Gå til innhold

Recruit a friend!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forsvinner ikke trippel-xp etter en account som er linked dinger 60? Eller er det jeg som har misforstått?

 

Nei, det er der fortsatt om du/dere lager nye karakterer, men du får ikke lenger trippel xp på level 60'en :)

 

At what point does the triple experience end?

 

It ends the moment that your accounts are unlinked, or when the new player hits level 60.

 

59-60 går det?

Da må jo Granteren være 60?

Jeg er 58x2 nå og shamanen som skal grantes lvl 16

 

Jeg burde vel lage en ny alt til lvl 16 og booste disse 2 i stocades da jeg vil få 3x xp VS booste shamanen alene.

 

Can I save the "level-ups" I'm granted and use them at higher levels?

 

Yes. However, you will lose any unclaimed level-ups when you hit level 60, so don't save them for too long.

 

 

 

k

Lenke til kommentar

Har tenkt å gi to invites; en til meg selv (ny konto) og den andre til en kompis.

 

1. Er det da slik at både jeg og han får trippel XP på alt?

 

2. Når vi begge er 59 så kan vi gi ut nok nivåer slik at min hovedkonto får en karakter på nivå 58?

 

...eller?

Lenke til kommentar

Eller som smartere du lvler til 31 x2 og får 31-59x2 VS 1-59

 

 

Nå er magen og locken 59,99 det ble 2 dager played med 300 tailor x2

En classquest tailorpatternfarming og ett 6t raid hvor de var på i bakgrunnen og mekket cloth så brukte jeg mange timer på low lvl klassequest på begge to (barrens osv) og jeg lootet alt og måtte vendore og maile masse.

Kunne kanskje kutte 10-15 timer om jeg bare hadde brydd meg om lvl 60.

Det er uansett lite tid med 2 dager for 2x lvl 60 synnes nå jeg så er fornøyd.

 

Nå skal jeg lage en lvl 31 shaman og Grante den opp til 59.

Shamanen er 16 så jeg må lage 2 nye lvl 1 for å levle opp til 14-16 så drepe en og levle opp shamanen og den nye alten til 31 så Grante shamanen til 59.

 

Og da har jeg jo en lvl 31 alt til så må jeg lage 2 nye alter for å få 3x xp når jeg skal ha en lvl 31 til og når begge er 31 har jeg fortsatt da en lvl 31 tilovers, blir bare styr dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Trenger jeg tbc for å gjøre dette?

 

Jeg har en rogue i lvl 27, om jeg multiboxer f.eks 2x locks opp til lvl 60, så kan jeg levle til 31 med roguen, og gi levlene til han? Så jeg får altså 3(/4 om jeg gidd å levle enda en) i 60 på 0 tid? :D

 

Jeg trenger:

 

Wow

Prepaid card

Program?

 

Så starte å multiboxe? Husker jeg rett, så fantes det en multibox tråd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...