Gå til innhold

TG må betale


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stusseleg av politikarane i mine auge. Kvifor skal dei øydelegge eit slikt arrangement for tusenvis av personar med interesse for TG for ein lusen million kroner? Kva forskjell gjer den millionen i statsøkonomisk samanheng? Folk arbeider gratis for å få det til, og billettprisen er der kun for å finansiere leige av lokale, straum, nettleige osv. Kva er det eigentleg som skiljer eit slikt arrangement frå operahuset, frå alle festivalane som er og andre ting reint kulturellt?

 

Og spesielt idiotisk er det at dei kjem med kravet _etter_ at arrangementet er over. Nei, det her er for dumt.

 

Håpar nesten at nokon som brenn for saka kan sende eit personlig brev til kulturministeren vår og gi han litt å tenke på.

Lenke til kommentar

Herremin....

 

Det blir som som å hardnakket påstå at samtlige som arrangerer ost -og vinkvelder gjør det KUN for å drikke seg fulle!

 

Hvordan kan norske skattemyndigheter PÅLEGGE FOLK EN GRUNN for å dra på TG? Det er jo det de gjør i praksis! "Jeg er her fordi kjeresten min er her... NEEEEI Du er her BARE for å snylte internett du!".

 

Fy faen, dette er århundrets DÅRLIGSTE uttalelse fra norske skattemyndigheter.

 

Og hvis DU som tilfeldigvis har banket gjennom dette forslaget tilfeldigvis leser dette: Fy søttan du er dum! DU er dum du! Ja, du ja, PERSONLIG. Du burde skjemmes! "At itj foreldran grip in!"

Lenke til kommentar

OMFG!!! Er det f*** meg mulig??? Giske er ute å tafser på pupper og sniker seg gratis der det er mulig, men når det kommer til TG så er det kaldskulder? Hvor er den varmen han har vist da jenter vil hoppe på skuldrene hans???

 

Men også helt seriøst, hvor blåst i hode kan man være??? "bare for å leie internett tilgang"? Tipper 99,9% av de som er på TG har nok av internett tilgang hjemme.

 

Hvilken signaler sender det til alle de folka som vil arrangere LAN? Mens India gir PCer til 500 kr til sine ungdome - utestenges norske ungdoma fra TG? Hva f***??!?!?!

 

Beklager men blir bare så opprørt... Det var bedre tilstander når det kommer til slike ting under kommunist tiden i Russland enn det er nå under AP i Norge.

 

F*** i det røde h*****!!!

Lenke til kommentar

Leste gjennom artikkelen av HW. At skattemyndighetene kan ta så feil som de gjør her, går meg på nervene. Hvordan de kan si at TG ikke er kultur, sier jeg meg uvitende om. Den tilstanden den norske politikken er i nå, får meg lyst til å flytte til et annet land nå! Forhåpentligvis så gjør jeg det når jeg er ferdig på vgs. For på den måten de styrer landet på, og hvordan ting blir gjort her i landet, er rett og slett trist.

Lenke til kommentar
Dette er ikke et kulturarrangement, men et sted hvor feite perverse datanerder som bor hjemme hos mødre kan samle seg og føle en viss tilhørighet.

 

Kom dere ut og prøv i det minste å skaffe dere en betalt jobb. Det nest beste vil være å lære seg å tørke ræva deres ordentlig.

 

Stå på skatteetaten! Dataspill skaper negativ avhengighet (tidsløsing, ueffektiv og uproduktiv arbeid). Det er et ukultur som vi må bli kvitt i samfunnet.

 

Måtte TG stenge ganske snart håper jeg!

 

Hva faen? Du er tydeligvis imot gaming, men brukernavnet ditt er "gamer1337"?

Hvis du er så imot dette har du ikke en DRITT å gjøre på dette forumet.

Endret av LooperNor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...