Gå til innhold

Warhammer Online pre-order pack


Anbefalte innlegg

Ser det er flere enn meg som ploger igjennom forums for info om WAR. :)

 

Er spent på å se om de får klar serverutstyret på 9 millioner euro i løpet av den korte tiden de har. Har så utrolig lyst til å bare få testet spillet nå at det nesten gjør vondt.

 

Av erfaring er det aldri lurt å la seg bli så oppslukt av noe før det kommer, men barnet i meg driter i det kontinuerlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må forhåndsbestille CE for å få garantert tilgang til OB. Dette koster rundt hundringsen. Normalt vil du få trukket dette fra prisen fra CE, men du kan fint kun kjøpe preorderen for å få prøve beta selv om du ikke ønsker CE. Betan vil nok vare i ca en måned så 99kr er ikke så ille bare for OB. Du slipper jo å betale månedsavgift i denne perioden.

 

Er ifølge komplett.no 4stk igjen hos dem :). Er ganske utsolgt overalt så man bør hive seg på fort.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=350394

 

Utenom dette vet vi ikke om OB vil bli åpent for de som ikke har forhåndsbestilt. Jeg tipper at de første 2-3ukene blir reservert for de som har forhåndsbestilt, mens den siste uken blir åpen for alle, men dette er kun spekulering.

Lenke til kommentar
SE Headstart skal visst vare i 3 dager, og CE skal vare ca 7 dager.

 

Eaglestorm: Stemmer det.

Har du kilde på dette?

Høres litt mye ut med en uke egentlig... ser ikke helt poenget.

Jeg er i closed beta og har CE på plass, men likevel.

 

Er ikke bekreftet noe, annet enn det har vært reklamer for "3 days headstart" for SE, og CE skal ha lengre enn SE, samt at CE fikk en dag ekstra headstart for et par dager siden.

 

Joda 7 dager høres ekstremt mye ut synes jeg også, men jeg skal skaffe SE pre-order, så da starter de bare rundt 4 dager før meg. Vil bare komme før folkemengden som strømmer på ved release.

 

Jeg tipper at det blir noe som dette.

 

CE headstart 12.september (fredag)

SE headstart 15.september (tirsdag)

Release 18.septemer (Tordag)

 

CE blir her 7dager som kanskje høres mye ut, men det er seneste mulighet før helga. Og har deres support avdeling virkelig lyst til å slippe løs 100k++ personer samtidig på en helligdag? (EU har 55k CE, vet ikke hvor mange US har). Slipper de det tidlig på fredagen har de iallefall mulighet til å gjøre det litt mer gradvis med tanke på tidsonene og at folk er på jobb/skole o.l.

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Takk :) Bestilt nå, men står ingenting på komplett om Open beta.? Men virker som det blir en stund til EU får joine OB ;/

 

Står ikke på komplett, men hvis du finner samme produktet på gamezone: http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=31481

 

så ser du at de nevner dette om open beta. Skulle gitt deg en mer offesiell link, men siden til GoV som drifter EU delen av WaR er så forferdelig dårlig.

 

Du skal i teorien også være mulig å forhåndbestille en "vanlig" versjon av Warhammer for å få tilgang til OB, men jeg har fortsatt til gode å finne en eneste butikk i EU som selger dette med det unike preorder programmet. Finner kun de som selger de vanlige versjonene uten preorder programmet. Så dette er nok uansett det sikreste.

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Det fikk jeg med meg, men står ikke noe på komplett. Men komplett har vel samme dealen. Takk igjen

 

Du blir tilsendt et fysisk produkt som inneholder koder for å få tilgang til blant annet OB. Det er fullstendig umulig for komplett å 'ikke' være med på dealen så lenge de selger produktet :)

 

Vanskelig å si når OB starter, men jeg tror iallefall at NDA går ned i starten av neste uke. Mulig at jeg lager en større Q&A tråd så kan dere spørre om det dere lurer på, eller legge inn forspørsler til bilder/filmer fra forskjellige deler i spillet.

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Ok er det noen som skjønner hvor man skal registrere seg for open beta? Har allerede registrert meg på www.war-europe.com men finner ingen steder jeg skal skrive inn koden min på

 

Det finnes ingen steder å skrive inn koden enda.

 

Jeg har også bestilt CE pakka fra Gamezone for lenge siden, men har ikke fått noe videre tilbud om å faktisk få henda i en CE. Noen fler i samme båt? Fikk dere andre en mail om at nå kan dere kjøpe den? Forbanna dårlig hvis jeg ikke får den fordi gamezone surrer.

 

Alle som bestilte preorder skal idag ha fått en epost fra gamezone som forklarte hvordan man skal bestille CE. Sjekk adressen kontoen din er registrert på, evnt spamfilteret. Ellers får du sende gamezone en epost så fort som mulig.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt attraksjonen med Early Access i dette spillet, da serveren *må* ha mye folk for at du kan gjøre Public Quests. Mange av de krever 10+ folk, og tar ca. 10 min. å gjøre de, så forflytter man seg til neste, så da sier det seg selv at man må ha mye folk online for at det alltid skal være nok folk til de.

Om du leveller foran alle andre ødelegger du bare for deg selv ved at du ikke kan gjøre public quests, med mindre du da har masse kompiser som leveller sammen.

Lenke til kommentar
Ser ikke helt attraksjonen med Early Access i dette spillet, da serveren *må* ha mye folk for at du kan gjøre Public Quests. Mange av de krever 10+ folk, og tar ca. 10 min. å gjøre de, så forflytter man seg til neste, så da sier det seg selv at man må ha mye folk online for at det alltid skal være nok folk til de.

Om du leveller foran alle andre ødelegger du bare for deg selv ved at du ikke kan gjøre public quests, med mindre du da har masse kompiser som leveller sammen.

 

Men det vil ikke være et stort problem allikevel da det selv om det er et begrenset antall pre-orders så er dette antallet nok i realitet veldig høyt. Og dermed vil de serverne som blir tilgjengelig til Early Access godt fylte. Det er jo også i starten man finner flest folk i disse områdene. Ser heller for meg at det blir vanskeligere å få gjort slike quest 2-3månder etter launch enn i early access. Det er jo også de som har Early Access som er de mest ivrige som vil spille mest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...