Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste det der. Er så jævlig typisk at Given skal storspille mot gamleklubben. Passe kjipt!

 

Men endelig fikk fansen se Cabaye i en mer offensive rolle. Han er jo egentlig en playmaker som skal ligge litt høyere på banen enn hva han har gjort i Newcastle. Er ikke uten grunn at han putta 15 mål for Lille i den rollen for to sesonger siden, mens han i forrige kun putta 3 i en mindre offensiv rolle. Får håpe han fortsette dette.

Lenke til kommentar

Det som dog var skremmende klart i går, er at Newcastle virkelig mangler en spiss som bøtter på med mål. Si hva dere vil om Best, Ba, Løvenkrants og Ameobi x2, men det lukter ikke akkurat mål av det. Villa har Agbonlahor og Bent, og de scorer adskillig mere mål.

 

Derimot var vingene til Toon, og da særlig Obertan, friske i går også. Jonas mere så-så, men Obertan hadde virkelig Warnock i lomma. Gutierrez ikke helt på samme nivå, men frisk han og.

 

Min nøytrale vurdering :)

Lenke til kommentar

Dette ble tidenes mest rotete post, men jeg gidder ikke å fikse på det når jeg sitter på en laptop å tukler. Hah!

 

For all del, skulle gjerne hatt en spiss til. Men jeg avventer og ser. Ba viste i fjor at han holder nivået så jævlig, og jeg håper Newcastle får igang han snart. 7-8 mål på 12 kamper for bunnlaget West Ham vat intet mindre enn mesterlig. Så jeg har trua som bare det.

Og Sammy Ameobi er jo veldig ung, men de gangene han har fått sjansen har han vært veldig, veldig god. Har jo putta noen ekstremt flotte mål for Newcastle i pre-season og cuppen, så der har vi en spiller jeg har trua på.

 

Tjah, Obertan var vel god i går, men har ellers vært rimelig ræv. Men han har jo ikke akkurat fått masse spilletid og god selvtillit etter tiden i Manchester United, så det håper jeg blir bedre. Og det er en spiller jeg har trua på.

 

Med andre ord, jeg er en person som har trua. :tease:

 

Og sånn ellers. Løvenkrands suger. Holder ikke nivået i det hele tatt.

Shola er en spiller som er 70% ræva, 20% middelmådig og 10% SUVEREN. Og når han har disse 10% sine så er han en fryd for øyet.

 

Men, det jeg egentlig skulle si. Etterhvert så blir det vel laget noe sånt:

 

Krul

Simpson - Saylor - Colo - Santon

Obertan - Tiote - Cabaye - Jonas

Ben Arfa

Best/Ba

 

Ser bra ut på papiret. Problemet med og spille med både Best/Shola, Best/Ba eller Ba/Shola er jo at spissene blir alt for like. De er nesten prikk like i spillestil, og det skaper problemer. Men med Ben Arfa vil laget plutselig få en helt ny dimensjon hva kreativitet og kvalitet angår. Gleder meg! Regner med at han får et innhop i cupkampen på Onsdag(?).

Lenke til kommentar

Shola er en spiller som er 70% ræva, 20% middelmådig og 10% SUVEREN. Og når han har disse 10% sine så er han en fryd for øyet.

 

Ååååhh, kunne ikke vært mer enig. Få vekk denne forbanna klovnen her.

Best derimot, viser at han er på vei, han er flink å ligge akkuratt der han skal til riktig tid, selv om han er en mester på å havne i offside.

 

Cabaye er den nye klassespilleren på nufc, herlig type.

 

Men mest av alt gleder jeg meg som F*** til Ben Arfa er tilbake !! :D

Lenke til kommentar

Hah! Sa ikke at jeg vil ha han bort. Jeg er en svoren Ameobi-fan. Burde selvfølgelig ikke være annet enn backup, men jeg digger han, og håper han er i Newcastle til han legger opp. Det er liten tvil om at jeg skal få fikset meg Ameobi på en av fjoråretsdrakter. Kult-helt av dimensjoner! Sjarmtroll som bare det! Som sagt, fan!

