Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Dritt du har gjort på skolen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når vi er inne på å sparke, jeg sparka ned en av de fineste jentene i 7 klasse i fotballkamp mellom to klasser. Fikk en kakk tilbake da..Vet ikke hvorfor, men når jeg spiller kamp får jeg en syk trang til å sparke/stemple ned noen. Hadd fantasier om å stemple i rygghøyde noen ganger og...

Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat spylte iskaldt vann inn i et hull i veggen i dusjen(som vi trodde gikk til jente dusjen). Men såklart gikk røret til en luft rensemaskin forsvaret hadde. som kostet mellom 500-700 000 kr :p men vi var heldige og den ble ikke ødelagt. Fikk heller ikke no spess straff. måtte vaske og rydde rommet som var fullt med vann.

Dette var i 6. klasse :p

Lenke til kommentar
Jeg og en kamerat spylte iskaldt vann inn i et hull i veggen i dusjen(som vi trodde gikk til jente dusjen). Men såklart gikk røret til en luft rensemaskin forsvaret hadde. som kostet mellom 500-700 000 kr :p men vi var heldige og den ble ikke ødelagt. Fikk heller ikke no spess straff. måtte vaske og rydde rommet som var fullt med vann.

Dette var i 6. klasse :p

Hvorfor akkurat til jentedusjen...? :whistle:

Lenke til kommentar

gjorde egentlig ikke så alt for mye dritt, men snek oss unna MYE.

f.eks hvis vi fikk en lekse av en lærer så får man kjeft og slikt hvis man ikke gjør det, men hvis hele klassen påstår at læreren ikke ga noe lekse så slipper man unna med en litt forvirret lærer :p

gjorde det samme på oppmøte og slikt, egentlig alt man kunne slippe unna greit med.

 

ellers så sleit vi ut lærere, hadde 4 klasseforstandere i løpet av 3 år på ungdomskole.

og vi sneik oss unna KRL i ett år, hadde vikar hele året, hun elsket å spille kort så stort sett ble det kortspilling i KRL timene, hadde vel kanskje 5 "vanlige" timer i løpet av året :p

 

så fikk vi en vikar til å grine forran klassen en gang, hele klassen var helt bajas hele timen, som han hadde forberedt seg så godt til...

samtlige vikarer vi hadde ble tullet med på en eller annen måte, spesiellt psykologen de hadde leid inn som "vikar" for oss.

så hadde vi så klart snøballkrig inne hver vinter da :p

 

stort sett var det lite spesifikk galt vi gjorde, var bare generellt vanskelig å ha med å gjøre for en del.

Lenke til kommentar
Godt du har noen gode svar da :ermm: Å skrive "idiot" uten videre forklaring er vel idioti i seg selv...

 

Trenger vel ingen videre forklaring, personene det angår har selv redegjort for hvorfor de fortjener å kalles idioter.

 

Nei det synes jeg ikke, bare fordi jeg ikke vil sette ut folk i de kasastanske fjeller, så er jeg idiot? Godt argument?

Lenke til kommentar
Godt du har noen gode svar da :ermm: Å skrive "idiot" uten videre forklaring er vel idioti i seg selv...

 

Trenger vel ingen videre forklaring, personene det angår har selv redegjort for hvorfor de fortjener å kalles idioter.

 

Nei det synes jeg ikke, bare fordi jeg ikke vil sette ut folk i de kasastanske fjeller, så er jeg idiot? Godt argument?

 

 

Fordi du glorifiserer latterlig tyveri på ungdomsskole plan, er du idiot. Fornøyd? Det er ganske selvforklart, sånn egentlig.

Lenke til kommentar
Godt du har noen gode svar da :ermm: Å skrive "idiot" uten videre forklaring er vel idioti i seg selv...

 

Trenger vel ingen videre forklaring, personene det angår har selv redegjort for hvorfor de fortjener å kalles idioter.

 

Nei det synes jeg ikke, bare fordi jeg ikke vil sette ut folk i de kasastanske fjeller, så er jeg idiot? Godt argument?

 

 

Fordi du glorifiserer latterlig tyveri på ungdomsskole plan, er du idiot. Fornøyd? Det er ganske selvforklart, sånn egentlig.

 

Jeg sa at han var smart. det er ikke å glorifisere. Hvis du påstår at han ikke er smart, må lærerne være ufattelig dumme.

Lenke til kommentar
Da sier det mer om lærerne enn om ham, greit nok det. de ble eid av en liten gutt, de burde skamme seg.

 

Kanskje på tide å heve lærer kravet???

NYDELIG logikk her mister! De som blir frastjålet burde skamme seg? Ågud, keep it coming. Lærere,kids,sigøynere eller ei, prinsippet er akkurat det samme.

