Gå til innhold

GTA IV i VG oppslag - flaut!


Anbefalte innlegg

Dette er det dummeste jeg har lest på lenge!

 

http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=198715

 

"- Blomsterkassene i Gammelstad sentrum har blitt veltet tre ganger i det siste, sier Axelsson til Norrländska Socialdemokraten.

 

Han sier til avisen at han tror dataspill som «Grand Theft Auto IV» er årsaken til det økte skadeomfanget, ettersom spill som dette «går ut på at man herjer rundt i byen»."

 

Så dette selv. Fy faen så idiotisk. Jeg får seriøst lyst til å DREPE idioter som sier slikt.

Nå er dette strengt tatt ikke VG sin "feil", Axelsson er idioten her da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ingen som ser humoren i dette? Jeg tror nå i hvert fall fyren bare tuller. I tillegg setter han et søkelys på hvor langt og hvor idiotisk debatten om GTAs inflytelse har blitt. Jeg tror denne karen er en oppvakt fyr, som utnytter media til å få frem et viktig poeng. Det er jo ingen som seriøst mener at GTA IV har skylden for knuste blomsterkasser. Men det er mulig han får litt for mye av tvilen til gode fra min side.

 

Uansett er det ikke noe poeng i å hisse seg opp over slike saker, det er nok av viktige saker å engasjere seg i. Det er jo bare bortkasta tid å gi noen som seriøst mener noe sånt oppmerksomhet. Det virkelige poenget, som jeg nevnte over, er dog et godt utgangspunkt for en diskusjon.

Lenke til kommentar

Dette er det teiteste jeg har hørt? Ehm.. Blomsterkasser, hva har det med GTA og gjøre, og hvilke rettigheter har di med og komme med det: Blomstekasser blir veltet pg.a inspirasjon av GTA IV. Det er helt meningsløst og komme med en sånn påstand skal jeg plutselig gå til en random fyr og si; Du syns jeg er feit du!

Latterlig dette ass :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Er bare og ignorere slikt vås. Hvorfor skulle noen reagere mer på GTA IV, enn videoer og nyhetene? Så igår at en tv journalist ble skutt på jeg, dem sier ikke mye om det, når nyhetene sendes midt på dagen. Journalisten sa at de skulle slutte og skyte fordi hun var fra pressen, mens de fortsatte. Hvilke signaler sender DET ut da? :roll:

 

Skal jeg være ærlig, så blir jeg mer aggresiv av og se/høre folk som blir drept, enn og spille et spill som er bygd opp av piksler, hvor alt er en fiksjon, blir ikke engang aggresiv av spilling..

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...