Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Hoff ser ikke meldingene mine, men jeg takker uansett. Hyggelig! :)

Men ja, Tiote, Cabaye, Colo og Ba er klasse. Ufattelig bra! Tiote er en vegge defensivt, og Cabaye bryter pasninger og strør om seg med krempasninger. Disse to er fanfavoritter en grunn.

 

Og i dag så vi noe vi ikke har sett på lenge. 11 spillere som 100% og som kun er ute etter å kjempe Manchester United i senk. Og Pardew, som jeg har kritisert i det siste (men satidlig gitt skryt fordi jeg digger fyren), gjør alt rikitig.

 

Og for Liverpool-fans; Ba er verdt mer enn Suarez, Carroll og Bellamy til sammen. Hohoh! FREE TRANSFER!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

For å ta freetransferene mot hverandre, siden det er mest naturlig (Bellamy og Ba, altså):

 

Selv om Ba scorer latterlig mye mål for Newcastle, er jeg mer glad for at vi har Bellamy, siden han tilfører laget mye mer enn bare mål, både i jobbing på banen, samt erfaring på treningsfeltet. Vil tro vi tjener mer på Bellamy i det lange løp.

Lenke til kommentar

Hehe.. Nei :)

 

Demba Ba har 15 mål på 19 ligakamper for Newcastle, og 7 mål på 12 ligakamper for West Ham. Det sier vel sitt om Demba Ba, gjør det ikke?

 

Newcastle skal få slite med å score mål nå som han drar til ACN, og om han skulle bli skadet så går alt til helvete. Men for en signering han har vært til nå. Helt vilt!

 

Ashley gnir seg i hendene, og gutta i Stoke angrer nok litt på at de heller gikk for Crouch enn Ba.

Lenke til kommentar

Hehe.. Nei :)

 

Demba Ba har 15 mål på 19 ligakamper for Newcastle, og 7 mål på 12 ligakamper for West Ham. Det sier vel sitt om Demba Ba, gjør det ikke?

 

Newcastle skal få slite med å score mål nå som han drar til ACN, og om han skulle bli skadet så går alt til helvete. Men for en signering han har vært til nå. Helt vilt!

 

Ashley gnir seg i hendene, og gutta i Stoke angrer nok litt på at de heller gikk for Crouch enn Ba.

Enig i at han har vært viktig for N'Castle, ja :)

Lenke til kommentar

Og dere vil få inn en ny spiss som passer spillestilen deres. Eventuelt legger dere om stilen, slik at den passer en ny spiss.

 

Liverpool så Carroll scoret mange mål, og de hadde nettopp mistet Torres. De kjøpte Carroll, og brukte ham som Torres i en halv sesong.

 

Chelsea kjøpte Torres og bruker ham som Drogba - noe som igjen ikke fungerer.

Lenke til kommentar

Jeg synes vi er på riktig vei. Dette er tross alt vår andre sesong i Premier League etter opprykket, og vi ligger bra ann, har et bra utgangspunkt med tanke på stall, og det ser riktig så bra ut. Såklart endel svakhetspunkter her og der, spesielt i bredden, men det er ikke rart i og med at vi ikke bruker penger. Tror vi kommer til å klare målet vårt, det å spille seg inn blant de seks beste iløpet av 4-5 sesonger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...