Lenke til kommentar
Da sier det mer om lærerne enn om ham, greit nok det. de ble eid av en liten gutt, de burde skamme seg.

 

Kanskje på tide å heve lærer kravet???

 

Haha, fantastisk! Du er skremmende smart...

 

Ja, lærerne burde virkelig skamme seg over at de ikke fikk med seg at en elev stjal noen kroner. Hver lærer har jo ikke 20 andre elever å passe på samtidig...

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Var jo også så flink med regnskapet at jeg lurte rådgiveren på skolen ved regnskapet mitt, der jeg underslo 4-500 kr. Easy Peasy! Var kanskje en grunn til at jeg holdte på å pisse på meg da vi satt og ble stilt litt pinlige spørsmål, og at han ikke skjønte hvor de 4-5000 kr. hadde blitt borte over natta.

 

4-5000kr=småpenger? javell. Rådgiver som ikke kan skjønne hvor pengene har blitt av? plz, give me a break, skjønner dem ikke det er de stokk dumme i huet." Det kom en vaskebjørn og stjal dem"...

Lenke til kommentar
Var jo også så flink med regnskapet at jeg lurte rådgiveren på skolen ved regnskapet mitt, der jeg underslo 4-500 kr. Easy Peasy! Var kanskje en grunn til at jeg holdte på å pisse på meg da vi satt og ble stilt litt pinlige spørsmål, og at han ikke skjønte hvor de 4-5000 kr. hadde blitt borte over natta.

 

4-5000kr=småpenger? javell. Rådgiver som ikke kan skjønne hvor pengene har blitt av? plz, give me a break, skjønner dem ikke det er de stokk dumme i huet." Det kom en vaskebjørn og stjal dem"...

Retferdiggjør (Spleeling) dette at han stjal de?(:

Lenke til kommentar
Var jo også så flink med regnskapet at jeg lurte rådgiveren på skolen ved regnskapet mitt, der jeg underslo 4-500 kr. Easy Peasy! Var kanskje en grunn til at jeg holdte på å pisse på meg da vi satt og ble stilt litt pinlige spørsmål, og at han ikke skjønte hvor de 4-5000 kr. hadde blitt borte over natta.

 

4-5000kr=småpenger? javell. Rådgiver som ikke kan skjønne hvor pengene har blitt av? plz, give me a break, skjønner dem ikke det er de stokk dumme i huet." Det kom en vaskebjørn og stjal dem"...

Retferdiggjør (Spleeling) dette at han stjal de?(:

 

Når har jeg prøvd å rettferdiggjøre at hans stjal dem???

Lenke til kommentar
Var jo også så flink med regnskapet at jeg lurte rådgiveren på skolen ved regnskapet mitt, der jeg underslo 4-500 kr. Easy Peasy! Var kanskje en grunn til at jeg holdte på å pisse på meg da vi satt og ble stilt litt pinlige spørsmål, og at han ikke skjønte hvor de 4-5000 kr. hadde blitt borte over natta.

 

4-5000kr=småpenger? javell. Rådgiver som ikke kan skjønne hvor pengene har blitt av? plz, give me a break, skjønner dem ikke det er de stokk dumme i huet." Det kom en vaskebjørn og stjal dem"...

Retferdiggjør (Spleeling) dette at han stjal de?(:

 

Når har jeg prøvd å rettferdiggjøre at hans stjal dem???

Beklager for dårlig ordvalg. Hele poenget var at du ga uttrykk for at det var PPPPPWWWNAAAAGEEEEE og heller la skylden på lærerne.

Lenke til kommentar
Var jo også så flink med regnskapet at jeg lurte rådgiveren på skolen ved regnskapet mitt, der jeg underslo 4-500 kr. Easy Peasy! Var kanskje en grunn til at jeg holdte på å pisse på meg da vi satt og ble stilt litt pinlige spørsmål, og at han ikke skjønte hvor de 4-5000 kr. hadde blitt borte over natta.

 

4-5000kr=småpenger? javell. Rådgiver som ikke kan skjønne hvor pengene har blitt av? plz, give me a break, skjønner dem ikke det er de stokk dumme i huet." Det kom en vaskebjørn og stjal dem"...

Retferdiggjør (Spleeling) dette at han stjal de?(:

 

Når har jeg prøvd å rettferdiggjøre at hans stjal dem???

Beklager for dårlig ordvalg. Hele poenget var at du ga uttrykk for at det var PPPPPWWWNAAAAGEEEEE og heller la skylden på lærerne.

 

det var pwnage, det er ikke noe å si på det. At det ikke er bra derimot, er selvsagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...