Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei trenger litt hjelp kjøpte Guitar Hero World Tour full bundle fra Platekompaniet for mindre en 1 uke siden. Det er en feil med gitaren "strengen" knirker noe voldsomt når man bruker den. Holder det med at jeg tar med gitaren til platekompaniet så får jeg ny? eller må jeg ta med hele bundelen?

De fleste krever at du tar med hele pakken inn. Ring inn i morgen og spør for sikkerhetsskyld.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Trodde jeg hadde vært heldig og fått et trommesett som funket, men neida. I dag da jeg spilte så merket jeg at det måtte være noe galt med den gule symbalen, siden nesten alle slagene på den ble registrert som feil. Gikk deretter inn på recording studio for å sjekke dette ut nærmere. Her fant jeg ut at den gule symbalen hadde begynt å registrere dobbel og trippel slag, særlig hvis jeg slo helt nederst på symbalen. De andre trommene så ut til å funke som de skulle.

 

Litt senere på dagen så startet jeg spillet igjen for å teste om problemet fortsatt var til stede. Men det som var rart nå, var at den gule symbalen nesten ikke funket i det hele tatt. Nå registrerte den kun veldig harde slag helt øverst på symbalen, nesten helt oppe med den gule ringen, ellers var den helt død. Prøvde også å plugge symbalen inn og ut et par ganger uten at det hjalp.

 

Tror dere det vil funke å tune symbalen med midi-kabel eller er den blitt defekt? Bestilte midi-kabel for noen uker siden, som er på vei i posten. Tenkte jeg skulle ringe ned der jeg kjøpte settet og høre om det er mulighet for å bytte det, men det er vel liten sjanse for at de har inne flere sett nå rett før jul :hmm:

 

(Er forresten PS3 versjonen jeg har hvis noen lurte)

Lenke til kommentar

Det lukter defekt symbal.

Jeg har byttet trommesett, symbal og fotpedal.

(Alle på forskjellig tidspunkt)

Og de var alle som du beskrev. Virker, blir ustabil,.

Jeg klarte aldri å redde dem inn igjen med USB-Midi og tuning. De var bare gone.

Enten registrerte de dobbelt, trippel, eller så skulle de har sykt harde slag.

Klarte aldri å tune meg inn midt i mellom.

 

Bestill ny cymbal.

Kommer gratis i posten.

Lenke til kommentar

Hvordan bestiller man ny symbal? Må dette gjøres gjennom butikken man kjøpte settet eller gjennom en nettside? Prøvde gjennom http://www.redoctanegames.com/Warranty/ men her får jeg bare opp at jeg må bestille USB-midi når jeg velger gul symbal...

 

 

Edit: Fikk til å bestille gjennom nettsiden nå ja. Måtte bare hake av for "Nei" på spørsmålet om problemer med følsomheten, slik at symbalen ble regisrert som feilvare. Så var det bare å fylle ut et skjema, og har nå fått mail om at ny symbal blir sendt så fort som mulig.

Endret av butters
Lenke til kommentar
Har dere noen tips til å bli bedre i GH eller? De få sangene jeg klarer på expert er de med nesten bare like doble noter...

 

Når det kommer soloer detter jeg alltid ut.. :S Særlig tapping.. hammer onn pull off greiene..Står fast på slipknot på hard career på GH3 nå :(

 

Gå på practice, og øv deg på de partiene du ikke klarer i mindre hastighet. Så kanskje det går bedre :)

 

Har aldri klart Slipknot på expert jeg heller, men det er lenge siden jeg har spilt GH3 nå.

 

Anser meg ikke for å være god i GH, selv om jeg har FC'et mange av de enklere sangene i World Tour. Skal mye til for å være ordentlig god i GH på expert.

Lenke til kommentar
Jeg har nå spilt GH:WT ei god stund, så gikk jeg tilbake til GH3 og klarte mange sanger som jeg ikke klarte før jeg fikk GH:WT. Rart.

Ikke såå rart. Timingen din blir skjerpet etter en del WT-spilling, siden det er vanskeligere å treffe notene enn i GH3.. Så hvis du da går tilbake til GH3 vil du merke at det blir lettere å dra litt vanskeligere partier. :) Merket det selv.

 

Spiller mest GH3 for tiden egentlig, mye morsommere spill av en eller annen grunn. Mulig det er fordi det er lettere. :wee: Neida, men jeg liker mange av låtene i 3ern..

Lenke til kommentar
Men jeg lurer på om det er noe hokus pokus med mikrofonen. Får den ikke til å fungere. Spiller 360, om det skulle spille noen rolle :)

Du må plugge den inn i en vanlig xbox-kontroller for at den skal fungere har jeg hørt. Tror ikke den funker når den er koblet til gitaren eller noe slikt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...