Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og uansett er det vel liten sjanse for at en hel del nerder vil dra ut i kulda for å se på en kar skyte opp noe hjemmemekka greier. Innbiller jeg meg.

 

Han ville ikke fått lov either way. Security hadde vært på fyren umiddelbart.

 

Hadde jo selvfølgelig spurt om det var greit først. Hvis de sier nei, tar jeg ikke med meg den.

Lenke til kommentar
Og uansett er det vel liten sjanse for at en hel del nerder vil dra ut i kulda for å se på en kar skyte opp noe hjemmemekka greier. Innbiller jeg meg.

 

Han ville ikke fått lov either way. Security hadde vært på fyren umiddelbart.

 

Hadde jo selvfølgelig spurt om det var greit først. Hvis de sier nei, tar jeg ikke med meg den.

Ellers så kan du jo bare invitere til ditt eget frittstående pyroshow, uavhengig av TGs arrangement, og selvfølgelig utenfor eiendommen som blir disponert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Kan man handle så mange billetter man vil til tg? Eller finnes det en grense på hvor mange man kan kjøpe?

 

Du kan maksimalt handle 5 biletter for hver gang du er i køen

Lenke til kommentar
Tja, om vedkommende har tatt de rette kursene og slikt og har lov og tar de rette sikkerhetsgreiene etc, så bryter det vel ikke norsk lov ...

 

Nå har vel TG lite bruk for en deltaker som skyter opp noe, selv om han/hun har sertifikat for det. Vi har et tonn av pyroteknikere i crewet. :)

Ooh, men likevel.

Alltid gøy med amatører med pyroteknikk-kurs også ^^

Enten om de sprenger av seg noen fingre fordi de har vært dumme nok til å ikke ta forhåndsreglene og gjort alt så bra som mulig, eller om de klarer det og har laga noe fun stuff.

Så lenge det smeller og har fine farger er jeg fornøyd ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...