Gå til innhold

TG må betale


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke fått lommepenger fra mine foreldre siden ungdomskolen, men å gå på universitet er i seg selv en minimal kostnad, man kan ikke argumentere imot at vi har gratis skolegang fordi det koster penger å bo et sted og kjøpe mat. Det er for å bo og kjøpe mat og andre ting tar opp lånn, ikke for å komme inn på universitet. Om det er gratis inngang på en konsert så klager ikke folk over at de tikke er gratis fordi man må kjøre til konsertstede, og kjøpe seg en brus mens man er der for å slokke tørsten.

AtW

Jeg husker at på veien hjem, på bilradioen, så var det debatt på P4 om at det koster oppimot 180.000,- å ta bachelor grader og at det generelt kostet for mye å utdanne seg i Norge. Samme dag som vi diskuterte.

 

Forøvrig er å bo hjemme gratis mens man utdanner seg en sponsing men ikke alle bor ved skolene de må gå. Det er skolerelaterte utgifter.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Yeah! Fikk meg litt av en positiv overaskelse på vei hjem fra Trøndelag nå gitt.. Plutselig hører jeg på radioen her momsfritak for TG er førsteoppslag på nyhetene.. Hoppa i taket her jeg sitter med headset og laptop på fanget. Stakkars laptopen ekke glad i rideranke..

Endret av morten_s
Lenke til kommentar
hvorfor tror dere at de endelig har tatt til fornuften ?

 

jeg mistenker at det har noe med valget å gjøre

på samme måte som at "Murmansk" endelig skal fjernes

 

regjeringen er redd for å tape for mye ansikt

 

Vel, nå sa jo strengt tatt Giske for en god del måneder siden at TG var et godt eksempel på spillkultur, så det skulle vel egentlig bare mangle. Uansett, gratulerer til KANDU og jeg gleder meg til TG09! ;D

Lenke til kommentar

De som har vedtatt dette SUGER, RETT OG SLETT! Hvordan kan de stemple The Gathering som et arrangement utenom kulturarrangementer, når de kun har opplevd The Gathering på nyheter og i aviser, og ikke engang vet hva The Gathering handler om?

 

Får håpe at Kandu skaffer penger før fristen, betaler for seg, så får pengene i retur, hvis/når Skattemyndighetene finner ut at The Gathering er et Kulturarrangement!

 

EDIT: GLEM ALT JEG SA, JEG FIKK NÅ MED MEG AT THE GATHERING ER REDDET!! NÅ BLE JEG GLAD!!! :D

Endret av Eirik_FS
Lenke til kommentar
De som har vedtatt dette SUGER, RETT OG SLETT! Hvordan kan de stemple The Gathering som et arrangement utenom kulturarrangementer, når de kun har opplevd The Gathering på nyheter og i aviser, og ikke engang vet hva The Gathering handler om?

 

Får håpe at Kandu skaffer penger før fristen, betaler for seg, så får pengene i retur, hvis/når Skattemyndighetene finner ut at The Gathering er et Kulturarrangement!

 

Du henger heldigvis etter, Halvorsen og finansdepartementet gjorde tidligere og fremtidige TG momsfrie idag. :)

Lenke til kommentar

Dette var nå sommeren hittil beste nyhet, vil jeg tro. Håper TG09 blir noe spesielt da de nevnte at ekstrainntektene fra TG08 billettene ville brukes på TG09 om de slapp moms.

Det blir også første året jeg selv kan kjøre til TG, endelig. Blir noe spesielt selv det. :p

 

Gleder meg vilt nå.

Lenke til kommentar

Men er det noen som i det hele tatt hørte uttalelsene til Kristin Halvorsen?

Synnes egentlig at hun har et meget snevert syn på hva the Gathering er (mente vist at det var det samme som å sitte hjemme på gutterommet sitt, men at på the gathering så satt man isteden sammlet)...

 

Ikke helt god I hodet sitt hun dama der, da The Gathering dreier seg om mye mer enn bare et stor LAN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...