Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herlig at folk kjører anlegget på full vreng når det kommer beskjeder på PA-anlegget.

Mest digg når folk spiller sanger som ikke inneholder annet enn en bass, som bare går i hyttepine. Dreper så jævlig mye lyd :S

Hardstyle <3

Lenke til kommentar
SPPPPPØRSMÅL;

Har ikke v'rt på TG før, er der heller ikke nå D:

 

Hvordan er det med plass mellom tastatur+mus|tastatur+mus ?

Klikker rett og slett hvis noen dytter musa si borti tastaturet mitt konstant. Bruker ganske stor plass med musa selv x]

Sitter nå med et Logitech G15 og G5 mus, med høy DPI så funker det greit, men det kan være litt irriterende lite plass

Lenke til kommentar
God plass, varmt og godt, stille, helt til morgenen (10 minutter siden), våkner da opp med tett nese fordi hele teltet er EKSTREMT kaldt. :ermm:

 

Er det kaldt eller er det varmt? Det der skjønte jeg ikke. Varmt da du la deg, og bikkjekaldt da du våknet?

 

Utdyper litt. Da jeg la meg mellom 1-2 i natt var det fin temperatur inne der, var ikke så kaldt ute heller, så da gikk det fint å sove der. Er jo ikke varmt nok til at man kan ligge kliss naken i soveposen heller, men med noen plagg på gikk det helt fint. Følte meg ikke helt ødelagt slik som i fjor da jeg sov i soveteltet, men i år var det akkurat passe fint å våkne, ikke for kaldt, ikke for varmt. Men det var mer kaldt enn varmt, men man frøs ikke ræva av seg :p

Våknet forøvrig rundt kl 9 i dag, og da var det helt kurant temp der.

Endret av Mompen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...