Gå til innhold

Warhammer Online: AoR lanseringsdato - 100% bekreftet. 18.9.08


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Amazon.com og IGN spekulerer rundt den samme datoen.

 

Det forandrer ikke faktum at det er ren spekulasjon.

 

Amazon har f.eks hatt 4 release-datoer til en bok jeg venter på. Selv om forfatteren har sagt at boken ikke er ferdig enda.

 

Som andre sier: inntil EA/Mythic bekrefter en dato, så er alle datoer vill gjetting. Like mye å stole på som disse "ekspertene" som dukker opp i media og spår boligpriser og renter.

Lenke til kommentar

Jupp, får håpe det EA/Mythic sier noe i nyhetsbrevet som skulle komme snart. Prøver ikke forandre noe faktum ØysteinT, og det er vel forøvrig også ikke så godt for oss å vite om det er ren spekulasjon eller om de har datoene sine fra sikre kilder. Men greit nok å referere til det som spekulasjon til det motsatte er bevist ja.

 

Amazon.com har begynt å sende ut info til de som har bestilt CE at produktet nå vil shippe tidligere enn antatt. Begynner å få litt mer trua på dette nå. Legger ut bilde om jeg finner. Enn så lenger så er det bare denne posten

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

litt off topic, men EA mythic har annonsert minimums kravene til spillet:

 

http://herald.warhammeronline.com/warheral...icle.war?id=168

 

for de som ikke kan nå linken av diverse grunner, jobb skole etc:

 

Merk! alt dette er minimums krav. rimelig greie syns jeg personlig.

 

For Windows XP

 

· 2.5 GHz P4 (single core) processor or equivalent

· 1 Gigabyte RAM

· A 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0

· At least 15 GB of hard drive space

 

 

For Windows VISTA

 

· 2.5 GHz P4 processor or equivalent

· 2 Gigabyte RAM

· A 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0

· At least 15 GB of hard drive space

 

 

 

Supported Video Cards

 

ATI Radeon series

 

· 9500, 9600, 9800

· X300, X600, X700, X800, X850

· X1300, X1600, X1800, X1900, X1950

· 2400, 2600, 2900,

· 3650, 3850, 3870

· 4850, 4870

 

NVIDIA GeForce series

 

· FX 5900, FX 5950

· 6600, 6800,

· 7600, 7800, 7900, 7950

· 8400, 8500, 8600, 8800

· 9400, 9500, 9600, 9800

· GTX 260, GTX 280

 

Intel® Extreme Graphics

 

· GMA X4500

 

 

Laptop versions of these chipsets may work, but may run comparatively slowly. Standalone cards that are installed in vanilla PCI slots (not PCIe or PCIx or AGP), such as some GeForce FX variants, will perform poorly. Integrated chipsets such as the ATI Xpress and the NVIDIA TurboCache variants will have low settings selected, but should run satisfactorily.

 

Please note that attempting to play the game using video hardware that isn’t listed above may result in reduced performance, graphical issues or cause the game to not run at all.

 

The NVIDIA GeForce FX series is unsupported under Vista.

Lenke til kommentar

Høres bra ut, men kan umulig være nær klar release nå.. har nå ikke testet det på 1-2mnd men da var det langt i fra klart.

 

Skal nok kjøpes iallefall, må testes ordentlig. Bare de ikke gir ut noe så uferdig som age of conan.

Mulig press på å få release før World of Warcraft: Wrath of the lich king kan gjøre så spillet blir sluppet før det er ferdig.

Lenke til kommentar
Høres bra ut, men kan umulig være nær klar release nå.. har nå ikke testet det på 1-2mnd men da var det langt i fra klart.

 

Skal nok kjøpes iallefall, må testes ordentlig. Bare de ikke gir ut noe så uferdig som age of conan.

Mulig press på å få release før World of Warcraft: Wrath of the lich king kan gjøre så spillet blir sluppet før det er ferdig.

De som har peiling sier at siste patch gjorde underverker. Og det er mer godis på veg.

Uten å si for mye så er det den første patchen for meg som endret det fra testing til et spill.

 

Det beste med hele prosjektet er at EA har en utømmelig kilde av penger og resurser noe som vil fylle spillet med goodness. Sånn jeg ser det er overtagelsen av EA det beste som kunne skjedd WAR.

 

edit, ang release dato announcement:

Seriously though, we will have some good news to impart within a week. No, it is not big, earth-shattering news like our release date but I promise (and you know I don't do that often) that it will be well-received by the community and it doesn't involve my head on a pike. :)

 

Mark

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
Høres bra ut, men kan umulig være nær klar release nå.. har nå ikke testet det på 1-2mnd men da var det langt i fra klart.

 

Da har du ikke noe du skulle ha sagt, de tweaker og patcher ekstremt mye. I den nyeste patchen legger de til det nye lys-systemet, og det ser nydelig ut. De gjør også store forandringer på klasser, skills og det meste.

 

Etter det jeg har sett(skal starte betaen om 2 dager) på div. forums så blir dette en gjennomført release, det ble bevist at de tenker kvalitet framover kvantitet når de kuttet byer/klasser som ikke var god nok. Så joda, ser fram til release. Bryr meg ikke så mye om det blir utsatt, da jeg er i betaen og får mer tid til å spille :wee:.

Lenke til kommentar
Høres bra ut, men kan umulig være nær klar release nå.. har nå ikke testet det på 1-2mnd men da var det langt i fra klart.

 

Da har du ikke noe du skulle ha sagt, de tweaker og patcher ekstremt mye. I den nyeste patchen legger de til det nye lys-systemet, og det ser nydelig ut. De gjør også store forandringer på klasser, skills og det meste.

 

Etter det jeg har sett(skal starte betaen om 2 dager) på div. forums så blir dette en gjennomført release, det ble bevist at de tenker kvalitet framover kvantitet når de kuttet byer/klasser som ikke var god nok. Så joda, ser fram til release. Bryr meg ikke så mye om det blir utsatt, da jeg er i betaen og får mer tid til å spille :wee:.

Ja jeg kan si at det jeg skrev på en måte ikke gjelder lenger :) spillet har nok blitt bedre enn sist jeg prøvde :)

Lenke til kommentar
Fikk invitasjon til betaen i dag, men det er ingen plass å laste den ned :S. har fulgt punktene som står i mailen, men ingen download link er å finne. noen som har samme problemet?

 

 

 

må subskribetelerere

 

Edit: Jeg har egentlig ikke peiling. Tar ikke ansvar om du laster ned feil klient ;)

 

Edit 2: Tok meg selvsagt ikke tid til å faktisk lese hele filnavnet! Dette er link til Mark of Chaos, ikke Age of Reckoning.

Fjernet linken

Endret av GW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...