Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ååååh!

Helt umulig å finne sove plass i dag morges, endte opp at jeg og 2 kompiser måtte sove mellom sånne spillmaskiner.. -.-

 

Haha, det er kostelig :D

 

Jeg ble først vekket og bedt om å flytte meg. Så la jeg meg i andre enden av skipet, og våkna av at en security-mann tok tak i enden på liggeunderlaget mitt og dro meg bakover: "God moræææn, frøkææn" (les: blid bergenser). Jeg lå visst litt for nærme en trapp, og han ville visst løse det fort og enkelt :p

Lenke til kommentar
Ååååh!

Helt umulig å finne sove plass i dag morges, endte opp at jeg og 2 kompiser måtte sove mellom sånne spillmaskiner.. -.-

 

Haha, det er kostelig :D

 

Jeg ble først vekket og bedt om å flytte meg. Så la jeg meg i andre enden av skipet, og våkna av at en security-mann tok tak i enden på liggeunderlaget mitt og dro meg bakover: "God moræææn, frøkææn" (les: blid bergenser). Jeg lå visst litt for nærme en trapp, og han ville visst løse det fort og enkelt :p

Det værste med å sove mellom de spille greiene var at folk skulle spille.. og det bråkte som faen! xD

Lenke til kommentar
Det værste med å sove mellom de spille greiene var at folk skulle spille.. og det bråkte som faen! xD

 

Ja, det kan jeg tro. Folk her bryr seg ikke en halv faen om det ligger noen og sover, eller ikke, da. Jeg har ikke tall på hvor mange liggeunderlag og soveposer jeg har fått slengt i trynet i natt, av folk som går forbi. Og så har vi dem som skal rigge seg til ved siden av deg, og de skravler og ler i vildens sky uten å tenke på at de vekker alle.

 

Nei. Her må det litt real folkeskikk til :hrm:

 

 

Breidablik: De færreste er sure når de vekker deg, da. Eller, i hvert fall de færreste jeg har blitt vekket av, og jeg har blitt vekket en goood del ganger av security. Men om man legger seg under bordet, da er de nok ikke like blide lenger, hehe.

Lenke til kommentar

Ble vekket 2 ganger jeg.. 1 gang mellom spillmaskinene.. så flyttet jeg meg opp på tribunen.. neida.. halvtime senere kommer sec. og vekker meg.. "lå ved en nødutgang" langt i fra.. nødutgangen var på den andre siden av tribunen.. -.- Endte med at jeg ikke gadd i finne en ny plass..

Lenke til kommentar
De har blitt sinnsykt strenge på det med nødutganger nå, altså. Jeg kan nevne sikkert ti steder hvor jeg har pleid å sove tidligere, som nå er off limits. Det er jævlig teit, egentlig. De prøver jo bare å lure oss ut i soveteltet, men jeg vil ikke :hrm:

 

Soveteltet er jo digg i år!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...