Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er bra Iceman. Du fikk det til ordentlig i fjor. Jeg tror nok jeg skal sitte på HW-rekka i år også. Det som desverre er mulig er at vi blir ganske mange fra min omgangskrets. Blir vi 10 stykker, så er det litt for mange til at vi setter oss på HW-rekka.

Edit: Yay! 3000 innlegg.

Endret av Olum
Skrevet

Hvor stor er HW-rekka (hvor mange personer kan kommer totalt før det er fullt?).

[ot]

Hva f*** er det som skjer med Diskusjon.no serveren i det siste?, er jo treig som h i elvette..

[/ot]

Skrevet
Hvor stor er HW-rekka (hvor mange personer kan kommer totalt før det er fullt?).

HW rekka er så stor som den klarer å bli. :)

Det store målet er å dekke hele bredda av skipet i to rekker, men det er mye koseligere når vi bare er ei dobbeltrekke.

Gjest Slettet+5432143541
Skrevet

er jeg snobb når jeg skal kjøpe 3 plasser for 2 stk?

Skrevet
er jeg snobb når jeg skal kjøpe 3 plasser for 2 stk?

ja! *dust!*

:p, neida, tror du kommer til og trenge den ekstra plassen, er mye dritt som man tar med som man (nesten) aldri får bruk for som kan ligge på den plassen, har jeg erfart etter og ha vært på mindre lan (med 300 stk.)

Skrevet

Du er vel nærmere en gjerrikknark dersom du kjøper to plasser, enn en snobb dersom du kjøper tre plasser, hvis du skjønner hva jeg mener. Dersom dere skal ha med dere litt ekstra, som TV m. konsoller og/eller musikkanlegg, er det greit å ha ekstra plass. Folk som kjøper to plasser til en person kan en kanskje si er litt snobbete.

Skrevet

Det er mange som kjøper 3 plasser for 2 personer. Det er ikke snobbete, men det er jo litt kjipt gjort med tanke på at det er folk som ikke får billetter til TG.

Skrevet

Jeg har vært der de to siste årene og jeg har ikke hatt noen problemer med plassen min annet enn at jeg har måttet sittet med en pall mellom beina.

Skrevet

Kan man finne ut på forhånd om man får en pall mellom beina?

Egentlig så var det ikke så ille, siden pallen sto midt mellom beina mine. Jeg brukte den til å legge beina mine på. Det kjipeste var at jeg ikke fikk skyvd stolen helt under bordet.

Skrevet (endret)

Pft, du da. Jeg snakka om paller ;)

Stort sett alltid fått den rett ved siden av meg så jeg kan ha beina på den og allikevel få stolen helt innunder bordet.

Endret av bazukh
Skrevet (endret)

har iallefall fått det slik de siste 3 åra:p best å sitte m/ pall på sia deg enn midt i :)

EDIT: fant bildet Aviruse lagde for tg 08 der det vises hvor switchene,pallene osv er plassert :)

Hvorerhvapraden-1.jpg

Endret av SaNux
Skrevet

Det er bare å telle det da, om du får den mellom bena eller ikke. Det er alltid tre plasser mellom hver pall, og den midterste får en pall mellom bena. En sponplate gjør plass til tre stykker på en side, seks på begge ;) Lett regnestykke

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...