Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

skal selfølgelig på tg09 hvis det blir no a (får bare håpe de var seriøse når de garanterte et tg09 :p)

vært der et par år og ting jeg har lært i ettertid (typisk på vei inn i vikingskipet) er hvis du har hylle, monter hjul på toppen slik at det blir en tralle/hylle :)

skal også neste år ha med meg feltseng, da det er 10 ganger bedre å ligge på enn x antall stoler/sementgulvet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer selvsagt! ;D

..med hylle, tralle til å frakte ting og.. MADRASS. Viser seg at det kan være ubehagelig å sove på en "seng" laget av 9 "standard"-stoler.

Invester i en litt tykkere selvoppblåsbar madrass, av den blå typen som mangemange bruker. Den ser utrolig god ut. Jeg har selv enten hatt med madrass eller oppblåsbar liten blå madrass og begge deler har fungert veldig greit.

Lenke til kommentar

Jeg skal på TG09 :) Hadde billett til TG07 og 08, men måtte avlyse den grunnet venner som heller ville reise på ski (jeg hater snø over alt på jord). Nå har jeg rekruttert en annen, og forhåpentligvis har en av oss lappen innen TG så blir det litt lettere å komme seg til TG.

 

Spørsmål: Er det krav på at alle plassene skal brukes av folk? Jeg har rimelig stort kabinett (i mine øyne) og både jeg og vedkommende jeg reiser med kunne godt tenke seg litt ekstra plass.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...