Gå til innhold

Stor Xbox Live-oppdatering (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det virker veldig lekkert jeg! Litt smålei dagens design, uten at det har vært noe dårlig!

Forandring fryder!! Liker de nye funksjonene som tydeligvis kommer!

Skrevet (endret)

lurer på om gamerpicturen forsvinner, eg har personelig har ikke lyst på en wii mii :roll:

men alt det andre virker spennende.

Endret av 3000
Skrevet

Håper den nye guiden blir raskere enn den som er der idag. Ett nytt grensesnitt med de medfølgende funksjonene blir veldig bra, selv om jeg virkelig savner muligheten til å leie filmer i Norge. Ellers, konge!

Skrevet

Eg er ikkje heilt overbevist per akkurat no.

Eg synest GUIet som eg benyttar meg av per idag fungerar glimrande. Synes det er litt synd at dei går for ein meir kid-friendly utgåve på bekostning av oss som følger K.I.S.S. [Keep it simple stupid].

Uansett, det kan jo bli spanande, men som eg sa, eg er ikkje overbevist endo. Synest Mii's er barnsleg, og ser ut som avatars går i mykje same retninga. Passar for mange, men ikkje meg.

Skrevet

Dere glemte jo å nevne det viktigste. De jobber også med å legge til støtte for PC-oppløsninger i 16:10-format så man kan spille med oppløsninger på 1440x900 og 1680x1050.

Er forøvrig noe skeptisk til ny GUI på Live.

Skrevet

Massse ubruklig dilldall og alle de tjeneste som er noe å ha får ikke vi uansett.

F.eks i USA har de gratis tilgang på Netflix, det var ihvertfall det de sa på pressekonf, titusenvis av filmer/tv-programmer og bra tilgang på masse annen mulitmedia, her har vi null.

Denne "store oppdateringen" kunne de godt spart seg for min del, ikke noe brukanes for meg. :p

• Opprett ny...