Gå til innhold

Recruit a friend!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker den med 3.0? den er litt gammel den på curse hvertfall... Noen som vet hvorfor jeg får feilmelding? Er det fordi det ikke går ann å sende til seg selv eller noe`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Funker den med 3.0? den er litt gammel den på curse hvertfall... Noen som vet hvorfor jeg får feilmelding? Er det fordi det ikke går ann å sende til seg selv eller noe`?

Usikker, har ikke prøvd den etter patchen - selv om den er innstallert og aktiv, så har jeg ikke testet å trade etter patchen. Kan sjekke om min fungerer i løpet av dagen i morgen.

Skrevet

Får ikke multiboxer v2 til å funke i det hele tatt jeg... Hva slags komadoer må jeg bruke? ikke finner jeg den i addons lista ingame heller ??

Skrevet

/mb

Funker fint hos meg. Alt-fyren sin bag kommer opp, men som alltid må du jo godta traden i alten sitt vindu. For å trade items uten å skifte vindu så trykker du bare på itemsa(venstre museklikk) - så skal de komme opp i trade channel. Kan vær at det er litt lagg før itemet kommer opp.

Skrevet

hmm rart jeg ikke får det opp da... instalerte via curse client og greier... får prøve å slette å legge inn igjen. Men den som heter multiboxer.lua eller noe, er det riktig at den ligger rett i addons mappa eller skal den være i en egen mappe?

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Hallo , kompisen min inviterte meg.

La oss si jeg dinger 30 sammen med han.

da er vi begge level 30.

han logger på mainen(70) , og gir meg 30 levler

kan jeg gi han 30 levler og da?(da er jeg level 60)

Endret av grimm94
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Ja.

Bruker 2-3 dager /played, gjør man ikke? Tror jeg gjorde det på min første 70. Har du levla før går det sikkert litt fortere også.

Endret av Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Jeg er linket med en konto nå.

Må jeg bli boosta av en annen 70 som jeg ikke er linket med?

Mens den jeg er linka med er med i gruppa?

Endret av privinius
Skrevet

Den du er linked med må alltid være i gruppe med deg for å få 3x xp.

Hvis du skal bil boostet av en level 70 kan du IKKE være linket med den kontoen. Og for at du skal få 3x xp MÅ dere være 2-3-4 level innenfor hverandre.

Skrevet

Hehe, sorry at jeg maser så mye, men ett siste spørsmål.

Hvis vi har 2 linka chars på 14 f.eks og tar DM med en lvl 70 som ikke er linka.

Får vi 3x xp da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...