Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg er ikkje nøgd med måten dei implementerte touch-stripa i spelet. Ved å ha denne lilla tråden gjennom alle soloene blir dei alt for lett, du kan slå vilt utan å strumme og framleis treffe det meste. Dei kunne i det minste latt oss slå av den funksjonen og fått vanlege HO/PO. Det er vanskelegare å sjå om ein treff notane og alt for lett å treffe. Det gjer at ingenting på GH:WT blir noko utfordring, sjølv ikkje Satch Boogie.

 

Det blir vel diverre same opplegg på GH:M . :(

Lenke til kommentar
Touch pad bruker jeg med den hånden jeg strummer med.

Dermed klarer jeg fint overgangene fra vanlig spilling, til slider, og tilbake til vanlig spilling.

Husk at du også kan strumme over touchpad mens du holder notene på knappene helt oppe. Det hjelper hvis overgangen er veldig brå.

 

Ja, jeg vet det, men jeg syns fremdeles at det er like greit å bruke de vanlige knappene.

Lenke til kommentar
Screw this! Ingen av folka på finn.no selger trommene sine seperat så jeg stikker på elkjøp, og kjøper super bundle.

 

Noen som har lyst på å kjøpe spill, mikrofon, og X-plorer gitar? haha.

Du burde ikke selge de andre delene før du er sikkert på at du har fått et trommesett som fungerer lengre enn en uke :)

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Screw this! Ingen av folka på finn.no selger trommene sine seperat så jeg stikker på elkjøp, og kjøper super bundle.

 

Noen som har lyst på å kjøpe spill, mikrofon, og X-plorer gitar? haha.

Du burde ikke selge de andre delene før du er sikkert på at du har fått et trommesett som fungerer lengre enn en uke :)

 

Neida, det er sant. Har bestilt midi-kabel fra RedOctane allerede, oppga bare koden som var på gitaren. :ph34r:

 

Hvor lang tid tok det før midi-kabelen deres kom?

Lenke til kommentar

Fikk super bundle til jul, men gitaren min er litt fucka... Strummeren er slakk, og "klikk" lyden kommer ikke når man strummer nedover før den er helt nede, hvis dere skjønner :p Er det bare å dra innom butikken hvor jeg kjøpte den, og ta med gitaren og få en ny? Eller er det mere avansert enn det?

Lenke til kommentar

Har dere fått med dere at det har kommet nye track packs?

 

The Eagles Track Pack:

"Frail Grasp On The Real Picture"

"Life In The Fast Lane"

"One Of These Nights"

 

Hard Rock Track Pack:

Hinder - "Use Me"

Nickelback - "Becouse Of You"

Rev Theory - "Light It Up"

 

Reggae Rock Track Pack:

Slightly Stoopid - "Jimi"

Pepper - "Your Face"

Expendables - "Sacrifice"

Lenke til kommentar
Screw this! Ingen av folka på finn.no selger trommene sine seperat så jeg stikker på elkjøp, og kjøper super bundle.

 

Noen som har lyst på å kjøpe spill, mikrofon, og X-plorer gitar? haha.

Du burde ikke selge de andre delene før du er sikkert på at du har fått et trommesett som fungerer lengre enn en uke :)

 

Neida, det er sant. Har bestilt midi-kabel fra RedOctane allerede, oppga bare koden som var på gitaren. :ph34r:

 

Hvor lang tid tok det før midi-kabelen deres kom?

 

10 dager for meg akkurat..hvis du skjekker din status på redoctane.com står det 'in process' uansett om dem har sendt den. Jeg koblet til denne i dag og fikk justert litt så dem er rimelig 100% å spille på nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...