Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Dritt du har gjort på skolen


Anbefalte innlegg

Ok, kan være litt seriøs. Dette er mest sansynlig det flaueste øybelikket i mitt liv:P

 

Det var siste dag i påskeferien mens jeg gikk i fjerde på barneskolen, og jeg og noen kompiser tok turen bort til skolen. Det var helt øde, bare oss der. Prøv å se for deg skolegården vår - Sinnsykt svær, med bygg som på en måte lager en ramme rundt selve skolegården. I midten er gymsalen. Den er oransje, og bygget av tre.

 

På en eller annen merkelig måte fant vi ut av at man kunne skrive på denne veggen med løvetann. Og dere vet åssn det er i den alderen....Det er dritkult å banne, og man banner selvfølgelig når enn man har sjansen til å gjøre det. Så vi(spesielt jeg) tagga ned hele jævla veggen med bare dritt. Jeg hadde nylig vært i konflikt med lærern og skrev blant annet " *navnet til lærern* er en fitte og en hore, samt masse annet dritt. Vi hadde i forkant sett at det kom til å begynne å regne, og chillan max, trodde det kom til å regne bort.. MEN NEIDA.

 

Dagen derpå kommer jeg sluntrende til skolen, og hva ser jeg? Jo, hele, og jeg mener HELE, skolen står og ser på den jævla veggen. Etterhvert får en av gutta ballestopp, og innrømmer at det var oss. Lærern ble helt ut av seg, begynte å grine pga det jeg hadde skrevet om henne og sånn. Straffen var å ringe hjem å si hva vi hadde gjort(!!!). Jeg måtte blant annet si AKKURAT det jeg hadde skrevet, var helt sykt:P Måtte seff også vaske bort all dritten.

 

Så ja, det var det.P

Endret av jente_12
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker en gang i niendeklasse(trur jeg??)

kameraten min hadde fått tilbake en prøve med alt riktig UTENAT 1 feil, og det var ordet konvoi(er det sånn det skrives?:p så dårlig er jeg liksom).

 

han brukte ordet konvoi i sammenheng med lastebiler. det ble en stor diskusjon mellom kameraten min og lærern. læreren mente det at konvoi gjaldt bare en gruppe med skip og ikke noe annet. han fant til og med fram ordbok for å bevise kameraten min (selvfølgelig sto det skip i den boka) vi søkte på nettet, spurte foreldrene våres og hele pakka. fant ut det galdt også kjøretøy! men, uansett fikk han annmerking på oppførselen sin pga han diskuterte med lærern.

 

-- huff så mye tekst --

 

on topic: Værste jeg har gjort er vel å være inne i friminuttet?:p jeg var litt av en sprellær!

Endret av probin
Lenke til kommentar

Har vel ikke gjort noe særlig dumt på skola :hmm:

 

Men rapper pennene til lærerne :D Sikkelig gode blekk-penner, svart,blå,grønn :thumbup:

- Stjelte også juice engang, og ble tatt :wallbash:

 

edit:

få dager siden, kom en elev i slåsskamp med læreren å eleven slo han ned 2 ganger :grin: og ble utvist i 3 dager. Snill å trivelig person faktisk :yes:

Endret av PHP_Yoghurt
Lenke til kommentar
På barneskolen var jeg egentlig ganske snill. Jeg husker en gang i åttende jeg måtte pisse noe så jevlig og neste do var i en mils omkrets (Iallefall føltes det sånn) og jeg pissa i en krok på skolen i en gang

Heldigvis var det ingen som så det. Herregud hvor dum jeg følte meg etterpå.

:ermm: Da er det vel bedre å pisse ute? Har dere ikke doer på skolen?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe, jeg begynte i 2-3 klasse med fanteri med to gutter. Vi er 6 i klassen.

En vinter kastet vi tre snøball på en blink, så traff vi en av dem ved et uhell fordi de gjekk forran blinken og vi kastet. Der traff vi i hode alle tre. Vi ropte unnskyld, men de storma mot oss - de gjikk i 10kl. De kasta oss ut over en bakke, kasta snøball på dem igjen. Der kom en streng lærer "INN TIL REKTOR MED EN ENESTE GANG!!!!!"

Vi at de hadde kommet forran blinken og vi kastet da de var der med et uhell, men læreren påstod noe helt annet.

Vi fikk brev med heim og nedsatt litt ordenskarakter.

Det Stod " Dette brevet er kommet av tre 2-3 klassinger plaget 10kl."

Min mor har spart på brevet og ledde når jeg kom hjem.

Det var uvant at vi som var så småe fikk brev av så store..hehe

 

Så har jeg gjort noen spikk her og der....

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

8.trinn: Jeg og noen andre rev en lærer ned i bakken. gikk ut av timene, lagde masse lyder i timene. spesielt når jeg lærte det gress mellom tommel trikset. Da komm vinteren og jeg hadde nok 15 anmk, jeg skal ikke skryte men jeg kaster ganske hardt og treffsikkert med snøballer... vel jeg synes at det er gøy og pælme på jenter med olabukse om vintern. så lagde jeg en fin og rundt snøball, perfekt tenke jeg (den var blitt en 50% snøball og 50%isball. jeg pælmet i hodehøyde siden mitt offer sto litt langt unna, kastet alt jeg maktet. Plutselig kommer en sekretær (dame) forbi med briller. isballen treffer hu rett i kinnet, hu mister brillene og mad'er helt... Ble ikke tatt. svindlet 9.trinn for 200kr og havnet hos politiet, men alt er glemt nå..

