Gå til innhold

Recruit a friend!


Anbefalte innlegg

Yes har nå sendt ut 2 invites fra min hovedkonto...

1 invite til meg selv.

1 invite til en venn.

 

<navn>(Resend Invite) 26-08-08 n/a (linked account)

<navn> (Resend Invite) 26-08-08 n/a (linked account)

 

Er det bare nå å aktivere disse to, så kan vi spille i lag med trippel XP? Eller er det slik at jeg må spille på hovedkontoen i tillegg? Og om vi begge når nivå 60 på begge de to invite kontoene, så kan vi gi 30 nivåer hver til min hovedkonto...?

 

Er enda ikke helt sikker på hvordan dette fungerer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jvik, bare be dem og deg trykke ok så du får vennene dine refererte til deg.

Så er det bare til å gruppere opp, legg dem på vennelisten og kan du da summone dem fungerer 3x xp.

 

Må være i vennelisten, må være i gruppe og må være +-3-4 lvls og være sammen for å få boost fra quest. Ikke en i se og en i IF

 

 

Ett tips er å levere cloth i exodar (om man ahr tbc) sw if og darnassus = millioner av xp

Lenke til kommentar

Noe jeg fant ut som nyttig er at du beholder alle rutene dine med xp når du granter levels.

Er du 10 ruter unna ding, forblir du det i neste level etter å ha fått en level grant.

 

Har en pala som jeg levla fra 8-42 (1 time played :D) og den mangler en rute til level, akkurat som den gjorde i 8 :p

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at folk granter lvl 8 ... 8-9 er mye kjppere en 42-43 er

 

Jeg skal levle opp 2 par, har en priest/lock på 54 nå, og shaman/rogue på 23, skal ta begge opp på 59 og grante palaen rett opp.

Pala leveling er så pain, uten crusader strike eller noe og kun flaks avgjør om du dreper neste mob på 1 minutt med en 100% auto-attack streak eller ikke...

Satt på spissen, men moro var det i hvert fall ikke.

 

Det var som når jeg levla shammien(før talent-endringene) min med 2 hander og venta på wf procs, bare uten stormstrike.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...