Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Når du ikke kommer deg dit uten hjelpepleier grunnet alder kan du si at det begynner å nærme seg, når du må ha med respirator er det på tide å gi seg. Ellers er det ikke noe maksalder. ; )

 

Har sett mange som er mye eldre enn 22 på TG, ville ikke bekymret meg for det. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke vært på TG før så er ikke særlig erfaren når det kommer til pakking og transportering av data og annet nødvendig utstyr til TG.

 

Bor ett lite stykke utenfor stavanger i rogaland så jeg må reise ett stykke for å komme meg på TG.

 

Planen er buss eller tog, men er litt skeptisk til hvordan det blir å få med seg datan hele veien fra her til TG. Har ikke mulighet til å reise i privat bil så det er utelukket.

 

Noen som har noe erfaring i å reise langt fro å komme til TG.

 

Trenger tips til hvordan å få med seg data og andre ting som man vil trenge, hva som er lurt å pakke i (bag, koffert etc.), hvordan få med seg stol for å sitte i (da tenker jeg på en ala kontorstol m. hjul som er god å sitte i), hvordan folk får med seg en hylle (er dette veldig nødvendig?) og eventuelle andre ting som folk vil nevne som kan være lurt å ha i "bakhodet" når man skal pakke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...