Gå til innhold

Kommentar: Datakultur ikke kultur?


Anbefalte innlegg

Klart dette er kultur!

 

Jeg reagerer litt på at kun 2500 av de 5200 deltakerne deltok i demonstrasjonen, ettersom dette var under selve arrangementet og det da må ha vært flere til stede enn de 2500?

 

"Arrangøren (...) har søkt om utsettelse på millionkravet. Til svar har de fått at en slik søknad vil ta minst tre uker å behandle."

 

Dette er jo ren vrangvilje fra Skatteetaten. Idiotisk.

 

xD ja man kan jo lure, selv greide jeg og sove meg gjennom hele greia :blush: (Kolapsa foran PC'n satt faktisk og skrev på hardware da :p og sov der i 8 timer :) )

en av grunnen var jo at det var pisskaldt ute å for og si det sånn, det er ikke akkurat klær man tenker på når man skal på TG :p

 

 

Spiller da ingen rolle om TG er et kulturarrangement eller ei, det er en god mulighet for nerder å møte motsatt kjønnede eksemplarer av sin art. Dermed oppstår muligheten for reproduksjon. Da nerder typisk er intelligente humanoider, og intelligens antas å være arvelig i noen grad, vil resultatet av sik genetisk miksing være positivt for samfunnet. Dette burde i seg selv være grunn nok for statlig støtte i form av skattelette, eventuelt subsidier.

 

litt kjipt at det er 4992 gutter, og 8 jenterder hvert år.

 

Hvor får du det fra?

Kilder?

var der nemlig selv og kan tippe at det var flere hundre jenter der kanskj opptil 1000

vil gjerne se noen kilder

 

Gernia

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I et land hvor nesten alle har bredbånd hjemme, påstår de at folk reiser dit bare for å bruke internetlinja? :roll: Sitter noen bitre mennesker hos skatteetaten(?) tror jeg hehe

 

edit: sliightly offtopic, men krever de moms for deltakelse på feks friidretsstevner? Hvis svaret er ja, da syns jeg det er ok med moms på tg siden det strengt tatt ikke er "kultur"

Endret av Uncas
Lenke til kommentar
Spiller da ingen rolle om TG er et kulturarrangement eller ei, det er en god mulighet for nerder å møte motsatt kjønnede eksemplarer av sin art. Dermed oppstår muligheten for reproduksjon. Da nerder typisk er intelligente humanoider, og intelligens antas å være arvelig i noen grad, vil resultatet av sik genetisk miksing være positivt for samfunnet. Dette burde i seg selv være grunn nok for statlig støtte i form av skattelette, eventuelt subsidier.

 

litt kjipt at det er 4992 gutter, og 8 jenterder hvert år.

litt kjipt at du uttaler deg om ting du ikke vet særlig om. Flertallet er selvsagt gutter, men det finnes mye jenter på TG, det har kommet flere og flere for hvert år. Og jeg vil påstå at det er oppimot 1000 på oppkommende TG.

Lenke til kommentar
I et land hvor nesten alle har bredbånd hjemme, påstår de at folk reiser dit bare for å bruke internetlinja? :roll: Sitter noen bitre mennesker hos skatteetaten(?) tror jeg hehe

 

edit: sliightly offtopic, men krever de moms for deltakelse på feks friidretsstevner? Hvis svaret er ja, da syns jeg det er ok med moms på tg siden det strengt tatt ikke er "kultur"

 

greit at det er mange flere "jenter", men jeg snakker om jenter det er verdt å se på, og det er max 8 av de på tg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
I et land hvor nesten alle har bredbånd hjemme, påstår de at folk reiser dit bare for å bruke internetlinja? :roll: Sitter noen bitre mennesker hos skatteetaten(?) tror jeg hehe

 

edit: sliightly offtopic, men krever de moms for deltakelse på feks friidretsstevner? Hvis svaret er ja, da syns jeg det er ok med moms på tg siden det strengt tatt ikke er "kultur"

 

greit at det er mange flere "jenter", men jeg snakker om jenter det er verdt å se på, og det er max 8 av de på tg.

 

Det er kanskje 8 damer på TG som _du_ ville sett på...

 

Men som kjent er smaken som baken, delt og full av drit...

Lenke til kommentar

Jeg satt nesten ikke på pc'n min pga clocke minnet litt høyt, fant ikke ut hva som var feil før rundt 12 timer etterpå, hva gjorde jeg i de 12 timene: bare sosial stesj, prate om clocking, og sånt, hva gjorde jeg når pc'n funka, samme :p

 

Så folk spilte fotball ute, kultur det er det ikke ?

ser noen få danse da, resten er vell sjenerte anywayz :p men jaja noen gjør det og o.0 osv masse annet enn å sitte forann pc'n :p

Lenke til kommentar

Skummelt det her... syntes det var knallmorro sist jeg var (2 år siden?). Møtte en gammel kjenning i motsatt ende av hallen, gledet meg noe sinnsykt til demoene (og var driiiittrøtt når de endelig kom haha!), fikk omtrent et års inspirasjon i etterkant.

 

Wow! Good times :)

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...