Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Æsj, trodde TG vilettene hadde blitt lagt ut for salg når jeg var på PartyTicket istad, men så var det er annet random lan :<

Før billettsalget starter vil det komme en dato for billettsalget, og før det så er det et lotteri. - Det virker som om dette ikke har blitt sagt nok ganger.

Lenke til kommentar
Æsj, trodde TG vilettene hadde blitt lagt ut for salg når jeg var på PartyTicket istad, men så var det er annet random lan :<

Før billettsalget starter vil det komme en dato for billettsalget, og før det så er det et lotteri. - Det virker som om dette ikke har blitt sagt nok ganger.

Ja, og?

 

Jeg sa at jeg var innom PartyTicket, så var det en event som pågikk, så ved første øyekast trodde jeg det var TG, så jeg ble overrasket. Men det var et annet lanparty.

 

Jeg sa ingenting om det du siterte, så hvorfor så amper?

Lenke til kommentar
Hvordan blir det sett på personer som bestiller flere plasser en 1 per person? Er det lov i det hele tatt? Vil heller ikke få stygge blikk og tanker sendt min vei fordi jeg tar plassen til noen som ikke fikk billett.

 

Tenkte nemlig å bestille to per person nemlig, for å få skikkelig god plass til skjermer, TV etc.

 

2 per pers er litt drøyt

Lenke til kommentar

Vet jeg har spurt før, men har funnet ut en del ting nå.

 

Er flere store Red Alert 3 spillere fra hele Europa som har tenkt seg til TG. Regner med at det blir skikkelig kompo med noen fine premier da? :)

 

Noen her på forumet som har ansvar for arrangering av kompoer?

 

Finnes det en oversikt over forskjellige kompoer et sted?

Lenke til kommentar
Hvordan blir det sett på personer som bestiller flere plasser en 1 per person? Er det lov i det hele tatt? Vil heller ikke få stygge blikk og tanker sendt min vei fordi jeg tar plassen til noen som ikke fikk billett.

 

Tenkte nemlig å bestille to per person nemlig, for å få skikkelig god plass til skjermer, TV etc.

 

2 per pers er litt drøyt

Er det vel ikke. 2 er vanlig, 3 er litt mye, 4 er drøyt :)

Lenke til kommentar

Vanlig? o.O

Jeg syns det er litt drøyt å bestille 2 plasser fordi man vil ha med seg maksimalt av utstyr som ikke er nødvendig, som svære CV-anlegg osv :p Jeg ville hvertfall aldri betalt dobbel pris for dobbel plass, det syns jeg er drøyt. De aller fleste får god nok plass på den plassen de betaler for, skulle jeg brukt 800 kr for mer plass, ville jeg heller bygget en hylle for meg og sidemannen så vi begge hadde hatt dobbelt med plass :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...