Gå til innhold

Newcastle United Football Club

oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men vi må ikke være så høye på pæra enda. Vi har hatt en ganske lett seriestart vil jeg påstå, med tanke på at vi til nå bare har møtt 2 top 5 lag, Arsenal og Tottenham. Vi vart rundtspilt av QPR, men var dødsheldige med poengdeling. Og jeg mener (uten å sjekke terminlista) at vi har United, Chelsea og City på RAD i slutten av november, starten av desember.

Men jeg håper på en hvertfall Top 8 denne sesongen, under det så er jeg ikke fornøgd. :)

Skrevet

Stemmer forøvrig at dere har begge Manchester-lagene og Chelsea som tre kamper på rad (det er vel City sist, 3. desember, mener jeg å huske). Deretter årets tøffeste bortekamp på Anfield dagen før nyttårsaften :whistle:

Skrevet

Vi får nok tap mot begge Manchester laga ja. På St James Park blir det ikke lett å vinne for noen av PL laga. Vi har vel også noen lette kamper før Liverpool kampen mener jeg å huske.

• 2 uker senere...
Skrevet

nufcfans

Peter Lovenkrands is stalling on a new deal and has asked his agent to find him a new club. (Journal) #NUFC

Skjønner det forsåvidt, han får jo ikke så mye spilletid.

Skrevet

Løvenkrands er ikke god nok uansett. Herlig fyr, men han holder ikke nivået. Samme som Alan Smith. Blir kvitt dem og la unggutta få prøve seg.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ginola skulle vært en av oppgavene synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...