Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hver plass på TG er 80x80 cm (?), og når jeg har dualscreen, som er 90 cm els bredt, funker det da hvis jeg sitter vedsiden av en kompis som gir meg 10 cm, eller er det noe form for fysisk skille?

 

Og hvis vi er 4 stk som skal dra, lønner det seg da og bestille 5 biletter? Eller vil vi ikke merke så stor forskjeld?

Lenke til kommentar
Hver plass på TG er 80x80 cm (?), og når jeg har dualscreen, som er 90 cm els bredt, funker det da hvis jeg sitter vedsiden av en kompis som gir meg 10 cm, eller er det noe form for fysisk skille?

 

Og hvis vi er 4 stk som skal dra, lønner det seg da og bestille 5 biletter? Eller vil vi ikke merke så stor forskjeld?

Du får 80x60 cm.

Det er ikke noe fysisk skille.

Dere får jo alltids 20 cm. ekstra hver, med en ekstra billett, får bli opp til deg om det er nødvendig.

 

Når stenger billettsalget? Må tenke meg lenge og nøye om om jeg skal orke alt styret som hører med.

Lotteriet stenger vel noen dager etter det har startet men vi vet ffs ikke når det starter enda.

Lenke til kommentar

Nei, vil ikke tro det er noe problem å selge den, du må bare huske at du må selge den for orginal pris - eller lavere, for det er ikke lov å avertere den for mer ;) men det er klart en fordel å vite om du skal dit først, for det er jo ikke morro å brenne inne med en billett du ikke trenger :p

Lenke til kommentar

Billettene blir jo solgt til det ikke er igjen noen!

 

Lotteriet er til for at alle skal ha en fair sjanse til å få billett. Men har da aldri hvert noe problem for meg hvertfall. Har vært nr 2-3000 i køen og enda kommet frem til shoppen opp til 3-4 ganger før det har vært utsolgt ; p

Lenke til kommentar

Først, så er det et lotteri.

 

Det er sånn at alle som vil ha bilett, melder seg på dette lotteriet. Når dette lotteriet er ferdig (som er noen dager etter det først kommer ut), så blir alle som har meldt seg på, plassert i kø.

 

Det er da bilettsalget egentlig starter. Så da vil du få en mail, som sier når det er din tur til å kjøpe, og du har en tidsfrist på 72 timer etter du har fått mailen på å bestille biletter.

 

Enda etter dette, gjerne i mars, så skal man velge hvor man skal sitte.

 

Det er slik jeg har forstått at bilettsystemet til TG fungerer.

Lenke til kommentar
Først, så er det et lotteri.

 

Det er sånn at alle som vil ha bilett, melder seg på dette lotteriet. Når dette lotteriet er ferdig (som er noen dager etter det først kommer ut), så blir alle som har meldt seg på, plassert i kø.

 

Det er da bilettsalget egentlig starter. Så da vil du få en mail, som sier når det er din tur til å kjøpe, og du har en tidsfrist på 72 timer etter du har fått mailen på å bestille biletter.

 

Enda etter dette, gjerne i mars, så skal man velge hvor man skal sitte.

 

Det er slik jeg har forstått at bilettsystemet til TG fungerer.

 

Du har forstått dette riktig, men en kan også ta med noen punkter

 

1. Det er ikke sikkert det blir partyticket.net som blir stedet å kjøpe biletter i år (høyt sannsynlig men ikke sikkert).

2. Det kan bli endringer i systemet fra tidligere år i år.

3. Tidligere år, har en hatt mulighet til å returnere biletten innen en hvis dato og få igjen pengene sine (med unntak av et lite gebyr).

Lenke til kommentar

Partyticket er det desidert dårligste systemet mtp kundeservice. Vi bruker det til lanet vi arrangerer, og de bruker hundreogørten år på å få opp ting, og det er omtrent bare en kontaktperson som det går an å få tak i. Og han tar jo aldri telefonen selv.

 

 

Så jeg skjønner om TG kjører annet system i år..

 

 

Lurer på hvorfor TG har drøya med billettene og sånt? Hva er det som skjer egentlig? For meg så virker det ikke ut som det blir TG...

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...