Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm.. Skulle ønske sånne energi drikker hadde noen effekt på meg. Jeg blir ikke noe mer våken av Battery, Burn, eller Red Bull.. Vet ikke hvorfor. Tror sukkeret bare går tvers igjennom, eller bare forsvinner.

er vel ikke sukkeret som gjør deg "våken" da, sukker gir deg bare energi, det er koffein som gjør deg våken

Lenke til kommentar

Folk stjeler som ravner, så hold ting for deg selv og ta med løse ting når du legger deg. Ikke stol på at alle er "snille og greie bare fordi vi alle liker data". Tidligere har folk som kun kom inn for å stjele løse ting blitt bortvist fra lokalene.

 

For hver 5 som sier "jeg har aaaldri mistet noe" er det en som sier "jeg ble frastjålet en dyr mus og musmatte"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hvordan er det med tyveri på TG?

Har lyst til å dra dit neste år. Beklager om det er litt Off topic ;)

Det forekommer, men er du litt forsiktig så går det nok bra. Selv har jeg lås på all bagasjen og kensington-lås på det som støtter det. Sitte blant venner (eller alliere seg med de som sitter nærmest) er nok en av de beste sikringene.

Skal man overleve i denne verdenen må man desverre anta at alle er frekke idioter.

Lenke til kommentar
Hvordan er det med tyveri på TG?

Har lyst til å dra dit neste år. Beklager om det er litt Off topic ;)

 

Som jeg har hørt folk si før:

 

Det er lite tyveri på TG, men sjangsen er der. Men det alltid noen som vil ødelegge, og stjele

 

Du burde bli kjent med folkene rundt deg. Så viss du vil gå og sove, så naboen kan passe på at ikke tingene blir tatt fra deg.

 

Eller viss du er med en venn, så kan dere jo sove annenhver gang, og passe på tingene til hverandre.

 

Også viss du fortsatt er usikker, så legg vekk ting som: Headset, mus, og musematte. Dette er småting som er lett og få med seg uten at noen legger så mye merke til det.

 

Men har hørt at det skjer lite tyveri på TG, men sjangsen er på en måte fortsatt stor.

 

Har aldri vært der selv på TG, men har også lyst til og dra neste år.

Endret av Kristian94
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...