snakket om at han "stjal" 4000kr kan jeg si at det var akkurat det samme han gjorde.

 

Oo er dette sånn "fyfaen se så kliiin gæærn jeg var når jeg var fjortis!!11"-tråd?

 

Jeg kasta søppel UTENFOR søplebøtta en gang. MED VILJE..kliiiiin kreiiisi ikke sant.

Finn deg en annen tråd, eller helst et annet forum å henge i. TY

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Husker i fjor, på VG1, at jeg og en annen dreiv å kastet passere fra den ene siden av klasserommet til den andre, da det var en diger korktavle der. Traff ingen folk og ingen lærere, heldigvis.

Lenke til kommentar

I 9. klasse dreiv eg og nokre andre elevar i den nye "Tarzan jungelen" (store stativ med tau å slenge seg i) før det egentlig var ferdig. Igjennom løkkene på tauene (der det seinare vart festa taustiger) så stappa vi ein trepinne. Så tok vi tur på å dra inan opp på bakken (veldig stor "huske" dette her altså!). Også ein gong det var min tur så trakk dei meg litt for langt og nuppa skikkelig til siste rykket slik at eg nesten mista grepet.

 

Da dei slapp meg gikk det til skogs :p

Flaug sånn 3 meter igjennom lufta og landa på hardpakka sand (sånn grusbane aktig) med venstre skulder/nakke. Vart sendt på sjukehus med ambulanse og var så heldig at det var kun kragebeinet som hadde brukket (+ ein passe kraftig hjernerystelse).

 

På sjukehuset vart eg bombardert med smser frå folk i klassa og resten av ungdomsskula. Sikker på at det vart sånn 40-50 stk så mobilen låg bokstavlig talt å dansa på bordet ein stund..

Når eg kom heim kom rektoren innom ein dag med ein godtekurv da ^^

I løpet av 2 veker eller noko hadde skola 2 armbrudd og 1 kragebrudd i den jungelen :p

 

Så ein dag så fikk eg brev i posten (sånn forsikring og erstatning for betaling av helsevesenet). Lo godt når eg las at dei refererte til hendelsen som ein "Yrkesskade" :!:

 

Ellers så var det ikkje så forferdelig mykje tullball som foregikk...

Det var jo den læreren i friluftslivgruppa som parkerte bilen ved fjorden og glemte å sette på håndbrekket da. Gjett kor den bilen vart av :p

Endret av Spikend
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Denne tråden er sinnsyk morson :!:

 

I 8. klasse stakk vi inn på et storeklasserom hvor vi hadde krig med puter. Kastet konstant løse gjenstander på hverandre. Husker godt det var en som prøvde å kaste på meg akkurat da læreren kom inn (jeg hadde før dette BOMBADERT gutten med viskelær, blyantspisere m.m.) og han fikk en god del kjeft for noe JEG primært hadde gjort.

 

En gang vi hadde orientering i skauen gikk jeg og de to andre opp på et fjell og begynte å kaste kongler og pinner o.l. på de som gikk forbi fordi vi ikke fant noen poster. Vi gikk seinere laaangt inn i skauen, og tok lange, sprøe pinner og stokker som vi slo mot trea/kasta for å prøve å treffe hverandre. Du kan tenke deg hastigheten på dem, og hvor vondt det kan gjøre. Det var morsomt! :p Holdt på en intens time eller noe, og når vi kom tilbake var lærerne spinnville fordi vi egentlig skulle ha gjort orientering, og det var mange som ikke turte å være i nærheten av oss. :!:

 

JO! Dritt jeg gjorde i 10: I spansktimen retta elevene hverandres gloseprøver, og jeg skrev om orda/fylte in orda til den jeg fikkk (som forøvring ikke er så god i spansk). Tror han fikk 5 flere poeng av 20 mulige. :p

Endret av Crashking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...