 

9.trinn: utløst brannalarmen. gjemt meg inne i friminutter. Ble nettopp utvist en halvdagen før og mistet en snøball på en lærer. En annen mad'a helt og kastet snøball på PC'er og flere lærer. Ble utvist 2dager i 8 å...(skal fortelle mer om neste semester litt ut i det)

 

10.trinn:

Lenke til kommentar

Tja..

 

I 4. klasse dreiv jeg og en kammerat på med en "artig" (her unødvendig shit som egentlig ikke var så morro..) ting. Vi gikk inn på doer, fant sånne store ruller (ca. 40ca i diameter) med papir, og kasta alle oppi do.

Det endte med at han begynte å gjøre det noen ganger hvor jeg ikke var med, og noen jenter som var 2 år yngre sladra på han, og dermed også meg.

Fikk hele 50 kr i bot :devil:

 

Har egentlig ikke gjort så mye dritt etter det, gjemt meg i kjelleren på barneskolen var på en hit, men det kom en tid hvor jeg begynte på ungdomskolen, hvor det var lov å være inne i friminuttet.

Der ble det ikke gjort mye tull, faktisk, det enese jeg har gjort er å sparke døra inn til musikkrommet(glassdør) så den knuste.

Sa det var uhell, og slapp billig unna.

Lenke til kommentar
Der ble det ikke gjort mye tull, faktisk, det enese jeg har gjort er å sparke døra inn til musikkrommet(glassdør) så den knuste.

Sa det var uhell, og slapp billig unna.

Jeg stod ved døra en gang på innebandytrening. En fyr skulle sparke opp døra, og jeg stod bak. :D Han slapp dog ikke billig unna, han ble utvist to kamper og ble kjefta på. Jeg måtte være mentalt inaktiv en kveld for å ikke bli dårlig.

 

Forresten må jeg legge til de gangene jeg har kasta lapper til andre, samt at jeg har rivi opp masse papper i masse små biter, for så å kaste på medelever (uskyldig moro).

Lenke til kommentar

9.klasse: Sjøskolen.. :thumbdown: Vi hadde en jævla kjerring som ikke likte meg. Alt var lism feil med meg. Jeg hadde på meg lue, banna, la meg ned på pulten, sa min mening. Det er lism meg, alle vet det. Til slutt fikk hun nok av meg og kasta meg ut. Det var driitkaldt og jeg måtte stå ute på brygga, uten jakke. Etter fem minutter kom hun ut med en redningsvest. Haha. For en kjerring. Jeg gikk til slutt inn for å hente jakka mi, men neida det fikk jeg ikke, Jeg skrek jævla kjerring i trynet på henne. Hun kom ut og kjefta på meg. Så ringte hun faen meg til den båten lærern min var på og fortalte hva jeg hadde gjort. Da de andre kom ut og skulle ut i båter fikk ikke jeg være med, jeg ga egentlig faen, men det var jo litt urettferdig da. Hadde jo bare vært meg selv. Heldigvis var jeg ute i en båt når lærern min kom. Kjerringa gikk jo bort til han og fortalte om meg med en gang. Han så på meg lenge, men han så ikke sint ut. :)

Dagen etter måtte jeg snakke med han. Han var ikke sur :) Han sa bare at det ikke var min skyld, men at henne ikke kunne vite hvordan jeg har det og har hatt det. Han sa visst til henne at jeg ikke hadde det noe bra, kanskje derfor hun ikke snakka noe særlig til meg etter det..? Hun følte seg sikkert dum. Jævla kjerring!!

 

Jeg og en jente skulka tilvalgstimen og hang rundt i gangen. Noen uker før hadde noen lagd et lite hull i veggen og vi ville gjøre det samme. Vi sparka i veggen (som var av gips), og til slutt ble det to store hull.. haha. Ingen vet hvem som har gjort det ennå. Fikk forresten anmrk for å løpe rundt i gangen :!:

Lenke til kommentar

(8 klasse) Vi bestemte oss for å hive melk i et skap for og surne. Et skap som aldri engentlig ble brukt, og lagt så mye oppmerksomhet til. Før det hadde gått ca 4-5 dager og lukta trengte gjennom skapdøran (tror i tillegg noe kart også va blitt helt ubrukelig, soppdannelser eller noe) , nough said, skapet ble kasta på gangen og vi fikk sykt mye med kjeft. Fortjent seff

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar

I andre klasse tror jeg, så var jeg mye med noen 4-5 klassinger. En dag så lå det noen kritt ute. Og gjett hva vi tegna! Tror jeg tegna en fyr med penis-nese! Var så nervøs at jeg holdt på grine.

 

I niende klasse så fikk alle elevene admin status på en side på itl pga. en feil. En kamerat tok å degraderte alle untatt meg og noen andre. Så vi mekka mange rare sider og skreiv masse bullshitt. Fikk en annmerkning og fikk ikke lov til å bruke pc'ene resten av året. Lærern og it-ansvarlig gliste litt da.

 

I tiende hadde jeg et grovt bilde som på itl. Fikk en annmerkning.

 

Ellers har jeg ikke gjort så mye tull. Får litt annmerkninger nå og da. Viskelær kasting, mobilbruk osv.

 

post-151939-1230423961.gif

Lenke til kommentar

Husker jeg og en venn kjørte loops på undomsskolen for å krasje hele systemet. Det funka akkurat som det skulle, og vi fikk utallige møter med skolens it-ansvarlig og rektor. Vi fikk også beskjed at om dette gikk noe lengre, så måtte vi snakke med politisjefen. Da stoppa vi. :( Men kom greit unna det med bare en anmerkninig da :D

En annen ting vi gjorde på ungdomsskolen var å sette masse gammel melk langt inni ventilasjonsstystemet flere plasser på skolen siste dagen i 10. klasse. Har ikke hørt noe mer om det ble dårlig luft der eller noe. Men det var innmari gøy da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...