Gå til innhold

Warhammer Online: AoR lanseringsdato - 100% bekreftet. 18.9.08


Anbefalte innlegg

http://www.ea.com.sg/en-sg/games/pc/warham...ine_collectors/

 

Passer godt med en release i Q3 som det hele tiden har vært snakk om, og EA ville vell ikke kommet med slik informasjon i hele tatt om de ikke var sikre på en dato enda. Etter hvor fornøyde folk er i beta så er nok ikke dette en urealistisk dato, og det betyr også at vi ser nok en "open" beta nå like etter skolestart. Kjempe kjekt, jeg som trudde jeg skulle klare noen bra karakterer i år :p

 

Debatten på Warhammeralliance hvor folk er bra skeptiske. Og det er vel god grunn til det, men er jo lov å håpe! :)

 

 

Edit: Og da var det bekreftet ja. 23.9 var feil, det ble den 18.9 ser det ut som

http://www.war-europe.com/#/pressrelease/?...=en&press=3

 

Det betyr vel at vi med headstart får begynne den 15.September eller noe slik og at Open Beta blir i starten av september noe som den første uka eller noe slik. Ikke lenge til WAR nå :D

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det vel enda ikke mulig å si om pvp'n eller klassene blir bedre før vi faktisk har prøvd spillet. Endel klasser ble jo også kuttet ved launch siden de ikke fikk gjort de riktig bra enda.

 

Selv så skal jeg prøve warhammer, men tviler det blir ved launch. Har egentlig gitt opp MMO's ved launch tider...

Lenke til kommentar
Hvordan blir egentlig PvE i dette spillet? Noe lignende som i WoW, eller er det nesten ikke noe PvE i end-game, bare PvP?

 

Det blir PvE i spillet, raskeste måten å levle til level 40 blir ved å gjøre både PvP og PvE vistnok.

Men det største PvE encounteret blir vel motstanderens leder. Men det er også ihvertfall en endgame dungeon som er ferdig pr dags dato.

Lenke til kommentar

Men så er det EA selv som har fylt det inn, og hvor i all verden henter EA Singapore sin informasjon fra om ikke fra EA selv når det gjelder en av deres egne partneres spill. Så nei det er ikke en offisiell dato, men tror ikke vi skal vente lenge før vi får vite at det er den offisielle datoen. Spillet er visstnok så og si ferdig, så at de har 2 måneder på seg og polere(hmm hvor har vi hørt det før :p) så er nok ikke en sen september release spesielt urealistisk.

 

Edit: Legge til en ting til, November = WotLK. Mythic får neppe lov av EA å slippe produktet samtidig som Blizzard fyrer av en nye ekspansjons pakken, og forsåvidt Microsoft og Sony kommer med henholdsvis Gears of War 2 og Resistance 2(store spill selv om ikke akkurat direkte konkurenter). Om dette skulle være tilfellet, så ser jeg heller at Warhammer blir utsatt til over vintern. November/Desember release er ikke noe reelt alternativ IMO.

 

Jeg trur nå at denne datoen kan stemme, men 100% er jeg absolutt ikke.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

tja etter hva WotLK har og komme med så kunne egentlig de venta en god stund til sånn sett, kansje finnpussa seg ferdig, adda de resterende classene / byene, pga jeg har stor tro på at de fleste går tilbake til wow når blizzard slipper spillet iløpet av de neste 2-3 mnde, så mythic kan egentlig basere seg på en tidlig 2009 release... men igjen.. da kommer Aion ut, noe som MANGE har ventet på (serlig l2 spillerne, noen av AoC spillerne, samt guild wars spillere osv osv..)

 

 

men vi får se..blir vel endel spillere på markedet og siden AoC allerede dør sakte men sikkert

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar
Men så er det EA selv som har fylt det inn, og hvor i all verden henter EA Singapore sin informasjon fra om ikke fra EA selv når det gjelder en av deres egne partneres spill. Så nei det er ikke en offisiell dato, men tror ikke vi skal vente lenge før vi får vite at det er den offisielle datoen. Spillet er visstnok så og si ferdig, så at de har 2 måneder på seg og polere(hmm hvor har vi hørt det før :p) så er nok ikke en sen september release spesielt urealistisk.

 

Edit: Legge til en ting til, November = WotLK. Mythic får neppe lov av EA å slippe produktet samtidig som Blizzard fyrer av en nye ekspansjons pakken, og forsåvidt Microsoft og Sony kommer med henholdsvis Gears of War 2 og Resistance 2(store spill selv om ikke akkurat direkte konkurenter). Om dette skulle være tilfellet, så ser jeg heller at Warhammer blir utsatt til over vintern. November/Desember release er ikke noe reelt alternativ IMO.

 

Jeg trur nå at denne datoen kan stemme, men 100% er jeg absolutt ikke.

Hmm, dette med wotld er et godt poeng. Om det er den offisielle datoen, så får vi nok et offisielt ord på det når newsletteret kommer om et par dager. Vi får se da.

Lenke til kommentar
hvem skrev det? en random fyr på det forumet?

EB games (gamestop) sa at WoLK ville være ute rundt juni...

 

kan ikke stole på det

 

http://www.gamestop.com/Catalog/ProductDet...aspx?sku=646910

 

Greit nok at du mener de ikke kan stoles på, men det er fortsatt en av verdens ledende spill butikker. Og at de gir 2 så nøyaktige datoer som passer veldig bra sammen med ryktet om 23.september er fortsatt verdt å legge merke til.

Lenke til kommentar
hvem skrev det? en random fyr på det forumet?

EB games (gamestop) sa at WoLK ville være ute rundt juni...

 

kan ikke stole på det

 

http://www.gamestop.com/Catalog/ProductDet...aspx?sku=646910

 

Greit nok at du mener de ikke kan stoles på, men det er fortsatt en av verdens ledende spill butikker. Og at de gir 2 så nøyaktige datoer som passer veldig bra sammen med ryktet om 23.september er fortsatt verdt å legge merke til.

Det er ren spekulasjon fra deres side basert på akkurat de ryktene som surfer rundt i forskjellige forums. De skriver datoer for at de skal kunne liste produktet på deres nettsider og de har i flere tilfeller bommet totalt på release datoer. Jeg ville ikke stolt på de med mindre det kommer fra Mythic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...