MrLuni Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Er det noe IMDB lignede for spill? Viss ikke, why?
Landeplagen Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 De listet som film, bare at det står "(VG)" bak dem. Halo
Carlgutt Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 (endret) Cod4 Imbd Noen som finner ett med bedre rating? Edit: MGS 4 fanken slo meg selv fort der. Endret 31. juli 2008 av Carlgutt
KjetilV Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 (endret) Metacritic.com pleier jeg å bruke. Endret 31. juli 2008 av KjetilV
RyanLennox Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Metacritic.com pleier jeg å bruke. Bra, takk! Store sjanser for at dette blir mitt første besøk for anmeldelser nå.
Putrescine Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Personlig mener jeg at Gamespot er det beste. Pga all den utfyllende infoen de har om selve spillet og andre ting som angår spillet. Inkl egne forum for hvert spill.
Bulletus Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Personlig mener jeg at Gamespot er det beste. Pga all den utfyllende infoen de har om selve spillet og andre ting som angår spillet. Inkl egne forum for hvert spill. Gamespot er meget bra på info og slikt ja , men på kritikk så bruker jeg bare å se på brukernes egne erfaringer - den er nyttig , Gamespot har en tedens til å være litt "snill" med kritikken på store titler .
kilik Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 (endret) Jeg er glad i Gamerankings. Veldig fin når man skal søke opp spill de 2-3 siste generasjonene. EDIT: Må ikke glemme gode gamle Mobygames. De har en fantastisk søkefunksjon. Har funnet fram til mange spill jeg i utgangspunktet ikke husket hva het (kan blant annet søke etter sjanger, utvikler og årstall). mobygames Endret 4. august 2008 av kilik
Aasgaard Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 (endret) Ingen som nevner selve "fasiten"? http://www.mobygames.com Edit: kilik gjorde det, ja. Endret 4. august 2008 av Aasgaard
ukjentbrukergitt Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 altså, er utallige sider som gjør det her, gamespot, gamerankings, personlig bruker jeg gamespot en del ofr å lete opp spill osv
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Kanskje ikke likt IMDB, men jeg bruker Gametrailers flittig:)
Sekai-ichi Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 imdb.com men de pleier å ha original titler, så blir vel ikke så lett for dere å finne frem=\ du kan jo prøve ign, alt står med us-titler der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå