Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på hvorfor TG har drøya med billettene og sånt? Hva er det som skjer egentlig? For meg så virker det ikke ut som det blir TG...

Momssaken er det som har forskyvet mye. Ledergruppa ble satt sammen mye senere enn før.

 

Men til alle, slapp av med billettene. Billettene kommer, og alle som har lyst får tak i billett. Så prøv å prat om noe annet! Hele tråden blir foreløpig bare samlet opp med sider av bekymring og prat om at billettene er sene.

Lenke til kommentar

Lurte på det jeg også...

 

Les dette;

 

 

 

Forhåndsregler på TheGathering

 

 

1) Ha alltid med deg en sekk/pose som du legger alle løse verdisaker i. (Headsett, musematte, ekstra harddisk ovs..)

 

2) Bli GOD venn med sidemann.. Er alltid nyttig å ha en som passer PC-en din når du ikke er til stede!

 

3) Når du skal sove, legg deg i ett av "varmeteltene" som står klare på utsiden. Der ser man mye tydeligere om noen skulle prøve å stjele noe!

 

4) Legg sekken/posen med verdisaker i bunnen av soveposen, så blir den garantert ikke stjelt.

 

5) Ta en plass i HW rekka. Mange trivelige folk, som gjerne passer tingene men du gjør ditt ærend.

 

6) HVIS du skulle blir frastjelt noe, meld fra til en av vaktene med en gang!

 

 

Hvis man tar disse reglene på alvor, skal man føle seg ganske trygg under TheGathering!

 

NothinDoin :)

 

 

-----------------------------------------------------------------------

 

Eller se her :)

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar
Må innrømme at jeg begynner å bli litt smålig bekymret, de har bare fått opp en midlertidig side og billettene er ikke lagt ut enda ... : /

 

Meeen, regner med at det ååååårner seeej, det gjør det alltid.

Jepp, jeg og mange andre har jobbet alt for mye allerede så TG blir det.

Som nevnt har bla momssaken medført litt forsinkelser i ting. ;)

Lenke til kommentar

Kunne det vært mulig å kontakte arangørene av TG og spørre om de vil ha litt... Underholdning? Jeg tenkte å ta en hjemmelaget rakett med og fyre opp, og så kan de som vil se på, komme ut og se.

 

EDIT: Og nei, det er ikke en pinglete nyttårsrakett :p

Endret av pululf
Lenke til kommentar
Kunne det vært mulig å kontakte arangørene av TG og spørre om de vil ha litt... Underholdning? Jeg tenkte å ta en hjemmelaget rakett med og fyre opp, og så kan de som vil se på, komme ut og se.

 

EDIT: Og nei, det er ikke en pinglete nyttårsrakett :p

 

Tviler på at de vil ha noe med noe som bryter norsk lov å gjøre :p

 

Men for all del, skyt opp på eget ansvar. Jeg kommer gjerne og ser på :)

Lenke til kommentar
Kunne det vært mulig å kontakte arangørene av TG og spørre om de vil ha litt... Underholdning? Jeg tenkte å ta en hjemmelaget rakett med og fyre opp, og så kan de som vil se på, komme ut og se.

 

EDIT: Og nei, det er ikke en pinglete nyttårsrakett :p

 

Tviler på at de vil ha noe med noe som bryter norsk lov å gjøre :p

 

Men for all del, skyt opp på eget ansvar. Jeg kommer gjerne og ser på :)

Tja, om vedkommende har tatt de rette kursene og slikt og har lov og tar de rette sikkerhetsgreiene etc, så bryter det vel ikke norsk lov ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...