Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det er nevnt, men

 

Activision Updates Guitar Hero Drum Compatibility, Hits Slight Rock Band Snag on PS3

 

Original at Kombo.com • Tue, Oct 28

 

A few bits of news that may be of interest to anyone who likes getting their music-game fix with drums:...Xbox 360 users can now download a Guitar Hero World Tour update that will allow ION Drum Rocker owners to use the drum kit with the game.So, that's a plus. However, there's been a slight snag in...

 

Kilde

Lenke til kommentar

Ta en titt på tilkoblingene. På venstre side er det rød, gul, gul, oransje. Så jeg vil tro at en av symbalene fungerer som den 5. noten i guitar hero. (spørs hva du kobler i den)

 

set_1_lg.jpg

 

 

Edit: Kan legge til at jeg ikke har spilt Rock band, så jeg vet ikke om oransje er "bass pedalen" i spillet. Hvis det stemmer, så er det bare å glemme det jeg skrev over.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Har GH:WT og bruker GH3 gitar for å spille. Hendre at lyden på div soloer og sånn blir borte(mens jeg spiller notene), men bakgrunnsmusikken fortsatt er der. Rart.

 

Anyways, lurer på hvor man kan kjøpe bare trommesettet billigst mulig! Har sett på finn.no, men selgeren svarer ikke.. Utlandet?

Lenke til kommentar
Har GH:WT og bruker GH3 gitar for å spille. Hendre at lyden på div soloer og sånn blir borte(mens jeg spiller notene), men bakgrunnsmusikken fortsatt er der. Rart.

 

Anyways, lurer på hvor man kan kjøpe bare trommesettet billigst mulig! Har sett på finn.no, men selgeren svarer ikke.. Utlandet?

Ligger en del trommesett på ebay. Vet ikke om de shiper utenfor statene.

Det blir også veldig pes om du skal retunere noe pga garanti, når det er kjøpt der. (langt unna, ting tar tid.)

Lenke til kommentar

Fuck... Fikk midi kabel i dag og tenkte jeg skulle stille inn litt mer sensetivitet på skarpen. Alt ble helt jævelig etterpå. Fikk stilt inn alle trommene etterhvert untatt skarpen. Den registrer plutselig dobbeltslag når jeg slår den. Har stillt den på 1 i programmet, men like ille...uff..sliten av det spillet her. Dødsgøy, men dog så mye styr at jeg får magesår av mindre.

 

 

Edit. Jævla forpulte fittespill. Setter skarp på null, og fortsatt dobbelslag. Å ja, programmet funker. Hører det ved at xboxen(tv) lager lyd når jeg f.eks trykker lagre, samt at jeg kan forandre annslag på de andre trommene/cymbalene. Bytte ennå en gang fordi jeg har brukt noe som skal få det til å funke bedre...Nei, nå skal jeg drikke meg dritings å spille katamari...

Endret av Malakai
Lenke til kommentar
Fuck... Fikk midi kabel i dag og tenkte jeg skulle stille inn litt mer sensetivitet på skarpen. Alt ble helt jævelig etterpå. Fikk stilt inn alle trommene etterhvert untatt skarpen. Den registrer plutselig dobbeltslag når jeg slår den. Har stillt den på 1 i programmet, men like ille...uff..sliten av det spillet her. Dødsgøy, men dog så mye styr at jeg får magesår av mindre.

 

 

Edit. Jævla forpulte fittespill. Setter skarp på null, og fortsatt dobbelslag. Å ja, programmet funker. Hører det ved at xboxen(tv) lager lyd når jeg f.eks trykker lagre, samt at jeg kan forandre annslag på de andre trommene/cymbalene. Bytte ennå en gang fordi jeg har brukt noe som skal få det til å funke bedre...Nei, nå skal jeg drikke meg dritings å spille katamari...

 

Så så, ta det med ro!

Pakk ned trommesettet og ta det med til der du kjøpte det/send det inn!

