Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan får jeg Satch Boogie? Går utifra at det er en "Encore"? I hvilke "Gig" ligger den, i så fall?

 

Hvis du spiller gitar karrieren og runder spillet, vil du få en ny gig som heter Asgaard hvor Satch Boogie er den siste sangen.

Eg har runda det med gitar, bass og delvis vokal i band mode, har fått Asgard, men mangler Satch Boogie. Må eg ta solo career med gitar for å låse opp Satch Boogie?

Lenke til kommentar

Til dere som har PS3 verisjonen av spillet så er denne siden et offisielt sted for alle som har lyst til å organisere online matcher eller coop spilling. Det er ikke så veldig mange som bruker den enda, men noen av de beste spillerne holder til der allerde. Det er i hvert fall mye bedre enn online matchmaking som er det desidert største irratsjonsmomentet med spillet.

Lenke til kommentar
Skal kanskje kjøpe Super Bundelen snart..men er alle trommesettene slik at den gule tromma er dårlig? Spilte hos en venn av meg og den gule registrerte nesten ingen slag :S

 

Skal ikke være sånn nei, er på mitt tredje trommesett jeg nå da, og i dag slutta basspedalen plutselig å fungere :(

Begynner å bli mektig lei hele driten nå ja, vurderer å levere inn hele driten å kjøpe rock band 2 istede :mad:

Lenke til kommentar
Skal kanskje kjøpe Super Bundelen snart..men er alle trommesettene slik at den gule tromma er dårlig? Spilte hos en venn av meg og den gule registrerte nesten ingen slag :S

 

Da må jeg ha vært utrolig heldig. Sittet nonestop siden juleaften nå og settet er 100%

perfekt. Spiller hard og lenge om dagene og responsen er konge bra. Men jeg har brukt

en usb-midi kabel å fin kalibrert det...var ikke nødvendig, men gjorde susen. :)

Lenke til kommentar
Fikk gh wt på julaften og mine instrumenter funker fint :D er det nesten alle trommene som er helt fucka??

 

så bra :) Før jeg gikk til innkjøp av GH:WT til min bror fikk jeg intrykk av at 99.9% av

instrumentene var det noe galt med. Men, når det kommer til forums er det ofte at de som

har fått et problem/feil og vært uheldig melder om dette. Nå var det extremt når det gjalt

dette siden redoctane har ordnet en såpass bra deal med forhandlerene. Men virker som at

mange nå har fått den siste versionen eller en forbedret og byttet ut det første partiet

som ble sendt ut. Men jeg er enig med de fleste at dette må være grusomt slitsomt å holde

på å bytte ut hele pakka. Uansett, godt høre at er faktisk noen som har vært heldige også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...