Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Planen er altså, for de som føler for å vite det, å bestille 2 per person. Da får vi 6 plasser. Vi bruker selv 1.5 plass, og bruker den 1.5 plassen som blir til overs til "lager" for snop, mat, brus osv. Da får vi ikke doble plasser, men god plass. Vi skal også ha hylle for en eller to TV-er. På andre siden av oss, altså bak oss, skal noen kompiser av oss sitte. Der skal det stå to bakhøyttalere. Den ekstra plassen på vår side av "korridoren" er da også for fronthøyttalerne. Og themen for det hele?

Vent og se! Blir garantert originalt^^,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette burde vel funke ettersom du burde ha mus istedenfor pekeplate på tg.

 

Det skal litt til å slite løs et tjukt lag med gaffateip sp lenge man også surrer det rundt bordet. Huske flere runder og la enden på teipen sitte under bordet et sted.

post-131222-1231427958_thumb.jpg

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar
Hvordan blir det sett på personer som bestiller flere plasser en 1 per person? Er det lov i det hele tatt? Vil heller ikke få stygge blikk og tanker sendt min vei fordi jeg tar plassen til noen som ikke fikk billett.

 

Tenkte nemlig å bestille to per person nemlig, for å få skikkelig god plass til skjermer, TV etc.

Er neppe noe veldig stort problem for de fleste. Pleier å være en haug med ledige plasser uansett. Etter min mening er det greit dersom dere er 3 og kjøper 6 plasser totalt. Flere enn det, så er det nesten litt rottent :p

 

I fjor gikk flere i gruppa mi to og to sammen og kjøpte en ekstra plass slik at vi fikk 1.5 plasser hver, noe som var passe stort til at alle kunne ha sine to 22" skjermer ved siden av hverandre..

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å kjøre en kensington lås, føler det er sikrere enn gaffateip. Dessuten slipper man taperester på laptoppen når man river den av senere.

 

Greit nok at det bare er å klippe av, men hvis man allierer seg litt med naboene så skal det litt til for at noen kan stå å fikle med stæsjet ditt uten at noen merker det.

 

Og, man må jo selvfølgelig ha reiseforsikring.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...