Du får nytt, ordner seg dette :p

Lenke til kommentar
Fuck... Fikk midi kabel i dag og tenkte jeg skulle stille inn litt mer sensetivitet på skarpen. Alt ble helt jævelig etterpå. Fikk stilt inn alle trommene etterhvert untatt skarpen. Den registrer plutselig dobbeltslag når jeg slår den. Har stillt den på 1 i programmet, men like ille...uff..sliten av det spillet her. Dødsgøy, men dog så mye styr at jeg får magesår av mindre.

 

 

Edit. Jævla forpulte fittespill. Setter skarp på null, og fortsatt dobbelslag. Å ja, programmet funker. Hører det ved at xboxen(tv) lager lyd når jeg f.eks trykker lagre, samt at jeg kan forandre annslag på de andre trommene/cymbalene. Bytte ennå en gang fordi jeg har brukt noe som skal få det til å funke bedre...Nei, nå skal jeg drikke meg dritings å spille katamari...

 

Så så, ta det med ro!

Pakk ned trommesettet og ta det med til der du kjøpte det/send det inn!

Du får nytt, ordner seg dette :p

 

Ja jøss, men blir fjerde gangen...

Lenke til kommentar
Fuck... Fikk midi kabel i dag og tenkte jeg skulle stille inn litt mer sensetivitet på skarpen. Alt ble helt jævelig etterpå. Fikk stilt inn alle trommene etterhvert untatt skarpen. Den registrer plutselig dobbeltslag når jeg slår den. Har stillt den på 1 i programmet, men like ille...uff..sliten av det spillet her. Dødsgøy, men dog så mye styr at jeg får magesår av mindre.

 

 

Edit. Jævla forpulte fittespill. Setter skarp på null, og fortsatt dobbelslag. Å ja, programmet funker. Hører det ved at xboxen(tv) lager lyd når jeg f.eks trykker lagre, samt at jeg kan forandre annslag på de andre trommene/cymbalene. Bytte ennå en gang fordi jeg har brukt noe som skal få det til å funke bedre...Nei, nå skal jeg drikke meg dritings å spille katamari...

 

Så så, ta det med ro!

Pakk ned trommesettet og ta det med til der du kjøpte det/send det inn!

Du får nytt, ordner seg dette :p

 

Ja jøss, men blir fjerde gangen...

 

Du har vel rett til å kreve pengene tilbake tredje gangen!?

Lenke til kommentar

Aldri vært i denne tråden før så godt mulig det er skrevet før men men...

Hvis du skriver seriekoden og koden på baksiden av brukermanuallen din til guitar hero får du velge 5 sanger gratis. Det står at dette bare gjelder Guitar Complete Pack, men dere andre kan jo prøve dere også! Det står at du får en mail om 4-6 uker om hvordan du skal få disse sangene (bedre sent enn aldri)

LINK TIL GUITAR HERO SIDEN: http://freemusic.guitarhero.com/redeem/

 

"No Rain" Blind Melon

"Rock and Roll Band" Boston

"Hot Blooded" Foreigner

"Human" The Killers

"Silver" Nirvana

"The Shock of the Lightning" Oasis

"Supernatural Superserious" R.E.M.

"Salute your Solutions" Raconteurs

"Jessie's Girl" Rick Springfield

"The Everlasting Gaze" Smashing Pumpkins

Lenke til kommentar
Aldri vært i denne tråden før så godt mulig det er skrevet før men men...

Hvis du skriver seriekoden og koden på baksiden av brukermanuallen din til guitar hero får du velge 5 sanger gratis. Det står at dette bare gjelder Guitar Complete Pack, men dere andre kan jo prøve dere også! Det står at du får en mail om 4-6 uker om hvordan du skal få disse sangene (bedre sent enn aldri)

LINK TIL GUITAR HERO SIDEN: http://freemusic.guitarhero.com/redeem/

 

"No Rain" Blind Melon

"Rock and Roll Band" Boston

"Hot Blooded" Foreigner

"Human" The Killers

"Silver" Nirvana

"The Shock of the Lightning" Oasis

"Supernatural Superserious" R.E.M.

"Salute your Solutions" Raconteurs

"Jessie's Girl" Rick Springfield

"The Everlasting Gaze" Smashing Pumpkins

 

Dette var jo gode nyheter :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...