 

Best gjør det bra. Er ikke veldig mye med i spillet ellers, men er på rett sted tilrett tid. Og det ene målet mot Fulham var pur klasse. Og mot QPR var han ikke i offside en eneste gang. Hah!

 

Enig! Cabaye er en kriger MED ferdigheter!

Lenke til kommentar

Fikk se en video med Cabaye fra i går. Masse frysninger!

 

Gode nyheter om Santon:

 

And on left-back Santon, Pardew delivered further good news with a positive prognosis on his knee problem.

 

“He’s had fluid taken from his knee and we think, fingers crossed, that will be OK.

 

“Maybe he’ll be available for next weekend,” he said.

 

“If that doesn’t cure the problem we think he’ll probably have an operation in there where we just go in and tidy it up. It’s not a cartilage, just a little bit of scar tissue.”

 

Veldig gode nyheter. Får håpe det ikke er noe mer enn dette.

Lenke til kommentar

Hah! Sa ikke at jeg vil ha han bort. Jeg er en svoren Ameobi-fan. Burde selvfølgelig ikke være annet enn backup, men jeg digger han, og håper han er i Newcastle til han legger opp. Det er liten tvil om at jeg skal få fikset meg Ameobi på en av fjoråretsdrakter. Kult-helt av dimensjoner! Sjarmtroll som bare det! Som sagt, fan!

 

Best gjør det bra. Er ikke veldig mye med i spillet ellers, men er på rett sted tilrett tid. Og det ene målet mot Fulham var pur klasse. Og mot QPR var han ikke i offside en eneste gang. Hah!

 

Enig! Cabaye er en kriger MED ferdigheter!

forstår ikke denne kult forgudinga av Ameobi. Makan til begrenset, udugelig, åns spiss skal en lete lenge etter. Jeg vil at klubben skal gjøre det best mulig. Med Ameobi på topp kommer vi ikke langt. Håper det blir lenge jeg ser han på banen igjen. Kan vere så stor kult helt han er, men jeg vil at spillerene skal vere i klubben fordi de er gode ikke på grunn av hvor rar/kul han er utenfor. Ameobi kan flyge ut av klubben uten at jeg vil savne stort. Han scorer et par mål mot Sunderland men thats it. Er ikke nok det for min del. Er ren skjer lidelse å se han på banen. Jeg blir så utrolig irritert bare jeg sitter her å tenker på han. La han aldri starte en kamp noensinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg postet dette like oppi her:

 

And on left-back Santon, Pardew delivered further good news with a positive prognosis on his knee problem.

 

“He’s had fluid taken from his knee and we think, fingers crossed, that will be OK.

 

Maybe he’ll be available for next weekend,” he said.

 

“If that doesn’t cure the problem we think he’ll probably have an operation in there where we just go in and tidy it up. It’s not a cartilage, just a little bit of scar tissue.”

 

Så får håpe det går bra og at han blir klar veldig, veldig fort. Gleder meg til å se han i aksjon.

Lenke til kommentar

#NUFC team: Elliot; Simpson, Perch, Coloccini ©, Ferguson; Gosling, Guthrie; Marveaux, Abeid, Ben Arfa; Lovenkrands

 

#nufc Subs bench: Krul, Henderson, Dummett, Obertan, Sam Ameobi, Shola Ameobi, Leon Best

 

BEN ARFA STARTER!

 

Synd at det mest sannsynelig ikke blir noen videostream, kun radio. MEN BEN ARFA!!!!!!! :D

Lenke til kommentar

For dere som ikke hørte på kampen på radio så ble det 3-4. Pistol-Pete x2, "Reverse" Simpson og Colo. Marveaux med 2 assist, samt at han skaffet straffen, og Obertan med assist. Ben Arfa Og Marveaux var visst banens beste, samt at Abeid var veldig god.

 

Ekstra omganger, og Obertan puttet et minutt før det ble avblåst eller noe. Herlig!

 

 

Hvor lang tid tar det førLiverpool angrer på at de ikke skaffet sef Marveaux, og betale 25mp for han? Jeg tror det skjer neste sommer.

Best, Pistol-Pete og "Reverse" Simpson går for 40mp, 20-25mp og 15mp til vinteren. Tuller ikke, dette er bankers. :no:

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...