Gå til innhold

Recruit a friend!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja nå er det helg og da er det jo tid for gaming :p og trenger noen til å recruite meg! må jeg lage en trail account og så oppgradere den til vanlig? er jeg nødt til å kjøpe WoW på nytt også kjøpe gamecard elns? Eller går det ann å kjøpe bare et gamecard også oppgradere derfra? har forresten ikke TBC heller

 

går det ann å få det fra nettet og til for eksempel e-posten min? hvis det går, hvor? bor på en liten plass 1 time fra byen og gidder ikke dra ned på butikken for å kjøpe!

 

 

ta kontakt med meg på PM eller Xfire brukernavn: zimen hvis du er interessert i å recruite meg! Og spille en del, og ikke bare i en halv time i uka! server er akkurat det samme, horde og alliance også! jeg kan være en skikkelig noob av og til bare så det er sagt! :blush:

Lenke til kommentar
Ja nå er det helg og da er det jo tid for gaming :p og trenger noen til å recruite meg! må jeg lage en trail account og så oppgradere den til vanlig? er jeg nødt til å kjøpe WoW på nytt også kjøpe gamecard elns? Eller går det ann å kjøpe bare et gamecard også oppgradere derfra? har forresten ikke TBC heller

 

går det ann å få det fra nettet og til for eksempel e-posten min? hvis det går, hvor? bor på en liten plass 1 time fra byen og gidder ikke dra ned på butikken for å kjøpe!

 

 

ta kontakt med meg på PM eller Xfire brukernavn: zimen hvis du er interessert i å recruite meg! Og spille en del, og ikke bare i en halv time i uka! server er akkurat det samme, horde og alliance også! jeg kan være en skikkelig noob av og til bare så det er sagt! :blush:

Det beste er å lage seg en ny trial account og oppgradere derfra ja, men dette er unødvendig om du har en annen account du gjerne vil booste med innimellom. Om dette ikke betyr noe for deg kan gamleaccounten brukes. Om du gjør det på trial måten må du kjøpe WoW på nytt. Du får da en måned gratis spilletid, og så må du kjøpe mer tid etter det.

 

WoW og TBC kan kjøpes fra Account Management sidene.

Endret av rollersnaeks
Lenke til kommentar
Ja nå er det helg og da er det jo tid for gaming :p og trenger noen til å recruite meg! må jeg lage en trail account og så oppgradere den til vanlig? er jeg nødt til å kjøpe WoW på nytt også kjøpe gamecard elns? Eller går det ann å kjøpe bare et gamecard også oppgradere derfra? har forresten ikke TBC heller

 

går det ann å få det fra nettet og til for eksempel e-posten min? hvis det går, hvor? bor på en liten plass 1 time fra byen og gidder ikke dra ned på butikken for å kjøpe!

 

 

ta kontakt med meg på PM eller Xfire brukernavn: zimen hvis du er interessert i å recruite meg! Og spille en del, og ikke bare i en halv time i uka! server er akkurat det samme, horde og alliance også! jeg kan være en skikkelig noob av og til bare så det er sagt! :blush:

Det beste er å lage seg en ny trial account og oppgradere derfra ja, men dette er unødvendig om du har en annen account du gjerne vil booste med innimellom. Om dette ikke betyr noe for deg kan gamleaccounten brukes. Om du gjør det på trial måten må du kjøpe WoW på nytt. Du får da en måned gratis spilletid, og så må du kjøpe mer tid etter det.

 

WoW og TBC kan kjøpes fra Account Management sidene.

 

 

og det blir aktivert på min bruker? eller må jeg laste ned WoW på nytt?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

et spørsmål, jeg har lagd en trial account og jeg har en ekte som jeg bruker, så skal jeg jo prøve å grant level til min level 3 gnome mage til noe høyere, min ekte account er i level 70 og vil at jeg skal grant min trial gnome mage til høyere level, er dette mulig? jeg står rett ved siden av profilen men den grant level tingen er liksom grått. Noen som kan hjelpe meg?

 

Kan noen Forklare?

Jeg har en main i level 70.

Jeg har lagd trial bruker og den er i level 3 gnome mage

Jeg har problemer med å grant level til den i level 3 fordi det funker ikke siden det er grått over grant level.

 

Er det sånn at jeg må Levle min mage til level 30 også kan min main bruke grant level?

Endret av gtamann
Lenke til kommentar

Bare den accounten som du har recruita(den som bare er på trial enda hos deg) kan grante levels til main accounten. Du får grante level per 2 level som du levler med recruit accounten -> altså viss du levler magen opp til 58 så vil du ha 29 grants til å gi til en fyr på main accounten. Du kan bare grante til noen som er lik eller lavere level enn deg. Du mister alle grant-a-level greiene når du dinger 60.

Lenke til kommentar

Det er trialen som kan sende til main accounten, ja. Men husk du må ha kjøpt en versjon av WoW for å level over 20. Ikke bare trial. Husk du ikke får trippel-xp viss du booster med 70en. Så du må ha en low-level på main accounten og en low-level på den andre accounten for å få trippel-xp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...