Gå til innhold

GTA IV i VG oppslag - flaut!


Anbefalte innlegg

Dette er det dummeste jeg har lest på lenge!

 

http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=198715

 

"- Blomsterkassene i Gammelstad sentrum har blitt veltet tre ganger i det siste, sier Axelsson til Norrländska Socialdemokraten.

 

Han sier til avisen at han tror dataspill som «Grand Theft Auto IV» er årsaken til det økte skadeomfanget, ettersom spill som dette «går ut på at man herjer rundt i byen»."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

det er definitivt ikke gta4 sin skyld. blomsterkassene skyldes zelda. sikkert bare en gjeng unger på jakt etter penger. gjør slik selv all the time!

Lenke til kommentar
En kommentar fra brukeren Beril på Kotaku kommer forøvrig med en alternativ teori som gartneren neppe har tenkt på:

 

- Jeg tror det er mer sannsynlig at «Zelda» har skylda, der barn får vite at det er penger skjult i blomsterpotter og busker. Slikt vil i lengden føre til vandalisme ...

Lenke til kommentar
En kommentar fra brukeren Beril på Kotaku kommer forøvrig med en alternativ teori som gartneren neppe har tenkt på:

 

- Jeg tror det er mer sannsynlig at «Zelda» har skylda, der barn får vite at det er penger skjult i blomsterpotter og busker. Slikt vil i lengden føre til vandalisme ...

 

Det der minner meg på "M" av Mads Eriksen, han skrev en genial stripe om det ^^

 

Skal prøve å finne stripen.

Lenke til kommentar

Nei nei, de tenker på spillet Park Theft Auto, som forøvrig foregår i Sofienbergparken i Oslo.

 

Men ærlig talt. Dette viser bare at hvilken som helst tulling slipper til i media, så lenge det er GTA eller andre dataspill som kritiseres. Her snakker vi om et tilfelle av relativt lite hærverk, som normalt ikke blir omtalt i den minste lokalavis. Men siden GTA trekkes inn så er det greit å skrive om saken. Rett og slett dårlig agurkjournalistikk og slepphendt redaktørarbeid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...